Hotel Weinstuben Hieronimi **

Hotel Weinstuben Hieronimi
Weinstuben Hieronimi
7,8

68 reviews over Hotel Weinstuben Hieronimi in het Nederlands

Nooit meer naar dit hotel.

Bert en Jany, 14-9-2017

Halfpension betekend hier precies om 18.00 eten en dan allemaal snel snel zodat je voor 19.00 weer weg bent. Keuze was er niet. kwestie van eten wat de pot schaft.

Geen receptie aanwezig. Je krijgt de sleutel en dan mag je zelf uitzoeken op welke verdieping. Kregen direct bij binnenkomst al de mededeling dat de sleutel van de kamer ook de sleutel van de voordeur was. Deze hadden we nodig als we na 20.00 binnen zouden willen. Er was dan niemand meer. Maandag rustdag, al vreemd voor een hotel en dan maken ze er op dinsdag ook maar een rustdag van. Kun je dus buiten de tijden voor ontbijt en diner niets kan krijgen.

Kortom een weliswaar gedateerd hotel waarvan de kamer netjes was maar de rest een dikke min verdiend.

Gereisd met partner in september 2017

Dit hotel nooit meer

Theo, 9-8-2017

Wij als getrouwd stel hebben in juli 2017 een week in Cochem vakantie gevierd.

Het verblijf was het Hotel Hieronimi die we gekozen hadden vanwege de gunstige ligging en betaalbaarheid. We hadden halfpension geboekt dus over eten hoefden we ons niet druk te maken. Bij aankomst bleek er geen receptie te zijn. We kwamen iemand tegen die ons incheckte en ons een sleutel gaf voor een kamer op de 2e verdieping. Een moeizame, de trap op kofferslepen volgde want er was geen lift en de trap was stijl en heel scheef. Alsof je gedronken had zo scheef was alles. De hotelkamer was klein, geen balkon en helaas vol spinnen en ander ongedierte. Hier werd niets aan gedaan gedurende de week dat we er waren. Wifi was uiterst gebrekkig en werkte meer niet dan wel en zeer traag.

Het ontbijt was eenvoudig maar goed. We kregen een vast tafeltje toegewezen. Binnen helaas, buiten zitten mocht niet ondanks het mooie weer. Ook bij het avondeten weer hetzelfde tafeltje en ook nu mochten we niet buiten zitten eten. De maaltijd was zeer eenvoudig. Blijkbaar mocht het niet veel kosten want bijna dagelijks een paar aardappelkrokketjes, een varkensschnitzeltje of een stukje kip met saus en soms een salade met een waterige soep vooraf was alles. Nee, we mochten niet kiezen uit een menu maar eten wat de pot schaft. Idem voor het minuscule dessert. Zelden zo slecht gegeten als in dit hotel. En elke avond je drankjes (die naar verhouding wel erg duur waren, bijv. 6,20 euro voor een fles water, na het eten cash afrekenen. Hoezo klantvriendelijk?

Nee, voor ons hoeft dit hotel niet meer.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed halfpension! Hotel heel basic.

Stolk, 4-8-2017

Ontvangst was al bijzonder. Sleutel halen 250m verderop. Het geheel was uitgestorven. Eenmaal binnen een super nette kamer. Net als de rest van het hotel. We zijn gewend in een hotelkamer een koelkastje en koffie - en theefaciliteiten aan te treffen. Helaas. Verder was de aparte slaapkamer tevens het halletje naar de grotere kamer van de familiekamer. Niet praktisch! Ook was de bedbank voor onze zoon net even te kort.

Halfpension was top, iedere avond gevarieerd eten. Wel weer bijzonder dat je altijd om 18.00 moet eten, aan hetzelfde tafeltje en nooit wordt uitgelegd wat er op je bord komt/ligt. En een wijntje kost 4,50, voor eigen wijn en gasten toch wel veel gevraagd.

Let op! Na 19.30 is het hotel uitgestorven op ma en di. Even in de avond wat drinken zit er niet in.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Weinstuben Hieronimi bij:

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mertens Ludo, 8-7-2017

Lekker eten zowel ontbijt als diner. Grote nette kamer met mooi uitzicht op het kasteel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Door overboeking één nacht in kleine kamer overnacht daarna kon het niet beter.Men moet wel goed te been zijn voor naar de kamer te gaan, de scheve trap is uniek.
Gereisd met partner in mei 2017

Nooit meer

Nick, 5-6-2017

Mooi hotel,alles proper

Bediening en eten trok op niets!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Goede prijs-kwaliteit en voor herhaling vatbaar

Familie De Mey, 28-5-2017

Het is een hotel in stadsgedeelte Cond, aan de oever van de Moezel, met zicht op de Burg van Cochem. De kamers zijn allen gerenoveerd en hebben TV, badkamer met douche en WC. Het eten is er lekker. Bij halfpension heb je een driegangenmenu, gewoon maar lekker. Indien je van de kaart eet, kan je culinaire hoogstandjes proeven. Het hotel wordt uitgebaat door de Familie Führman. Het personeel is héél vriendelijk en probeert aan al je wensen te voldoen. Eén minpuntje voor oudere mensen : er is geen lift.
Gereisd met partner in augustus 2016

Het Hotel heel mooi en leuk personeel

H van Gestel, 25-5-2017

Alles goed mooie kamers en lekker eten
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Heerlijk gegeten

Maaike, 1-10-2016

Voor glutenvrij en lactosevrije maaltijden kun je hier heerlijk eten.
Gereisd met partner in januari 2016

aangenaam wijnhotel

marc bonnyns, 16-9-2016

Eenvoudig maar aangenaam wijnhotel, de hotelhouder heeft zelf wijngaarden met zeer lekkere wijnen

Het eten is eenvoudig maar lekker

Goed maar zonder franjes

Gereisd met partner in augustus 2016

Super naar onze zin gehad

Marian Heideveld, 31-7-2016

Heerlijk , huiselijk, kleinschalig hotel. Licht op een uniek plekje in Cochem. We hadden halfpension geboekt en dat is echt een aanrader. S'avonds een gevarieerd 3 gangen diner en heel vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Weinstuben Hieronimi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weinstuben Hieronimi in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weinstuben Hieronimi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Weinstuben Hieronimi scoort een 7.82 uit 10 op basis van 69 reviews.