Beoordelingen Camping Altschmiede****

Altschmiede****
110 beoordelingen
Beoordelingen Camping Altschmiede****
Altschmiedestrasse, 54669, Bollendorf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altschmiede**** in Bollendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altschmiede**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Altschmiede scoort een 7,2 uit 10, op basis van 110 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altschmiede**** in Bollendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altschmiede****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Altschmiede**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 58 vakantiefoto's van Camping Altschmiede**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Camping Altschmiede**** met andere accommodaties in Bollendorf.
Even geduld a.u.b.

7,3
5,8
6,5
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Fantastische plek!"vertalen
Britt
10,0

28-07-2014 Dit is echt een super camping! Hele aardige eigenaren, super mooi zwembad en een ontzettend leuk animatieteam die iedere dag leuke activiteiten organiseert. Wij komen hier al 3 jaar op rij, en dat worden er zeker nog meer! Super!

met partner, Mei 2014
"Dit nooit meer"vertalen
John
7,0

04-06-2014 Vanaf donderdag werden we helemaal ingebouwd door de campeer vriendelijke duitsers. Ze denken alleen aan hun eigen als ze met ongeveer 4 gezinnen komen maken ze gebruik van 7 of 8 staanplaatsen. Als de kans krijgen zetten ze de caravan voor je voortent en muziek draaien tot 01:00 uur in de nacht.

met oudere kinderen, 2013
"Wij komen hier niet meer!"vertalen
Irma
3,0

01-08-2013 Camping met slecht, veel defect en vies sanitair. Er lopen wel schoonmakers rond alleen weten zij niet wat schoonmaken is. Camping ligt aan een drukke weg. Dag en nacht hoor je de auto's en vrachtwagens voorbij razen. Ook op de camping een druk autoverkeer. Zelfs mensen die kinderen met de auto naar het zwembad brengen. Bakker die 's morgens langs komt, erg handig. Super mooi zwembad. Eigenaresse inderdaad niet vriendelijk. Toen ik kwam afrekenen heeft ze alleen het bedrag genoemd. Verder kon er geen woord vanaf. Animatie niet geweldig. Tijdens een partijtje voetbal 40 kinderen in een veldje. Zonder hesjes, zodat niemand weet wie bij wie hoort. Wij komen hier niet meer!

met oudere kinderen, 2013
"Nooit meer"vertalen
Erik
5,0

30-07-2013 De klantvriendelijkheid is bij balie ver te zoeken. Het zwembad is goed maar vaak zonder/weinig toezicht. Het sanitair is deels verouderd en de douche,s zijn vaak stuk en hebben geen douchekop meer.Achterstallig onderhoud. Het is een drukke camping waar veel jongeren zijn en twee maal per week disco is. De camping ligt aan een drukke weg.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Vakantiehuis goed voor weinig geld"vertalen
sunny
8,0

30-07-2013 Wij hadden een groot vakantiehuis gehuurd. Hier staan er 3 van (4-6 personen; 4 bedden en een slaapbank in twee slaapkamers) en nog 1 kleiner vakantiehuis te huur. Mooie camping, fantastisch zwembad, leuke animatie. Slechte wifi (satelliet), kost 2 euro per dag of 10 euro per week. Ben blij dat wij niet met een wc rolletje en een muntje naar de toiletten en douches moesten. Het dorp Bollendorf (7 min met auto) stelt niets voor, wel veel restaurants en een supermarkt waar het binnen ook tropisch warm was. De 'supermarkt' op de camping is alleen voor koek, snoep, ijs en wasmiddel. Snackbar op de camping. Er zijn veel kinderen, de meeste zijn rond 10 jaar. De beheerders zijn erg makkelijk w.b. de regels, soms in je voordeel en soms nadelig. Op de camping kun je niet pinnen of een creditcard gebruiken: alles contant! Vanaf de camping kun je kanoën naar Echternacherbrück, je wordt per auto teruggebracht naar de camping. Ook geschikt voor kinderen, het water is ondiep en de route makkelijk.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Nooit meer, afrader!!"vertalen
M. van Nijnatten
2,0
2,0
1,0

10-08-2013 Camping Altschmiede heeft de potentie om een hele fijne kampeerplek te zijn, echter is dit nu NIET.

