Hotel Am Hafen ***

Hotel Am Hafen
Am Hafen
8,2

24 reviews over Hotel Am Hafen in het Nederlands

leuk hotel met goed ontbijt!

Patrick&Marlinda, 16-7-2017

Leuk hotel met super ligging tov centrum en de moezel. Een heerlijk ontbijt aan tafel dus geen buffet.s'avonds kun je op het terras heeerlijk eten... leuke kaart en erg aardige attente bediening..

Mooie moderne badkamer met goede douche.

1 minpuntje... het hoofdkussen... erg dun.

Gereisd met partner in juli 2017

Goede verhouding prijs kwaliteit.

Henk Harmens, 10-6-2017

Zeer warme ontvangst we voelden ons direckt thuis, niets was de crew te veel.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke avond

Gerrit en Truus vd Brink, 31-5-2017

Op een heerlijke zonnige zaterdagavond gegeten. Leuk bedrijf en hele aardige bediening. Spijt dat we daar niet hebben geboekt. Niet aan te bevelen zijn alle visgerechten. Diepvries, we zitten zelf in de vis. Aan te raden zijn de schnitzel en de winterteller. Nogmaals chapeau aan de Nederlander en Duitser die ons bedienden. We komen zeker terug
Gereisd met partner in mei 2017

Super tevreden

Monique, 21-5-2017

Supergoed aan de tafel geserveerd ontbijt, dus geen geloop door het restaurant.

Helaas geen lift.

Net nieuwe badkamers en vernieuwd restaurant met goede kaart.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch Hotel met hartelijke nieuwe eigenares

Trudy, 26-4-2017

Hotel heeft een groot verwarmd terras met mooi uitzicht op de Moezel. Restaurant is na renovatie zeer gezellig ingericht waar je heerlijk kunt genieten van een drankje en een hapje of een lekkere maaltijd. Hotel ligt op loopt afstand van het centrum.
Gereisd met partner in april 2017

Redelijk

De Bruin, 19-8-2016

Het hotel mag nodig gerenoveerd worden. Is erg verouderd. Het is wel goed onderhouden, maar heeft geen lift. Lastig met zware koffers. Weinig tot geen parkeerplaatsen. Prachtig uitzicht over de Moezel. Dicht bij het centrum. Goed ontbijt. De kamers werden goed schoongemaakt. Geregeld gevraag voor WiFi . Deze was alleen beschikbaar op de overloop tussen twee verdiepingen. Jammer.

Bedienend personeel was vriendelijk. De eigenaars zijn erg stug en bij het afrekenen erg zakelijk. Geen vraag hoe we het gehad hadden. De eigenaresse zat 's morgens in de ontbijtzaal te roken. Minpuntje.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Tegenvallend

H. Veldman, 23-10-2015

Bij aankomst kregen wij een benauwd kleine kamer toegewezen. Na enig protest werd ons een iets grotere kamer aangeboden met uitzicht op een ander hotel. Het ontbijt was ruim voldoende.

Wij hadden dit hotel uitgezocht vanwege de geweldig mooie ligging, met kamers aan de voorzijde voor een prachtig uitzicht. De prijs voor een zij/achterkamer was daardoor veel te hoog. Die paste wel bij een kamer aan de voorzijde "mit Moselblick". Jammer.

Gereisd met partner in oktober 2015

Gewoon goed

edmar, 13-8-2013

Gewoon Duitse degelijkheid , goede kamers, goed eten, vriendelijkheid kon beter !
Gereisd met partner in augustus 2012

Prima hotel

Sandra den Boeft, 24-5-2013

Dit hotel is prima, verwacht geen luxe maar duitse degelijkheid. Alles is superschoon, goede bedden en alles functioneert zoals het hoort. Inrichting wat gedateerd maar van hele goede kwaliteit. Eten is prima en men is erg vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2013

goed hotel maar niet vriendelijk

Wout, 30-10-2011

Hotel am Hafen is een net Hotel met mooie kamers. Schitterend gelegen

Eigenaren zijn wel vreselijk stug er kan geen vriendelijk woord vanaf

Zelfs bij het na drie nachten uitboeken werd niks gevraagd alleen het afrekenen was belangrijk

Niet echt zo het hoort

sávonds na 20.30 is de keuken dicht en kan je niks meer krijgen ook niet in de Biljart/tv kamer die vaak ook op slot zit na 21.00 uur

Eten goed maar het voorgerecht werd vergeten en toen werd gevraagd of het NA HET HOOFDGERECHT kon !!!!!!!! Hotelschool volgen voor het personeel ????

Gereisd met vrienden in oktober 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Am Hafen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Hafen in Cochem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Hafen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Hafen scoort een 8.22 uit 10 op basis van 26 reviews.