Camping Altschmiede ****

Camping Altschmiede
Altschmiede
7,2

170 reviews over Camping Altschmiede in het Nederlands

Fantastisch, we hebben genoten.

Fam. Baggen, 3-9-2017

Toen wij aankwamen was het nog redelijk druk, we mochten onze plaats zelf uitzoeken. We hebben een mooie ruime plek gevonden in de buurt van het grote sanitair gebouw. Later werd het een stuk minder druk. Ondanks de grote drukte in de eerste week was het sanitair gebouw goed onderhouden, compliment aan de schoonmakers.

Het enigste min puntje voor ons is de eetgelegenheid, op de dag van aankomst wilden we een hapje gaan eten op de camping maar helaas was de keuze erg beperkt, alleen frietjes of een (diepvries)pizza, Dit vinden we erg jammer want hier laat men volgens ons kansen liggen. Een eetgelegenheid met kleine kaart zou een uitkomst zijn.

In Bollendorf zelf, is eetgelegenheid genoeg te vinden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Onvriendelijk nors personeel

R. Janssen, 21-8-2017

Geen wasgelegenheid voor kleine kinderen. Reserveren is overbodig, want de afgesproken plek krijg je toch niet. De weg richting de camping is een drama, regelmatig opstoppingen. Een lachje en de vraag hoe het verblijf was kan er niet vanaf bij de receptie. Vrienden die 1 middag op bezoek kwamen waren volgens de eigenaresse ook al een dag eerder daar en zouden dus voor twee dagen moeten betalen. Al met al nors en onvriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super familie camping !

Fam van der linden, 17-8-2017

Een zeer gezellige camping met wel heel veel Hollanders! Je houd ervan of niet, wij vonden het geen probleem.

Supergaaf zwembad goed onderhouden toilet gebouw, wel je wc-rol meenemen het heeft wel wat!,douchen mag wat langer voor 80 cent per Keer. We werden zeer hartelijk naar een plek gebracht door Willy we mochten kiezen waar we wilde staan. Wij hebben met vier jongens ondanks het weer supergenoten. Erg veel te doen in de omgeving. Hiken klimmen, wandelen en fietsen, vissen en in de rivier spelen zoveel je wilt! en een dagje op de camping is ook zeer goed te doen. Wat een leuk zwembad! We komen zeker nog een keer terug en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. De toegangs weg is wel wat smal maar als je rustig rijd goed te doen met de caravan of aanhanger.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Lekker aan de rivier de Sauer gestaan

Fam.Tillema, 13-8-2017

Echt een aanrader

We zijn bij aankomst ontvangen door Willie

Die geeft je direct het gevoel dat je een beetje thuis bent

We kregen een plekje bij het nieuwe toiletgebouw en aan de rivier

De plaats is lekker ruim

Heerlijk kunnen vissen ( veel grondels gevangen )

En lekker met de opblaasband je mee laten voeren op de rivier

Zwembad super , de meiden waren er niet uit te krijgen

Voor eten en shoppen moet je Bollendorf , Echternach , of Echternacherbruck ingaan

Er is best het een en ander te doen ( spooktocht , bingo , hollandseavond , enz )

Wij hebben genoten ondanks geen Wifi en tv op de staplaats

Komen zeker een keer terug

Ps even hout kopen , je mag een vuurtje stoken bij de caravan echt gezellig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wij hadden een fijne plek!

Wil vd Meij, 12-8-2017

Camping Altschmiede is groot en erg in trek in het hoogseizoen. Gelukkig hebben wij een mooie plek aan de linkerkant van de camping kunnen bemachtigen. Met vrij uitzicht op de rivier de sauer. En net uit de geluidszone van de avond animatie. Trekpleister op de camping is het prachtig aangelegde zwembad. Verwacht geen restaurant of leuke bar of ruimgesorteerde campingwinkel. Daarvoor moet je toch echt naar Bollendorf zelf. Er loopt een pad langs de rivier vanaf de camping naar Bollendorf. Dat was fijn.

Verder een mooie omgeving en genoeg te doen. Kanoën vanaf de camping is ook erg leuk.

Leuk voor een keer

Fam Pleizier, 11-8-2017

Grote drukke camping waar het verbazingwekkend na 22.30u muisstil was.

Prijs-kwaliteit is oké. Het geheel heeft een achterstallig onderhoud m.u.v het super-zwembad.

Grote sanitair-gebouw laat erg te wensen over. Kapotte wastafels, kapotte wc's en veel te weinig voor zo'n grote camping. Ook vaak erg vies wat overigens niet aan de schoonmaaksters lag!! Wij hebben hier 6 nachten gestaan, leuke week gehad maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Herrie tot diep in de nacht!

Fam. De jong, 9-8-2017

Gemoedelijke camping met een super mooi zwembad. Willie die je een plaatsje wijst en je vakantie kan beginnen. Helaas hangt de jeugd tot diep in de nachten rond en op de camping. Luid schreeuwend en lachend, rokend en bier drinkend, dit bijna elke nacht. Dit is een domper op het vakantie gevoel. De rest is gewoon redelijk tot goed te noemen.

Het gemis van een behoorlijke campingwinkel en inbiss valt mee. In het dorpje is alles te krijgen van patat tot pizza's, als je van het fastfood houdt. Alleen de herrie tot 5:00 uur gooide roet in het vakantie plezier!

matig

tjeerd70, 7-8-2017

Plaatsen aan de rivier zijn goed .De rest van de plaatsen zijn erg krap.Douche en toilet slecht ,geen toiletpapier en zelfs geen zeep om je handen te wassen aanwezig.Animatie goed.Zwembad lijkt op de website groter dan het is,glijbanen leuk. De toegangsweg naar de camping is een drama. Geregeld verkeershinder ondervonden.Tijdens verlaten van de camping zelfs schade aan de caravan opgelopen.Zou niet weer voor deze campng kiezen.

Heerlijke camping

Cor Vrieling, 29-7-2017

Gewoon Prima! Gemoedelijke Papa mana camping heerlijk!

Fantastisch!!!

A de Fuijk, 24-7-2017

Een prachtige camping langs de Sauer. Mooie ruime plekken aan het water enigszins dicht op elkaar maar 10 meter breed. De plekken aan het water bieden een mooi uitzicht. Er loopt inderdaad een weg aan de andere kant van de rivier, maar echt overlast heb je hier niet van, en anders niet voor deze plekken kiezen. De rivier is goed bereikbaar voor plezier in het water door af te drijven met een zwemband of spelen met de vele stenen. Het nieuwe sanitair gebouw bij het grote veld is perfect, maar het oude bij de receptie is kleiner en mag wel een upgrade gebruiken. Animatie team is leuk met de kinderen en er wordt voldoende georganiseerd. Kano tocht vanaf de camping is een aanrader en je wordt weer terug gebracht naar de camping. Het grote veld achter op de camping kan druk zijn, maar je hoeft hier niet voor te kiezen. Tja...het zwembad...de kinderen waren er niet weg te slaan en is absoluut het hoogtepunt van de vakantie geweest. Wie negatief is over Willy zal toch echt bij zichzelf te raden moeten gaan. Hij is de man die alles met enthousiasme regelt op de camping en klaarstaat voor iedereen mits de drukte dit toelaat. Een echte familie camping!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altschmiede in Bollendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altschmiede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Altschmiede scoort een 7.23 uit 10 op basis van 177 reviews.