Hotel Hutter ***

6,8

32 reviews over Hotel Hutter in het Nederlands

nooit meer !!!

johan vdc, 7-8-2017

Over het ontbijt geen klagen . Er was voldoende keuze . Wat de tafelschiking betreft in de kantinestyle eetzaal, wij waren met een groep van 42 , en waren effectief de laatste van de groep die binnen kwamen om te dineren . Maar enkel nog 2 stoelen aan 2 verschillende tafels beschikbaar ! Ik maakte duidelijk aan de "maitre" dat ik wel samen met mijn vrouw wilde dineren , maar kreeg een heel onvriendelijke commentaar , dat ik moest zitten waar stoelen vrij waren ! De helft van de kantine stond ongedekt, dus vroeg ik om eventueel daar te mogen zitten, maar dat kon niet . Tot ik bleef staan, en de medereizigers zelf een oplossing bedachten .

De kamer, eenvoudig, eerste avond geen warm water, toilet bleef doorspoelen, slechte matrassen, kamer venster gaf uit op een blinde muur , en de platform van de keuken . S'avonds een koffie gevraagd op terras, maar kreeg ook enkel een kordaat onvriendelijk antwoord . Waarna mijn koffie niet gebracht werd, maar ik hem een half uur later binnen op de toog terug vond, koud !

Nee, dank u , nooit meer !

Gereisd met vrienden in augustus 2017

prima bed maar vreemde ontvangst

Ivan Buskens, 21-9-2015

Samen met mijn broer op de motor naar dit "motorvriendelijke hotel" zeker een prima kamer, het eten zou ik net voldoende noemen, (weinig) Het verblijf in de avond in de "bar" was ronduit onvoldoende . Geen persoon achter de tap en als er iemand kwam zette hij de buitendeur(en) open en de airco aan Er mocht gerookt worden(personeel deed dat zelf ook) dus dat was het niet. Maar het werd gewoon echt fris en de reden (anders dan dat ze liever hadden dat we gingen slapen voor 11.00 uur) ontging iedereen erg gastonvriendelijk!

Vervolgens wilde we de ochtend erna betalen, eerst met rabopas, (werkte niet) nog een pasje (abn) werkte niet, tenslotte creditcard, ook niet geaccepteerd....inmiddels redelijk geprkkeld..werd ik verzocht om maar even geld in het dorp te gaan pinnen want het apparaat was al oud en daar lag het aan?!

Maar goed het bedienend personeel was ondanks hun gehaast toch wel vriendelijk en het ontbijt was prima. Volgende keer ga ik wel bij de buren slapen dat wel.

Gereisd met vrienden in september 2015

Prijs / kwaliteit zeker goed

Guido_Ed, 27-9-2013

Proper hotel , kamers wel wat ouder ,lakens zijn hard als schuurpapier.

Ligging goed voor wandelaars die de Calmont klettersteig willen doen.

Zeer goed ontbijt. Vriendelijk onthaal.

Gereisd met vrienden in september 2013

Prijs/kwaliteit OK

jan van belsen, 23-9-2013

Hotel ligt aan de Moezel, goede kamers, zeker nr 201, uitzicht op kleine binnenplaats, er zijn kamers met zicht op de Moezel. Zeer zachte kussens en niet al te stevig matra, voor de rest prima kamer. Als groepslid eenvoudig eten, reisorganisatie heeft een niet te hoog budget uitgegeven voor eten, met name diner. Ontbijt prima en uitgebreid. Zelf ei koken was weer eens wat nieuws. Niet iedereen vond na 5/6 min. zijn/haar ei terug, een mede-passagier was langs geweest. De eetzaal doet kantine-achtig aan, weinig sfeervol. In Bremm weinig/niets te doen. Hotel is een goed uitgangspunt om het Moezelgebied en de Eifel te verkennen.
Gereisd met vrienden in september 2013

