Hotel Cochemer Jung

Hotel Cochemer Jung
Cochemer Jung
6,3

7 reviews over Hotel Cochemer Jung in het Nederlands

Zou zo weer boeken. Erg schoon en pas opgeknapt.

WB, 22-8-2016

Voor oudere kinderen is een goed hotel. Netjes, verzorgd. Ook het ontbijt is uitgebreid. Zijn niets te kort gekomen. Alleen de koffie kan alleen per kannetje besteld worden. Is een klein minpuntje. Verder erg naar ons zin gehad. Bedden lagen erg goed en de badkamers waren schoon, netjes en pas goed gerenoveerd.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
D. Meyer, Geschäftsführer, 29-8-2016
We want to thank you for this very good rating and your recommendation. It is nice to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcoming you again some day!

Prachtig, heerlijk en geweldig centraal

Gerda, 16-8-2016

Personeel vriendelijk, eten heerlijk, mooi terras, kamer goed en ligging top!
Gereisd met partner in augustus 2016
D. Meyer, Geschäftsführer, 18-8-2016
Thank you very much for this wonderful comment and your laudatory words for our house, its location and our team! We are happy that we could make you a nice holiday in Cochem on the beautiful Moselle.

Slecht gevoel blijft

Kopp, 13-8-2014

Met 3 kinderen wezen eten. Daarom 3 hoofdgerechten, bord patat en 2 lege bordjes om onder kinderen te verdelen. Bij betalen bleek dat we niet konden pinnen (hotel?). De rekening kregen we van te voren niet te zien. Bedrag op machientje van serveerster. Na betalen bleek dat we 5 Euro extra moesten betalen voor de 2 extra (lege) bordjes. Stond schijnbaar op de alle laatste pagina van de menukaart onder " umbestellung". Drank duur. Cappuccino 3.30 Euro, enorme bak die meer op Milch kaffee lijkt. 2 glazen rode wijn, samen 13 Euro van slechte kwaliteit (zuur). Vlees van de Sauerbraten taai. Bij navraag van de 5 Euro werd alsof het ingestudeerd was direct de chef naar ons gestuurd, die ook de kok bleek te zijn. We blijven met belazerd gevoel achter. Ook opmerking over kwaliteit vlees werd afgedaan met dat 99,9 % goed is en we gewoon pech hadden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Vreselijke ervaring

Marc, 5-3-2014

Ik snap niet goed waarom alle reviews zo positief zijn. Wij waren afgelopen weekend te gast in het Hotel Cochemer Jung en het verblijf viel volledig tegen.

Gesloten receptie bij aankomst. Bistro gesloten vanaf 18u. Geen ontbijtbuffet zoals beloofd maar karig ontbijt met vieze koffie en duitse worst. Openbare parking (€ 2/24u) bleek niet te kloppen (16€/dag!). Zéér oncomfortabele smalle bedden. ZEER onbehulpzaam personeel: Wij werden afgeblaft door de avondconcierge wanneer we een verzoek hadden. Hier komen wij nooit meer terug!

Gereisd met partner in februari 2014

Nooit meer eten hier

H. De Wit, 7-9-2013

Met 4 personen bij dit hotel geluncht.

Het eerste wat ons opviel was een meningsverschil tussen iemand van et bedienend personeel en haar leidinggevende. Dit werd en publique even uitgevochten.

Toch maar iets te drinken en eten besteld.

1X Hawaï toast, een soort tosti met ananas en 3 X een strammermax, dit zou een uitgebreide versie moeten zijn van een uitsmijter.

Het uitgebreide ontbrak echter volledig.

1 sneetje brood met 1 plak ham, daarop 2 zeer kleine eitjes en in een hoekje wat verlepte sla. Totale waarde € 0,60.

Wij moesten hier € 7,90 voor betalen.

Dit vonden wij echt te triest voor woorden.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Prachtig modern hotel in het oude Centrum.

Jan en Dienie, 11-11-2012

Met een groep vrienden 2 nachten in dit mooie moderne hotel doorgebracht. Het hotel ligt in het centrum vlakbij veel horeca gelegenheden. Wij waren er tijdens het Federweißenfeest en dat wordt drukbezocht.

De kamers zijn niet zo heel groot maar voldoen aan alle nieuwe en moderne eisen. Al met al een aanrader voor een (kort) verblijf in het mooie stadje Cochem waar je de indruk krijgt dat er altijd wel een feest is.

Gereisd met vrienden in november 2012

Nieuw, modern hotel met veel comfort

Sabrina, 1-9-2011

Hotel ging open april 2011. Niets op aan te merken, alles is nieuw. Ook het eerste energievriendelijk hotel. Nette, moderne kamers. Lekker ontbijt. Centrale ligging, in het centrum van Cochem.
    Gereisd met vrienden in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cochemer Jung bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cochemer Jung in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cochemer Jung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cochemer Jung scoort een 6.31 uit 10 op basis van 7 reviews.