Hotel Triton ****

7,8

6 reviews over Hotel Triton in het Nederlands

Geen aanrader!

Michaela, 2-10-2016

We checken in! De dame vertelt ons weinig tot niets.

Kamer 29 in het Triton hotel even verderop. Prachtige kamer, groot, mooie badkamer en relaxt zonnig balkon met uitzicht op de moezel.

De rest van het hotel is erg slecht , we dineren de dag van aankomst in het hotel slecht slecht.

Ontbijten doen we dagelijks rond 09:00 , gekookte eieren ?

Op ! Crosaints ? Op! Jammer want wanneer ik vraag of ze worden aangevuld krijg ik een nee.

De oudere dames bij het ontbijt zijn ook niet vriendelijk.

Een dag voor uitcheck komt er een grote groep aan welke de rest van het hotel bezet. Wanneer de kamers tijdens de schoonmaak open staan " zijn we blij want de rest van de kamers zijn het tegenovergestelde van onze "

Gereisd anders in september 2016

Prima hotel,een aanrader.

Jaap enTineke van Dalen, 26-7-2015

Kamer was heel netjes,elke dag werd er schoongemaakt.Ligging was prima,we hadden uitzicht op de Moezel. Cochem is een heel leuk stadje waar je lekker kan shoppen en heerlijk op een terras kan zitten.De rondvaarten hebben we ook gedaan,een echte aanrader.De Sesselbahn is ook geweldig,450 mtr omhoog met de stoeltjeslift,wat een uitzicht heb je als je eenmaal boven bent.Kortom we hebben een geweldige tijd gehad in Cochem.
Gereisd met partner in juli 2015

is een viersterren hotel zogezegd

marc maesfranckx@telent.be, 20-8-2012

Is helemaal geen vier sterren waard is een heel oud hotel al jaren niks aan gedaan als we op de kamer kwamen bloedheet en spinnenwebben op het plafond toch 130 euro voor één nachtje te slapen
Gereisd met partner in augustus 2012

Heel mooi kleinschalig hotel

adschrijnemakers_1, 13-9-2011

Hotel Triton is een onderdeel van 2 hotels en het hoofdgebouw is Brixiade waar ook het diner in buffetvorm werd geserveerd. Jammer dat je iedere avond naar het andere gebouw moet lopen maar dan heb je wel gelijk een wandelingetje gemaakt 

In gebouw Triton zijn ook het zwembad en de sauna, dus 's ochtends met de lift omlaag en gelijk het verwarmde zwembad in. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en het avondeten, ook in buffetvorm toen wij er logeerden, was goed van kwaliteit en je kon kiezen uit 2 soorten menu’s, vis of vlees. Een apart saladebuffet met een uitgebreide toetjes keuze en vers fruit. Dus wij begrijpen de opmerkingen niet.

Wij prefereerden de kleinschaligheid van Triton met toch de uitgebreide service van het grotere geheel. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam maar enkele leerlingen kenden nog niet alle kneepjes van het vak, zoals tijdens een praatje bleek. Zeker voor de prijs die wij ,bij vooraf boeking, betaalden was heeeel schappelijk.

Gereisd met partner in augustus 2011

Mooi hotel met prachtige ligging aan de Moezel.

Famile Pannemans-Wijnen, 7-10-2010

Het hotel Triton is prachtig gelegen vlak naast de Moezel met zicht op het centrum en de burcht. De kamers zijn nog niet allemaal gerenoveerd, het ontbijt is prima doch het avondmaal is vrij beperkt in keuze en geen 4-sterren waard.

Vlak voor het hotel is er voldoende parkeerplaats en het bevindt zich op een 10tal minuten op wandelafstand van het centrum.

De vriendelijkheid van de onthaalbediende en de informatieverstrekking waren prima

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Nooit meer

J. Driessen, 7-8-2010

We hadden voor Brixiade geboekt, kregen Triton kamer 25.

Brixiade - Triton staat te boek als één 4-sterren hotel, locaties zijn echter onverglijkbaar. Actviteiten en diner zijn in Brixiade.

De eerste nacht hebben we niet geslapen, de twee volgende nachten slecht.

Het was moeilijk in slaap vallen omdat een straatlantaarn, die in het zijstraatje hing waar de kamerraam was, precies naar binnen scheen en dat gedurende de gehele nacht. Het was licht genoeg om te kunnen lezen. Desgevraagd er iets aan te doen, heeft men gedeeltelijk extra gordijnstof tussen het raam geknepen. De orginele overgordijnen bestonden uit een soort " between", dat totaal niet verduistert.

De kamers van onze vrienden waren wel voorzien van verduisterende gordijnen.

Het ergste van alles vonden we de houding van de medewerkster bij het uitchecken.

We werden totaal niet serieus genomen en je kon merken dat we als zeurpieten over de tong waren gegaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triton in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Triton scoort een 7.76 uit 10 op basis van 16 reviews.