Hotel Rheinhotel Royal **

6,8

9 reviews over Hotel Rheinhotel Royal in het Nederlands

Zeer onvriendelijk personeel

Wendy, 24-10-2011

De kamers zijn redelijk wel heel gehorig, het ontbijt is matig en het personeel is zeer onvriendelijk en onprofessioneel!! Voor mij hoeft dit hotel niet meer!
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Zeker voor herhaling vatbaar.

Coco uit Rhenen, 25-8-2011

Prachtige ligging van dit hotel, strak aan de Rijn. Mooi groot balkon waar het goed op vertoeven is. Kamers voorzien van driedubbel glas, zodat weinig last meer van de treinen aan de overkant. Hardwerkende familie die het de gasten naar de zin proberen te maken. Wordt zeer enthousiast ontvangen door de vriendelijke eigenaar. Roemeense eigenaar probeert ook nederlands te praten.
Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima Hotel op een hele mooie lokatie aan de Rijn.

astrajoure, 2-7-2011

Het hotel ligt pal aan de Rijn , en je hebt vanaf het balkon van de kamer een geweldig uitzicht over Rijn en berglandschap. Kamers waren schoon. Voor het hotel is op de rijnpromenade een terras waar je voor weinig geld prima kunt eten en drinken. Ook een ideale omgeving voor fiets en wandeltochten. Dit hotel is een echte aanrader.
Gereisd met partner in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rheinhotel Royal bij:

Leuk nostalgisch hotel met schitterende ligging

Agnes Jansen, 15-8-2010

Dit is een oud nostalgisch hotel met een fantastische ligging pal aan de Rijn. De kamers zijn gemoderniseerd naar de eisen van deze tijd. Wij waren er slechts 1 nacht, maar willen beslist nog eens terug. Want in het sfeervolle plaatsje Boppard valt veel te zien en te doen. Het ontbijtbuffet vonden wij prima in een knus gezellig restaurant met prachtig uitzicht op de Rijn en de boulevard. De avond ervoor hebben wij heerlijk op het terras van het hotel aan de Rijnboulevard gezeten. Jammer was dat op zaterdagavond er al om 22.00 uur niet meer werd geschonken, dus moesten we ergens anders heen.

Als je aan de Rijnkant slaapt, kun je beter inderdaad vanwege de levendigheid de ramen dicht doen vanwege het treinverkeer dat aan de overkant van de Rijn langs rijdt en het bootverkeer. Het uitzicht vanaf onze kamer vonden wij echter fantastisch.

oude troep!!!

f.fidom, 15-8-2010

Het hotel is het vermelden niet waard,tis net of het schots en scheef is.

Onvriendelijk personeel

Veel lawaai van de trein tegenover(om de 5min.een goederentrein]tis net of ie door de kamer gaat,pontje begint om 7.00 vlak voor het hotel,boten op de rivier gehorige kamers en verrekte klein , douche lekte aan alle kanten , kamer was scheef dus bed ook.

Ontbijt ging nog , ramen hartstikke smerig en ernaast een slooppand!!!!

Als U dit hotel overdenkt ga 200 verderop kijken.

Wij nooit meer hier,1 nacht was al veel

Prettig verblijf gehad

Fam. Bos-Konink, 13-8-2010

Schoon hotel, vriendelijke hardwerkende mensen,

fijne bedden, heerlijk uitzicht vanaf balkon,

prachtig terras en lekker eten. Eten en drinken goed en goedkoop.

prima

Joop, 29-7-2010

5 dagen in Rheinhotel Royal 25 juli

2010 tot 30 Juli 2010.

Prima hotel zeer vriendelijk personeel en eigenaar.schone kamers met balcon uitzicht Rhein.prima ontbijtbuffet en goed restaurant met

goede keuken. prijzen goedkoop.

gezellig terras aan de Rhein oever. Voor herhaling vatbaar....

Gereisd met partner in juli 2010

baas, 30-9-2007

In aanmerking genomen dat het een tweesterrenhotel is, vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding goed.

De ligging is fantastisch, zo aan de promenade langs de Rijn.

Wij hadden een kamer met balkon en Rijnzicht en deze kamer was goed.

Alleen kon hij wat beter schoongemaakt worden. Zoals in vele hotels moet je geen bedden gaan verschuiven want daar wordt zelden schoongemaakt.

Het avondeten en het ontbijt waren goed verzorgd.

Gereisd familie in augustus 2006

A.Duits, 11-9-2007

Het hotelpersoneel was onverzorgd en ongeinterresseerd. Wij waren hier 3 nachten in september 2007.Het restaurant was altijd gesloten.Zeker geen aanrader.Het enige mooie was de ligging aan Rijn.
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rheinhotel Royal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rheinhotel Royal in Boppard / Weiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rheinhotel Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rheinhotel Royal scoort een 6.78 uit 10 op basis van 9 reviews.