Appartement Alt & Neu

8,8

14 reviews over Appartement Alt & Neu in het Nederlands

Geweldig

Claire, Wijnold, Finn en de hondjes, 4-8-2017

Betty en Fred zijn een fantastisch gastduo. Alles was tot in de puntjes verzorgd en je kon elk moment bij ze aankloppen als je iets nodig had. Toen we een dagje zonder hondjes weg wilde, heeft betty ervoor gezorgd dat ze buiten konden.

Het appartement is schoon, je hebt alles wat je nodig hebt en zelfs nog meer.

Wij raden het iedereen aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Paradijsje voor mens en dier ❤️

Anja Heemskerk, 5-7-2017

We hebben genoten van het fijne appartement met heerlijk terras en uitrengebied (omheind)voor de hond.

Fijn plekje om te wandelen en tot rust te komen.

Een super lief welkom van de verhuurders met lieve en lekkere welkomst geschenkjes.

We gaan er zeker vaker gebruik van maken.

Gereisd met partner in juni 2017

Astrid & Peter, 27-5-2017

Erg diervriendelijke mensen heerlijke omgeving waar je lekker met je hond of honden kan wandelen. Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk voor mens en dier

Ryanne kroon, 27-5-2017

Een mooi appartement voor mens en dier. Het maakt niet uit met hoeveel dieren je komt. Je bent altijd welkom..de omgeving is mooi om te zien. En het appartement van alle gemakken voor zien
Gereisd anders in maart 2016

Rust, natuur, wandelen

Fred Mercey, 27-5-2017

Wandelen direct vanuit het huis, een zeer compleet appartement met groot balkon. Voor mijn hond een groot omheind speelveld. Een aanrader voor wie er tussenuit wil en geen zin heeft om elke dag de auto te pakken want je wandelt zo de bossen in!
Gereisd alleenreizend in april 2017

Een paradijsje voor wie van natuur en stilte houdt

Paula, 19-4-2017

Hoewel het een appartement is waar men met honden mag verblijven; er is niets van te merken. Brandschoon.

Een heel gezellig en knus ingericht appartement, van alle gemakken voorzien en met héérlijke bedden.

Voor wie niet heel ver wil reizen en van natuur, stilte (behalve de haan van de buurman) en wandelen houdt: ga hier naartoe! De omgeving is werkelijk schitterend. Je loopt zo de bossen in.

Maar ook op het grote balkon is het zeer goed toeven.

Je wordt hartelijk en gastvrij ontvangen en voor alles is gezorgd.

Echt om aan te raden!

Gereisd alleenreizend in april 2017

Geweldig weekend gehad samen met m'n 2 windhonden.

syl hoeve, 11-4-2017

Wat ik fijn vond is de eigen opgang, keuken, ruime slaapkamer met super bed en matras, toilet en douche. Volledige privacy. Kon m'n ontbijt maken met de dingetjes die kant en klaar in de kast en in de koelkast stonden.

Zelfs heerlijke eitjes van de scharrelkippetjes. Ook een eigen ruim omheind veld waar mijn honden konden rennen. Oja, en natuurlijk het grote dakterras!

Ter plekke zijn geen horeca gelegenheden en geen winkeltjes (behalve het winkeltje van de eigenaren waar ik wat leuke spulletjes heb gekocht, mede voor het goede doel natuurlijk ook). Als je van rust en ruimte houdt, fantastische plek.

Gereisd alleenreizend in april 2017

In 1 woord geweldig. Super voor de honden en jouw.

Gerda en Rene, 7-3-2017

Het is niet ver rijden en je moet van dieren houden. morgens de haan en de schapen. Als je geluk heb zie je de herten en vossen. Het bed is geweldig. De ontvangst was ook erg goed en vriendelijk. Het is zeker de moeite waard om de honden te leren kennen die Betty onder haar hoede heeft. Grote bewondering voor haar en haar man. Tijdens ons verblijf moesten ze 2 honden en 1 kat in laten slapen. Wij gaan zeker terug. Mooi groot balkon met zelfs vloerbedekking. Verder een prachtig uitzicht. Je zit vlak bij de grote winkels en plaatsen die zeer de moeite waard zijn om te bezoeken. Ook kun je hier heerlijk wandelen door de weilanden en bossen Betty heeft ook leuke routes op papier dus genieten voor baasjes en honden, wij waren met 3 honden van 15 tot 22 februari 2017.
Gereisd met partner in februari 2017

Mooie omgeving

Henriëtte Donkers, 5-3-2017

Alt & Neu. We zijn hartelijk ontvangen door Betty en Fred. We vinden het fijn dat er een basis pakket was en dat de bedden gedaan waren en er ook handdoeken hingen. We voelden ons welkom. Ook aan onze Spaanse Waterhond, Tony, konden we goed merken dat hij zich thuis voelde. Het ligt in een prachtig wandelgebied. Een aanrader!
Gereisd met partner in februari 2017

Prachtig wandelen vanuit het appartement !

Annelies, 2-1-2017

Prima bereikbaarheid, zowel via mail met de eigenaar als het rijden met de auto naar de locatie.

Rustige omgeving en hond vriendelijk.

Veel wandelingen te doen vanuit het appartement.

Informatie aanwezig over de omgeving en de eigenaren weten tips te geven over bezienswaardigheden.

Wij zijn hier 3 dagen geweest met 2 Labradors en hebben iedere dag een andere wandeling gemaakt (vanuit het appartement) van gemiddeld 8 kilometer waarbij je verschillende bosgebieden, open velden en dorpjes doorkruist.

Appartement is zeer knus met de nostalgische inrichting en decoratie.

Apparatuur in keuken en benodigdheden zijn prima en volledig.

Voor onze honden geen enkel probleem om de brede (dichte) trap op en af te lopen om naar boven en beneden te gaan.

Uitlaat- speelveld is zeer goed omheind met een degelijke toegangspoort die op slot kan.

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alt & Neu in Breibach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alt & Neu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alt & Neu scoort een 8.8 uit 10 op basis van 14 reviews.