Beoordelingen Camping Altschmiede****

Altschmiede****
120 beoordelingen
Beoordelingen Camping Altschmiede****
Altschmiedestrasse, 54669, Bollendorf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altschmiede**** in Bollendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altschmiede**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Altschmiede scoort een 7,1 uit 10, op basis van 120 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altschmiede**** in Bollendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altschmiede****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Altschmiede**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 73 vakantiefoto's van Camping Altschmiede**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rheinland Pfalz. Vergelijk Camping Altschmiede**** met andere accommodaties in Bollendorf.
Even geduld a.u.b.

7,3
5,8
6,6
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Aug. 2014
"Leuke gezinscamping"vertalen
hanna_been
9,0

23-08-2014 We waren net na de drukte van het hoogseizoen en vermaakten ons prima op de camping en omgeving

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Nooitweer"vertalen
jacko
2,0
8,0

09-09-2014 deze accommodatie ligt goed en de omgeving is super groenrijke buurt de prijs ia iets aan de hogere kant wat het stroom betreft mag wel beter voor deze prijs het behulpzaam is van voor uit zeer slecht en het alle slechte is het restourant of te wel de cafetaria en de openings tijden van deze eet gelegen heden en het cafe verder weinig te doen zo als s avonds dansen of in deze zin zeer slecht ligt niet aan het team maar aan de bazin van de camping zo als dit rond gaat op de camping en zeer slecht voor mensen met een handicap

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
ralph en sas
9,0

17-08-2014 Wat wil een kampeerder met 2 kids van 10 en 11 nog meer. Een rivier voor je deur waarin je kunt afmeren naar bijvoorbeeld het zwembad, het sfeervolle zwembad met drie uitdagende glijbanen, indien gewenst leuke animatie voor de kids, een sportveld, gelegenheid om een vuurplaats te creëren, een prachtige omgeving vol cultuur en natuur. een kleine winkel, en mogelijkheid tot het eten van een patatje. Dat mag uitgebreider, maar in de buurt genoeg eetgelegenheden en supermarkt(en).Zeker aan de rivier, ruime plaatsen met genoeg privacy. En dit allemaal voor een mooi bedrag. Voor zo'n camping zo'n bedrag zijn we nog niet veel tegengekomen. Veel kampeerders die er al meerdere jaren komen. En wij snappen nu waarom.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima camping"vertalen
Ton
8,0

16-08-2014 Afgelopen weken naar Altschmiede geweest en zeer tevreden over de camping. Sanitair werd de gehele dag continue bijgehouden, er was geen mogelijkheid om het smerig te laten worden. Het schijnt eerder wel anders te zijn geweest, dus hier lijkt aan gewerkt te zijn. Helaas wel douchemuntjes (hebben we een chronische hekel aan), maar de gekregen straal en douchetijd was daarintegen wel okee. Mooie grote plek op een leuke veld (met leuke mensen, daar hadden we geluk mee). Schitterend zwembad met veel glijbanen (zeker voor de prijs van de camping), en aan een hardstromende rivier). Helaas sloot het zwembad al wel voor de jeugd om 18 uur, evenals de (te kleine) campingwinkel (geen mogelijkheid voor een ijsje in de avond). Met name de sluitingstijd van het zwembad voor de jeugd, vonden we wel te vroeg. Volwassenen konden wel tot 20 uur zwemmen.

Maar verder totaal geen negatieve punten, ook heb ik geen negatieve ervaring met de receptiedame/eigenaresse.

met jonge kinderen, 2014
"Fantastische plek!"vertalen
Britt
10,0

28-07-2014 Dit is echt een super camping! Hele aardige eigenaren, super mooi zwembad en een ontzettend leuk animatieteam die iedere dag leuke activiteiten organiseert. Wij komen hier al 3 jaar op rij, en dat worden er zeker nog meer! Super!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Drukke maar leuke camping"vertalen
Jobbyvi
9,0

13-08-2014 Wij zijn hier met onze dochter van 13 jaar 2,5 week geweest. Deze camping is voor onze maatstaven groot te noemen, dus was het voor ons doen wel druk. Voor de jeugd tussen 15 en 19 jaar wordt 's avonds een kampvuur achter op de camping gehouden (dit wordt gemaakt door de jeugd die hier al diverse jaren komt). Het is een familiecamping met veel terugkerende gezinnen. De zwembaden zijn mooi, net als de glijbanen.
Horeca kan beter. De keren dat wij probeerden een ijsje te kopen was er geen personeel genoeg (om 19:00 uur 's avonds) of was het dicht (ook om 12:10 uur 's middags). De horeca wordt namelijk gerund door leden van het animatieteam en die zijn niet altijd beschikbaar.
Animatie was leuk, maar inderdaad alleen in het Nederlands. Voor de Duitse kinderen op de camping iets minder leuk, lijkt mij. Maar die waren ook niet in grote getalen aanwezig. Voornamelijk Nederlandse gezinnen gezien.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Ontzettend drukke camping"vertalen
fam.langedijk

18-08-2014 als je van bedrijvigheid houdt moet je hier zijn,
ontzettend volgepropt en maar 2 toiletgebouwen voor 450 plaatsen.
En 1 klein smal weggetje waar iedereen langs moet.
Veel vaste campinggasten met prachtige versierde bouwketen.
Pluspunt is het zwembad en omgeving.
Wij komen hier niet weer.

met partner, Mei 2014
"Dit nooit meer"vertalen
John
4,0
7,0

04-06-2014 Vanaf donderdag werden we helemaal ingebouwd door de campeer vriendelijke duitsers. Ze denken alleen aan hun eigen als ze met ongeveer 4 gezinnen komen maken ze gebruik van 7 of 8 staanplaatsen. Als de kans krijgen zetten ze de caravan voor je voortent en muziek draaien tot 01:00 uur in de nacht.

met oudere kinderen, 2013
"Wij komen hier niet meer!"vertalen
Irma
3,0

01-08-2013 Camping met slecht, veel defect en vies sanitair. Er lopen wel schoonmakers rond alleen weten zij niet wat schoonmaken is. Camping ligt aan een drukke weg. Dag en nacht hoor je de auto's en vrachtwagens voorbij razen. Ook op de camping een druk autoverkeer. Zelfs mensen die kinderen met de auto naar het zwembad brengen. Bakker die 's morgens langs komt, erg handig. Super mooi zwembad. Eigenaresse inderdaad niet vriendelijk. Toen ik kwam afrekenen heeft ze alleen het bedrag genoemd. Verder kon er geen woord vanaf. Animatie niet geweldig. Tijdens een partijtje voetbal 40 kinderen in een veldje. Zonder hesjes, zodat niemand weet wie bij wie hoort. Wij komen hier niet meer!

met oudere kinderen, 2013
"Nooit meer"vertalen
Erik
5,0

30-07-2013 De klantvriendelijkheid is bij balie ver te zoeken. Het zwembad is goed maar vaak zonder/weinig toezicht. Het sanitair is deels verouderd en de douche,s zijn vaak stuk en hebben geen douchekop meer.Achterstallig onderhoud. Het is een drukke camping waar veel jongeren zijn en twee maal per week disco is. De camping ligt aan een drukke weg.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?