Camping Bleialf ****

6,8

266 reviews over Camping Bleialf in het Nederlands

volgend jaar weer

huisje nr 28, 23-9-2017

bijzonder opmerkelijk dat deze camping zo'n lage score krijgt,

dit vloeit voort uit onvrede over bv de Wifi (die in geheel Rheinland Pfalz niet super

werkt) of de wat tragere bediening op hele

drukke momenten in de cafetaria en gelijk word dan de hele camping,

afgekraakt met een zeer laag cijfer ,heel kinderachtig en onvolwassen ,

(als je op vakantie al zo op futiliteiten reageert dan zou ik van zulke mensen niet

graag de buren of collega's willen zijn)

ga maar eens bij campings in de buurt kijken dan zie je pas echte verouderde

stacaravans, en ja , het is geen super de luxe park van keten,

(waar wij overigens ook met veel plezier komen) maar met deze prijzen in de bouwvak is de prijs kwaliteit verhouding dik in orde,de eigenaren en medewerkers

zijn vriendelijk en behulpzaam ,grote pluspunt voor ons is de vrijheid die we onze kinderen durven geven op deze camping ,de animatie was vorig jaar beduidend

beter dan dit jaar evenals het weer waardoor de eerste week helaas niet zo geweldig was,

zeer leuk en gratis uitje voor de kinderen is de open dag van de brandweer in Bleialf,lekker meerijden in verschillende brandweerwagens

wij komen in ieder volgend jaar weer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer !

Fam. Verkaemer, 19-9-2017

Oudere stacaravans die bewegen als je er in rond stapt,staan veel te dicht op elkaar,geen tv,matrassen doorlegen,

Wel mooie streek voor te wandelen.

Gereisd met partner in september 2017

Prima camping met vriendelijke mensen

Psm, 12-9-2017

Bleialf is een gezellige camping met vriendelijk personeel. Caravan was klein, maar prima. Zwembad was goed binnen de verwachtingspatronen. Het enige minpunt vind ik de wi-fi.Niet eens de slechte kwaliteit, maar het bedrag wat ze ervoor vragen is niet conform prijs - kwaliteitverhouding. Hiervoor zouden ze eigenlijk geen geld moeten vragen. Ook duurde het uitchecken wel wat lang, omdat de caravans bij uitchecken gecontroleerd moeten worden. Terecht vind ik wel, maar als er meerdere mensen tegelijk vertrekken en je laat maar 1 persoon de check doen dan duurt dat gewoon te lang.
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bleialf bij:

Mooie camping in de Eifel!

Roxanne Kok, 27-8-2017

Deze camping beviel ons heel goed, vriendelijk geholpen, zeer ruime kampeerplekken en schoon sanitair. De camping is een prima plek om de mooie omgeving te ontdekken. Het eten op de camping was ook lekker!!

Kortom, het was een fijne camping!

Gereisd met partner in augustus 2017

we zijn eerder vertrokken

Liefdeloze camping, 26-8-2017

De rij treurige caravans, gescheiden door een conifeer, staan dicht op elkaar waardoor er geen privacy is. Voor je caravan heb je 2 meter gras, dan 3 meter pad en daar zitten de buren te BBQ-en. Dat is niet alleen luidruchtig, ook gewoon erg weinig ruimte.

De Gelderse familie die sinds 17 jaar eigenaar is van de camping, is professioneel vriendelijk, maar dat is maar een dun laagje. Ik heb de vader letterlijk 3 keer horen mopperen in de receptie over 'die Duitsers die niet willen werken' en 'wat je allemaal niet mee maakt'. Toen onze gootsteen verstopt was kreeg ik denigrerend de vraag wat ik 'er allemaal door heen heb proberen te duwen'.

Zwembad is fijn, maar alleen 's middags open.

Er zijn ook caravans die iets beter geplaatst zijn. Maar geen met een houten balustrade om op te zitten, zoals we gewend waren van eerdere vakanties. Na een week besloten we dat het thuis echt prettiger is en zijn we vertrokken. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping

Familie Hovens, 26-8-2017

Leuke camping met veel faciliteiten voor kinderen, een animatieteam van 's morgens tot 's avonds, alleen op zondag niet.

Geen gebruik gemaakt van het sanitairgebouw dus kan daar geen mening over geven.

Het zwembad is alleen 's middags geopend, als je dat niet weet van te voren kan dat een flinke domper zijn.