Dit nooit meer

M.Admiraal, 12-9-2013

Onvriendelijk personeel. Borden werden bijna op de tafel gesmeten. Leek of ze de drukte niet aankon. Onderlaken op het bed l;eek wel schuurpapier. Wifi waardeloos. Alleen in het restaurant, terwijl ik gelezen had dat er in het hele hotel wifi zou zijn en code moest heimelijk op mijn telefoon ingevuld worden. Oude plastic bekers in de badkamer om medicijnen in te nemen of mond te spoelen (bah). Geen plek om de koffer neer te zetten. In de badkamer geen plek om de toilettas neer te zetten. We zijn ook eerder weggegaan
Gereisd met partner in januari 2013

Eenvoudig en zeer goed

Peterobdeijn, 12-7-2013

Eenvoudig maar zeer goed eten en drinken, voor echte liefhebber. Goede wijn en goede keuken. Mooie uitval basis om te fietsen.
Gereisd met partner in juni 2013

Heel degelijk hotel

keerstok kris, 9-12-2012

Voor ons een heel goed hotel .Onmiddellijk een babybed ter beschikking gekregen bij het vragen.Heel ruime kamer gekregen voor 2 volwassenen en 2 kinderen.Er is ook een lift dat heel gemakkelijk is voor de koffers.Ook het ontbijt en het avondeten is lekker in tegenstelling wat sommige hier schrijven.Duits eten is en blijft duits eten.Geen fijnkost maar bourgondiers eten.Spek,schweinefilet,Allemaal in orde.Bij aankomst lagen er kleurpotloden en papier klaar voor onze kinderen aan tafel.Leuke attentie.Voor de rest alles deftig en vooral proper op de kamer,wc en badkamer.De eerste keer dat we een hotel zien met badkamer zonder zwarte plekken op de randjes van de douche.En we hebben er al veel gedaan,geloof me.Dus via touroperator een aanrader geweest voor ons.Met een dikke laag sneeuw bovenop.Echt kerstmis dus op dat moment.
Gereisd met jonge kinderen in december 2012

dit nooit meer!!!!!

h koevoets, 3-12-2012

Hotel Hutter heeft zich bewezen als een ware flop met hoofdletters......

De eerste avond was druk, het serveren van eten duurde heel lang, werd uitgeserveerd, ging door veel handen en was niet erg verzorgd. De kamer stamde regelrecht uit de jaren 70 met een avocadogroene badkamer. De bril lag schuin op de WC! Het bed was goed maar met een ruwhard hoeslaken schuurde dat vreselijk zodat je nog niet kon slapen. De gangen van het hotel waren altijd in het donker gehuld en je moest op de tast naar een knopje om het licht aan te doen!! Over de Middeleeuwen gesproken.

Personeel was grof, zeker niet service verlenend en alles bleek te veel als je wat vroeg. Ze stelden zich zeker autoritair op en alles moest naar hun wens gebeuren. Klantvriendelijkheid? Hebben ze nooit van gehoord!! De kamer was schoon maar dat was ook het enige positieve aan dit hotel. Naar dit hotel ga ik nooit meer al mag ik er gratis naar toe!!!

Gereisd met vrienden in november 2012

Hier gaan wij nooit meer naar toe !

M.P. van Donge, 3-12-2012

Wij (mijn vriendin en ik) zijn met een 3 daagse kerstreis van reisorganisatie naar Cochem, Trier en Monschau meegegaan.

Wij kregen een kamer in Hotel Hutter die zo scheef was dat je van de ene

kant naar de andere kant rolde, er was geen verwarming in de badkamer en de douche was warm, koud, enzovoort, dus niet aangenaam. Het eten was de eerste avond ronduit vies, de soep was zo zout dat wij hem hebben laten staan. Vervolgens was er niet genoeg plaats voor de gasten van onze bus, dus was er bij iedere maaltijd gehannes want er waren er altijd een paar die niet konden zitten. Wat wij ook nog nooit meegemaakt hebben, is dat je je eigen ei moest koken, er stond een apparaat met heet water en daar moest je een netje inhangen, er waren netjes met verschillende kleuren, je raadt het al, andere mensen namen dan jouw eitje mee :-( Kortom dit nooit meer!

Gereisd met vrienden in november 2012

zeer goed hotel wij gaan er nog zeker naar toe

Van Assche, 3-11-2012

Alles was zeer goed bediening ,onthaal,eten en slapen niets op aan te merken.
Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hutter in Bremm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hutter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hutter scoort een 6.77 uit 10 op basis van 33 reviews.