Camping Zum Stillen Winkel ***

Camping Zum Stillen Winkel
Zum Stillen Winkel

59 reviews over Camping Zum Stillen Winkel in het Nederlands

Voldoende, maar wij komen niet weer.

roersma60, 20-9-2017

Bij aankomst een bijzonder prettige ontvangst.

Deze camping is bijzonder rustig en heel mooi gelegen aan het riviertje de Wied.

Kampeerplaatsen zijn ruim en mooi.

Onze grootste kritiek is het sanitair, het oude gebouw nou dat kan echt niet meer. Dit was wel schoon maar is absoluut niet van deze tijd en complete gebouw moet mijns inziens gewoon tegen de vlakte. De nieuwe cabines die geplaatst zijn, voldoen, maar blijven lang erg vochtig. Capaciteit lijkt mij bij veel gasten ook niet voldoende. Eigenaren zijn behulpzame en vriendelijke mensen en altijd bereid je te informeren en te helpen.

Mijn advies: doe wat aan het sanitair en je hebt een TOP-camping.

De toegangsweg naar de camping is bijzonder smal en je moet maar hopen dat je niemand tegen komt, kwaliteit van het wegdek op de toegangsweg en op de camping laat veel te wensen over.

Uitstapjes naar Koblenz, Linz en Neuwied zijn goed te doen en ook wandelen/fietsen in de omgeving is mogelijk.

Qua camping verwachten wij toch wat anders.

Gereisd met partner in september 2017

De naam van de camping doet zijn eer aan

Lia Kiewiet, 12-9-2017

Wij hebben met plezier op deze camping gestaan. Wat een stil hoekje. Je hoorde alleen het kabbelen van het riviertje. Wat een rust, heerlijk geslapen. De broodjes service is prima. De sanitair gebouwen (ook het oude) waren schoon. Het zijn de gebruikers die het soms niet netjes achter laten. Je krijgt van de eigenaar voldoende informatie over de omgeving. Op de fiets naar Neustad is een leuk afwisselende route. Ook langs de Wiedweg naar Neuwied aan de Rijn gefietst. En vanaf de camping een leuke wandeling door het bos gemaakt. Vriendelijke behulpzame eigenaar en sommige vaste gasten die graag een praatje maken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk rustige camping aan een rivier in het bos

L. Laat, 5-9-2017

Dit is de derde keer dat we hier komen en het is elke keer weer fijn om hier te zijn. Even lekker bijkomen en genieten van de rust. De camping is gelegen in het bos en heeft mooie staanplaatsen. We hebben al heel wat gewandeld, maar ontdekken elke keer weer nieuwe routes. Dit jaar voor het eerst de fiets meegenomen en naar Neuwied gefietst. Is een leuke route langs de rivier. Het eten dat op de camping bezorgd wordt smaakt prima en het is lekker makkelijk want ze bezorgen bij je caravan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De nieuwe badkamers zijn heerlijk en het sanitair is schoon.
Gereisd met partner in september 2017

Leuk voor een nachtje.

Caroline, 27-8-2017

Leuke uitzicht wordt ontnomen omdat er een caravan vlak voor je komt te staan. Fijn om direkt vanaf de camping het bos in te kunnen lopen met de honden. Sanitait is oud en minimaal, weinig schoon gemaakt. Restaurant gesloten. Heerlijke rustige omgeving.
Natalia Treffers - Camping 'Zum stillen Winkel', Eigenaar, 5-9-2017

Beste Caroline,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de mooie ligging van onze camping u goed is bevallen. Jammer dat u tijdens uw overnachting blijkbaar geen gebruik heeft gemaakt van onze nieuwe moderne badkamers. Wij krijgen hierover veel positieve reacties. U bent van harte welkom deze alsnog te ontdekken.

Grandioos,kompleet onthaasten door de stilte

Hans Mulder, 11-8-2017

Perfekte uitgangspostie om te wandelen,vanaf de camping maar ook in de direkte omgeving.

Fietsen minder geschikt,behalve het Wiedtalfietspad.

