8,1

55 reviews over Camping Zum Stillen Winkel in het Nederlands

Grandioos,kompleet onthaasten door de stilte

Hans Mulder, 11-8-2017

Perfekte uitgangspostie om te wandelen,vanaf de camping maar ook in de direkte omgeving.

Fietsen minder geschikt,behalve het Wiedtalfietspad.

Genoeg inkoopsmogelijkheden op korte afstand.

Zwembad incl.sauna werelds met ruime openingstijden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Zo mooi hier!!!

demi, 5-8-2017

Vorig jaar was ik hier met mijn partner en slecht ter been, nu het weer goed gaat, met een groepje naar deze camping gegaan. Ondanks dat er niet onder mijn naam geboekt was, werd ik direct door de eigenaren herkend en wisten zij nog dat ik vorig jaar veel gebruik maakte van mijn rolstoel. Zij waren oprecht blij voor en met mij!

Het was gezellig druk op de camping, maar toch was het stil en kon je nog steeds van de vogels en uil genieten. De badkamers, die vorig jaar nieuw waren, zien er nog steeds als nieuw uit en ook dit weekend heb ik niet op een badkamer hoeven wachten.

De eigenaar was op het sportveld bij de ingang druk aan het werk, mijn vraag waarom hij dit deed vertelde hij enthousiast dat er een nieuw speeltoestel kwam en dat hij die op die plek neer ging zetten.

Het is echt een mooi plekje!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch!

Fam. Emmen., 15-6-2017

Prachtige camping. Wij stonden hier met Hemelvaart. Op een apart veld bij de ingang. Een prachtige plek met mooi uitzicht.

Na een val met de fiets, werden wij fantastisch geholpen door Menno en zijn vriend Henk. Wij hebben hen ervaren als zeer warme en zorgzame mensen!

Waarvoor nogmaals onze hartelijke dank!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijke camping, fijne tijd gehad!

JeroenT, 15-6-2017

Prachtige staanplaatsen, heerlijk rustig gelegen langs een riviertje. Mooie wandelingen gemaakt, de omgeving is echt een aanrader!

Prima en schoon sanitair. Mooie badkamers met wc, wastafel en douche in één ruimte, vonden wij echt ideaal. Vriendelijke en behulpzame beheerder. Heerlijk gegeten, bezorgd op onze staanplaats. We hebben echt genoten en

komen zeker nog een keer!

Viel erg tegen

Cor, 15-6-2017

Het viel ons beide erg tegen op deze camping.

Niet het idee welkom te zijn.

Zeer stugge, onvriendelijke en onverzorgde beheerder die het niet naar zijn zin blijkt te hebben.

€1,50 per dag voor milieu/afval kosten betalen vinden wij ook vreemd.

Bovendien puilden de afvalbakken over en lagen de vuilniszakken naast de containers.

Veel te weinig sanitair.

Ook bij vertrek geen enkele vraag van de beheerder of alles naar wens was....

Natalia Treffers,

Beste Cor,

Het spijt ons dat het u bij ons niet goed bevallen is en dat u zich niet welkom heeft gevoeld. Dat is niet onze bedoeling.

Het overtollige vuilnis dat door de onverwachte grote bezetting tijdens de feestdagen is ontstaan, is reeds weer verdwenen. Wij zijn daarvoor afhankelijk van de vuilnisophaaldienst die juist na de feestdagen enige vertraging met zich meebracht. Wij vragen hiervoor uw begrip.

I.v.m. een nieuw speeltoestel dat momenteel gebouwd wordt, en de daarbij behorende grondwerkzaamheden (in het bijzonder beton storten tijdens uw verblijf op onze camping), kan het zijn dat u mijn man aangetroffen heeft in

vervuilde werkkleding. Onze excuses hiervoor.

Geregeld vragen wij onze gasten bij vertrek of alles naar wens was. We betreuren het dat dit bij u niet gebeurd is.

Zeker waard om nog een keer te gaan

J.Visser, 8-6-2017

Prima en mooi gelegen camping.

Bij veel bezoek laat de toilet ruimte wat aan de wensen over misschien twee keer schoonmaken!

Oase van rust

Henk, 4-6-2017

Zeer gemoedelijke camping. Doordat er geen afgebakende plekken zijn is iedereen benaderbaar. Normaal spelende kinderen. Zeer vriendelijke beheerder. Heerlijke badkamers. Perfecte brengservice van het restaurant het eten wordt keurig op je tafel voor je caravan gezet voor prijzen waarvan je denkt daar kan je de oven niet voor aan zetten. Stroom water en afvoer op je plek. Het campingterrein zo ingericht dat er voor iedereen wel een perfect plekje is
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk aan de rivier

Nicole, 2-5-2017

Heel mooi gelegen camping aan een stromend riviertje. Via een bruggetje kun je zo het bos in. De eigenaren spreken Nederlands. De sanitairunits zijn ideaal, het water is heerlijk warm (zelf in te stellen) en de straal lekker krachtig. Het terras was niet nog geopend dus dat kan ik niet beoordelen. Wel pizza laten bezorgen, smaakte prima. Er is speelgelegenheid voor kinderen, een voetbalveldje en een tafeltennistafel.

Het is een deale camping voor rustzoekers en wandelaars.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig, onvergetelijk

Lydia, 9-4-2017

Aan een riviertje gelegen rustige camping, heerlijke tijd gehad met het hele gezin.
Gereisd familie in april 2017

Fijne rustige schone camping!

Dhr v.d. Pol, 9-10-2016

Sanitair netjes en schoon.

Heerlijk rustig, ruime plaatsen, vriendelijke ontvangst.

Goede wandelmogelijkheden, hier ga je heen voor de natuur.

Helaas geen inkoopmogelijkheden in de buurt, maar wel broodjes!

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zum Stillen Winkel in Bürder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zum Stillen Winkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zum Stillen Winkel scoort een 8.13 uit 10 op basis van 60 reviews.