In het hoogseizoen 2013 zijn zoveel mogelijk kampeerders op de camping GEPROPT. Veel en veel meer dan het sanitair aan kan. Nog erger is dat schoonmaken van dit sanitair gebeurt met bezem, wat schoonmaakmiddel en een doekje. Tijdens ons verblijf is 1x grondig schoongemaakt, omdat de ontlasting in de damestoilet op de vloer was uitgesmeerd. Dit was bij de eigenaar s avonds om 11 uur bekend en pas de andere dag na 10 uur is hier actie op ondernomen!!
Niet verwonderlijk dat wij beiden, en om ons heen zeker 10 mensen ziek zijn geweest.

Daarnaast is er een smal weggetje waar iedereen, auto's, fietsers wandelaars en spelende kinderen gebruik van maken Hier komen ook de trekkers met landbouwmateriaal overdenderen. Levensgevaarlijk voor al die kleine kinderen.

Bij het afrekenen bij Monica is het niet verwonderlijk dat er bij haar geen vriendelijk woord vanaf kan.

Nooit meer!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Drukke camping met mooi zwembad maar vies sanitair"vertalen
brabo
1,0

29-07-2013 Net terug van deze camping ,gelegen vlakbij het mooie Luxemburgse Mullertal en Echternach.De camping heeft voor de lage dagprijs een fantastisch zwembad en aardig animatieteam,dit is een groot pluspunt.maar er zou wat meer aandacht mogen zijn voor o.a. het sanitair en klantvriendelijkheid.het sanitair word zeer slecht bijgehouden,men probeert met een emmertje sop en een flesje schoonmaakmiddel een compleet sanitairgebouw te reinigen,de wcs zijn op het zicht schoon,een doekje over de bril en een beetje chloor zijn echt te weinig voor zoveel kampeerders!.de eigenaresse is erg kort door de bocht en geeft alleen antwoord op je vraag,een vriendelijk woord kost niets,maar deze zul je niet snel krijgen.
Het is een aardige camping met een bakkersservice (dit is zowel een service als een irritatie ieder ochtend).de bakker komt ieder ochtend 4 keer luid claxonerend voorbij,ook is de camping gelegen aan de sauer,wat erg mooi is,maar daarachter ligt een zeer drukke autoweg richting Echternach.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Fijne camping en fantastische eigenaar"vertalen
Maassen
8,0

19-08-2013 fijne camping, schitterend zwembad, fantastische zeer vriendelijke eigenaar die er altijd is voor zijn gasten, rivier afdrijven op band is erg leuk voor de kinderen, prachtige omgeving, zeer geschikt om een uitstapje te maken naar luxemburg

met partner, Juli 2013
"Camping is wel eens beter geweest"vertalen
Marina
5,0

14-08-2013 Voor ons was het de 15e maal dat wij naar Bollendorf zijn geweest, inderdaad het is wel eens beter geweest. Het is gewoon een camping waar je niet teveel van moet verwachten je vind het er leuk of niet. Maar de omgeving is prachtig. Ja aan de balie kun je een norse dame tegen komen, maar de eigenaar is een toffe vent.

"Tja..."vertalen
Jessica
5,0

21-08-2013 Op zich viel de camping wat tegen. Dit kwam voornamelijk door alle drukte. Je moet je tent daar neer zetten, daar je auto. Kom je terug van een dagje weg, kan je auto er niet meer staan omdat daar een tent is neergezet.
Sanitair was belabberd, vooral bij de heren na de disco. En het warme water was ook nog wel eens op.
Bakker die langs kwam was ideaal, personeel was vriendelijk, en de omgeving heel mooi!!!
Ik zou er wel weer heen gaan, maar niet in het hoogseizoen.
Animatie kan ik niet beoordelen, daar heeft van ons niemand gebruik van gemaakt.
Zwembad was leuk, maar de rivier ook. Vissen vangen, kreeftjes zoeken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?