Hotel Gasthaus Zum Moselhut **

8,3

275 reviews over Hotel Gasthaus Zum Moselhut in het Nederlands

Fantastisch verblijf

Aleidus, 31-10-2016

Dit is een zeer gastvrij hotel. Goed verzorgd ontbijt en diner. Gezellige bar. Schone en nette kamers.
Gereisd met partner in oktober 2016

Erg leuk hotel op een top locatie.

Karin hermans en Piet Staaks, 24-10-2016

Wij zijn net terug van een weekend verblijf in de Moselhut. De gastheer en gastvrouw doe er alles aan om je een aangenaam verblijf te geven. Het hotel is eenvoudig maar heel netjes op een top locatie aan de Moezel en dicht bij Cochem en andere gezellige dorpjes.Je kunt er heerlijk ontbijten en avondeten.

Het ontbijt bestaat uit heerlijk vers gebakken broodjes en gebakken omelet, spiegelei, kaas en diverse soorten beleg en zoet beleg.Een druk op het belletje en de gastheer Math maakt je ei naar keuze.

De menukaart voor het avondeten is ook divers en word vers bereid na je bestelling.

Al met al een aanrader met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De kwaliteit is zelfs beter dan de prijs.

Wij gaan er zeer zeker nogmaals heen en verheugen ons op het volgende bezoek aan de Moselhut en zijn prachtige omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2016

voor ons motorrijders mooie omgeving

Hans Thomassen, 7-10-2016

Gezellige sfeer, makkelijke gastvrouw, gastheer tevens de kok kookt heerlijk.

Motor stond mooi in de garage

Prijs kwaliteit prima

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthaus Zum Moselhut bij:

Was heel goed. Voor weinig geld.

Rowdy, 8-9-2016

Mensen die voor weinig geld veel verwachten moeten hier niet heen .hier is t gewoon geen poespas maar toch goed nette kamers basic maar wel schoon en gezellig.voor ons perfect.
    Gereisd met vrienden in september 2016

Heel gezellig

Ger en Dini, 6-9-2016

Het is ons goed bevallen ontbijt was lekker
    Gereisd met partner in augustus 2016

zeer rustig hotel

Nel, 24-8-2016

vreemd dat je geen minuut eerder kan in tjekken want er is voor 17.00uur niemand aanwezig!zoveel privecie dat je zelf maar aan moet geven of je kamer/wc schoongemaakt moet worden!! vinden wij toch vanzelf sprekend dat zeker de badkamer dagenlijks ff nagelopen wordt.verder op zich vriendelijke eigenaren.
    Gereisd met partner in augustus 2016

fantastich om zeker terug te keren

Sjaak Geutjes, 16-8-2016

Alles was perfect geregeld, je wordt leuk ontvangen met een drankje en een praatje,kamers waren prima in orde en schoon zo ook het ontbijt en de kookunsten waren voortreffelijk.

Geweldige prijs- kwaliteitverhouding

Clementine Lentink, 29-7-2016

Geweldige ontvangst door de gastvrije eigenaren Mat en Willeke!

Goede ligging t.o.v. alle bezienswaardigheden langs de Moezel.

Gezellig Gasthaus waar je gewoon jezelf kunt zijn. Geen opgeprikt gedoe.

Bij mooi weer een grote Biergarten waar je heerlijk buiten kunt eten.

Als het weer wat minder is, is er binnen een restaurantruimte en een gezellige bar.

Goede eenvoudige, eerlijke keuken met liefde door Mat bereid, en dat proef je.Prima uitgebreid ontbijt.

Heerlijk geslapen op prima bedden. Alles is super schoon.

Wat ons betreft kan het niet beter in dit leuke Gasthaus waar Mat en Willeke je je thuis laten voelen.

Clementine en Nabil

Gereisd met partner in juli 2016

Wij zijn hier een week met vakantie geweest

Tineke de Groot, 25-7-2016

Een hotel met hartelijke, gezellige eigenaren die niet kinderachtig zijn, waar je alles mee kunt overleggen. beetje oubollig interieur maar wel schoon, met iets te zachte matrassen.Het eten was heerlijk en niet duur.

kortom een hotel waar ze ons zeker vaker zullen zien!!!!

perfect.

fam. Verberk, 2-7-2016

Wij hebben een heerlijke week gehad, Fijne bedden en geweldig ontbijt. Vooral de hartelijkheid waarmee alles omgeven was. Willeke een perfecte gastvrouw en Matt een Zeer goede kok, en alles nog betaalbaar. Wij komen zeker terug.

Fam. Verberk Eerde/Veghel

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthaus Zum Moselhut bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthaus Zum Moselhut in Bruttig-Fankel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthaus Zum Moselhut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthaus Zum Moselhut scoort een 8.29 uit 10 op basis van 277 reviews.