Genoeg inkoopsmogelijkheden op korte afstand.

Zwembad incl.sauna werelds met ruime openingstijden.

Zo mooi hier!!!

demi, 5-8-2017

Vorig jaar was ik hier met mijn partner en slecht ter been, nu het weer goed gaat, met een groepje naar deze camping gegaan. Ondanks dat er niet onder mijn naam geboekt was, werd ik direct door de eigenaren herkend en wisten zij nog dat ik vorig jaar veel gebruik maakte van mijn rolstoel. Zij waren oprecht blij voor en met mij!

Het was gezellig druk op de camping, maar toch was het stil en kon je nog steeds van de vogels en uil genieten. De badkamers, die vorig jaar nieuw waren, zien er nog steeds als nieuw uit en ook dit weekend heb ik niet op een badkamer hoeven wachten.

De eigenaar was op het sportveld bij de ingang druk aan het werk, mijn vraag waarom hij dit deed vertelde hij enthousiast dat er een nieuw speeltoestel kwam en dat hij die op die plek neer ging zetten.

Het is echt een mooi plekje!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch!

Fam. Emmen., 15-6-2017

Prachtige camping. Wij stonden hier met Hemelvaart. Op een apart veld bij de ingang. Een prachtige plek met mooi uitzicht.

Na een val met de fiets, werden wij fantastisch geholpen door Menno en zijn vriend Henk. Wij hebben hen ervaren als zeer warme en zorgzame mensen!

Waarvoor nogmaals onze hartelijke dank!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijke camping, fijne tijd gehad!

JeroenT, 15-6-2017

Prachtige staanplaatsen, heerlijk rustig gelegen langs een riviertje. Mooie wandelingen gemaakt, de omgeving is echt een aanrader!

Prima en schoon sanitair. Mooie badkamers met wc, wastafel en douche in één ruimte, vonden wij echt ideaal. Vriendelijke en behulpzame beheerder. Heerlijk gegeten, bezorgd op onze staanplaats. We hebben echt genoten en

komen zeker nog een keer!

Viel erg tegen

Cor, 15-6-2017

Het viel ons beide erg tegen op deze camping.

Niet het idee welkom te zijn.

Zeer stugge, onvriendelijke en onverzorgde beheerder die het niet naar zijn zin blijkt te hebben.

€1,50 per dag voor milieu/afval kosten betalen vinden wij ook vreemd.

Bovendien puilden de afvalbakken over en lagen de vuilniszakken naast de containers.

Veel te weinig sanitair.

Ook bij vertrek geen enkele vraag van de beheerder of alles naar wens was....

Natalia Treffers - Camping 'Zum stillen Winkel', Eigenaar, 16-6-2017

Beste Cor,

Het spijt ons dat het u bij ons niet goed bevallen is en dat u zich niet welkom heeft gevoeld. Dat is niet onze bedoeling.

Het overtollige vuilnis dat door de onverwachte grote bezetting tijdens de feestdagen is ontstaan, is reeds weer verdwenen. Wij zijn daarvoor afhankelijk van de vuilnisophaaldienst die juist na de feestdagen enige vertraging met zich meebracht. Wij vragen hiervoor uw begrip.

I.v.m. een nieuw speeltoestel dat momenteel gebouwd wordt, en de daarbij behorende grondwerkzaamheden (in het bijzonder beton storten tijdens uw verblijf op onze camping), kan het zijn dat u mijn man aangetroffen heeft in

vervuilde werkkleding. Onze excuses hiervoor.

Geregeld vragen wij onze gasten bij vertrek of alles naar wens was. We betreuren het dat dit bij u niet gebeurd is.

Zeker waard om nog een keer te gaan

J.Visser, 8-6-2017

Prima en mooi gelegen camping.

Bij veel bezoek laat de toilet ruimte wat aan de wensen over misschien twee keer schoonmaken!

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zum Stillen Winkel in Bürder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zum Stillen Winkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zum Stillen Winkel scoort een 8.03 uit 10 op basis van 64 reviews.