Jammer genoeg waren de zwembadpompen een paar dagen voor onze aankomst kapot gegaan en hadden ze er nu een kleinere pomp geplaatst zodat het water in ieder geval zuiver was, maar hierdoor was het water in het grote bad best frisjes. Maar ondanks dat hebben we ons toch goed vermaakt in het zwembad.

Super gast vrij

Frank Hoekjan, 5-8-2017

Werden zeer vriendelijk ontvangen. Personeel spreekt vloeiend Duits en Nederlands. Chalet erg schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Er is duidelijk aangegeven wat de regels zijn met honden. Sommige mensen vinden het moeilijk om zich hier aan te houden. Zeer aan te raden voor iedereen die kinderen die van animatie houden.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

geen aanrader!

nummer 31, 2-8-2017

Stacaravans zijn in een slechte verouderde staat. Deze hebben geen enkele luxe welke je zou verwachten zoals een waterkoker, fatsoenlijke stoelen, tv, Internet of veranda. Verder is de beheerder enorm onvriendelijk bij het melden van defecte dingen.

Nooit meer

Marian, 31-7-2017

Bij aankomst op de camping maakte het een verouderde indruk .De uitleg bij binnenkomst duidelijk.

De caravan zag er op het eerste oog netjes uit, maar was niet echt goed schoon.

Dekbedovertrek bleek nog haren te bevatten en zag er smoezelig uit. Wasrek verrroest

Bij de receptie werd ons verteld dat er geen dekbedden meer waren, maar dat ze hem wel wilde wassen en het wasrek om zou ruilen.

Bij het omruilen van het wasrek zei de eigenaar (oude man) ben benieuwd wat jullie morgen weer te zeuren hebben.

BIj het slapen bleek dat een van de matrassen op de kinderkamer kapot. was. Zat een hele deuk in en viel eigenlijk niet op te slapen. Er werd ons verteld dat we geen nieuw matras konden krijgen en dat het niet kapot was. Matrassen waren ook erg smoezelig.

Gevraagd of er niet een uit een andere caravan kon komen, maar dat was onmogelijk, terwijl de halve camping leegstond.

Na vier dagen nog maar een keer gevraagd, omdat ze zeggen dat wonderen wat langer duren (onmogelijkheden doen ze direct en toveren kan ook nog), maar dat werd niet in dank afgenomen. Er waren geen matrassen. Het was voor de camping ook heel erg en we moesten niet zeuren voor het bedrag dat we voor de caravan betaalden. Volgens de camping 650 euro voor twee weken en touroperator had ons afgezet, maar als je op hun site keek, klopte het bedrag prima wat we betaald hadden en dat was toch echt 675 euro per week.

De eigenaar (oude) zei ook niets meer te willen doen voor de zeikerds van 104.

De camping zou vol zijn het weekend, dus daar viel ook niets te halen. Als we perse een nieuw matras wilden mochten we dat zelf kopen en dan mee naar huis nemen,

Al met al.....service nul...terwijl ze in het informatieboek schrijven dat je bij klachten altijd terecht kunt bij de receptie en indien je extra spullen nodig hebt het gratis kan lenen.

De omgeving is voor wandelaars prachtig, maar verder weinig te beleven.

De enige vrolijke en correcte noot op de camping is de bakker die iedere ochtend vol goede moed op de camping komt.

De camping zelf straalt weinig uit. Lange rijen met caravans, waar je tegen aan kijkt . Geen mooi uitzicht.

In het dorp kun je wel heerlijk eten en een goede supermarkt.

Eten op de camping niet aan te raden.

Zwembad maar beperkt open.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Gezellig en heel kindvriendelijk

Alice, 30-7-2017

Camping Bleialf wordt gerund door familie vd Horst. Allemaal hele vriendelijke, eerlijke en hardwerkende mensen die alles willen doen om je verblijf goed te maken. Wij hadden een Bali stacaravan van een touroperator en deze was gedateerd, de matrassen vies en stinken en kussens vies. De eigenaar heeft onze kussens gewassen en de matrasstank opgelost. Touroperator, tijd om jullie stacaravans een update te geven. Het zwembad is klein maar voor de kids prima met een leuke glijbaan. Leuke speeltuin met een grasveld voor teamsport. Gras en rest van de camping wordt prima onderhouden. Prachtige omgeving met veel uitstapmogelijkheden. Wildpark in Daum, kasteel Vianden, Prum, Zoo Eiffel, wandelingen etc... En restaurant op camping heeft prima eten. Leuke vakantie met de kids gehad mede dankzij familie vd Horst!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bleialf bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bleialf in Bleialf (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bleialf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bleialf scoort een 6.76 uit 10 op basis van 274 reviews.