6,8

Matig

260 reviews over Camping Bleialf in het Nederlands

Super gast vrij

Frank Hoekjan, 5-8-2017

Werden zeer vriendelijk ontvangen. Personeel spreekt vloeiend Duits en Nederlands. Chalet erg schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Er is duidelijk aangegeven wat de regels zijn met honden. Sommige mensen vinden het moeilijk om zich hier aan te houden. Zeer aan te raden voor iedereen die kinderen die van animatie houden.

geen aanrader!

nummer 31, 2-8-2017

Stacaravans zijn in een slechte verouderde staat. Deze hebben geen enkele luxe welke je zou verwachten zoals een waterkoker, fatsoenlijke stoelen, tv, Internet of veranda. Verder is de beheerder enorm onvriendelijk bij het melden van defecte dingen.

Nooit meer

Marian, 31-7-2017

Bij aankomst op de camping maakte het een verouderde indruk .De uitleg bij binnenkomst duidelijk.

De caravan zag er op het eerste oog netjes uit, maar was niet echt goed schoon.

Dekbedovertrek bleek nog haren te bevatten en zag er smoezelig uit. Wasrek verrroest

Bij de receptie werd ons verteld dat er geen dekbedden meer waren, maar dat ze hem wel wilde wassen en het wasrek om zou ruilen.

Bij het omruilen van het wasrek zei de eigenaar (oude man) ben benieuwd wat jullie morgen weer te zeuren hebben.

BIj het slapen bleek dat een van de matrassen op de kinderkamer kapot. was. Zat een hele deuk in en viel eigenlijk niet op te slapen. Er werd ons verteld dat we geen nieuw matras konden krijgen en dat het niet kapot was. Matrassen waren ook erg smoezelig.

Gevraagd of er niet een uit een andere caravan kon komen, maar dat was onmogelijk, terwijl de halve camping leegstond.

Na vier dagen nog maar een keer gevraagd, omdat ze zeggen dat wonderen wat langer duren (onmogelijkheden doen ze direct en toveren kan ook nog), maar dat werd niet in dank afgenomen. Er waren geen matrassen. Het was voor de camping ook heel erg en we moesten niet zeuren voor het bedrag dat we voor de caravan betaalden. Volgens de camping 650 euro voor twee weken en touroperator had ons afgezet, maar als je op hun site keek, klopte het bedrag prima wat we betaald hadden en dat was toch echt 675 euro per week.

De eigenaar (oude) zei ook niets meer te willen doen voor de zeikerds van 104.

De camping zou vol zijn het weekend, dus daar viel ook niets te halen. Als we perse een nieuw matras wilden mochten we dat zelf kopen en dan mee naar huis nemen,

Al met al.....service nul...terwijl ze in het informatieboek schrijven dat je bij klachten altijd terecht kunt bij de receptie en indien je extra spullen nodig hebt het gratis kan lenen.

De omgeving is voor wandelaars prachtig, maar verder weinig te beleven.

De enige vrolijke en correcte noot op de camping is de bakker die iedere ochtend vol goede moed op de camping komt.

De camping zelf straalt weinig uit. Lange rijen met caravans, waar je tegen aan kijkt . Geen mooi uitzicht.

In het dorp kun je wel heerlijk eten en een goede supermarkt.

Eten op de camping niet aan te raden.

Zwembad maar beperkt open.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Gezellig en heel kindvriendelijk

Alice, 30-7-2017

Camping Bleialf wordt gerund door familie vd Horst. Allemaal hele vriendelijke, eerlijke en hardwerkende mensen die alles willen doen om je verblijf goed te maken. Wij hadden een Bali stacaravan van een touroperator en deze was gedateerd, de matrassen vies en stinken en kussens vies. De eigenaar heeft onze kussens gewassen en de matrasstank opgelost. Touroperator, tijd om jullie stacaravans een update te geven. Het zwembad is klein maar voor de kids prima met een leuke glijbaan. Leuke speeltuin met een grasveld voor teamsport. Gras en rest van de camping wordt prima onderhouden. Prachtige omgeving met veel uitstapmogelijkheden. Wildpark in Daum, kasteel Vianden, Prum, Zoo Eiffel, wandelingen etc... En restaurant op camping heeft prima eten. Leuke vakantie met de kids gehad mede dankzij familie vd Horst!

Relaxed

Sander, 20-7-2017

Prima camping, familie vd Horst betrokken bij reilen en zeilen van de camping. Gemoedelijke sfeer en een schone (vrijwel nieuwe) stacaravan. De medewerkers altijd vriendelijk en leuk met de kinderen. Mooie gelegen in de Eiffel. Zwembad binnen is ruim en handig met slecht weer.

Ideaal voor rustzoekers

Mieke Wassenaar, 20-6-2017

Wat een heerlijke rustige camping. Niet grootschalig maar voor twee volwassenen prima te doen.

Verwacht geen luxe of een hoogstaand culinair restaurant want zelfs de Radler was een vaag mengsel van Sprite met bier. De drankjes zijn wel voordelig, dat dan weer wel. Let op de caravans zijn hier niet uitgerust met een tv en ook internet is bijna niet te doen. Wij zijn doeners en vertrokken dan ook 's ochtends bijtijds om de omgeving uit te kammen en kwamen pas laat in de avond terug. Dus voor ons was dit geen probleem. Qua prijs/kwaliteit verhouding dus goed te doen.

Gereisd met partner in juni 2017

Gevaarlijk zwembad en achterstallig onderhoud

Jansen, 14-5-2017

Prachtige omgeving en eigenaren die het beste willen. Maar het is allemaal net niet. Wij waren hier met kleine kinderen en de caravan was in slechte conditie. Trap er naar toe was wankel en stoelen ed ook. Zwembad was te gevaarlijk om kinderen in te laten. Trap kon je onder zwemmen maar zat los en gevaar voor klemmen. Plafondplaten zaten los. Ook doorgegeven bij reisorganisaties. Voor ons geen bleialf meer door achterstallig onderhoud. Volgende keer richting Prum.
        Gereisd familie in mei 2017

Super vakantie!!

Fölker, 6-5-2017

Wat hebben wij genoten van de meivakantie op Camping Bleialf! We waren toch een beetje op van alles voorbereid aangezien je hier de nodige dingen leest, maar ik denk persoonlijke deze mensen de regels niet in acht nemen. Dingen stuk of vies maken en daar zijn ze erg fel op. De eigenaren zijn stuk voor stuk vriendelijk, behulpzaam en hardwerkend en daardoor erg kritisch op hun spullen wat ik erg waardeer want daardoor hadden wij een uitmuntend schone caravan. Heerlijk genoten van de omgeving en van het restaurant, kleiner van schaal maar heerlijk. Jammer dat het toch wat koud was maar helaas hebben de zonnendansen niets gedaan. Wat ik erg jammer vond is dat toen wij weg gingen een man en een vrouw als een stelletje asociale tegen de eigenaresse tekeer gingen, zij hadden een dekbed vies gemaakt en moesten deze betalen maar mochten het dekbed mee naar huis nemen, prima oplossing lijkt mij maar dat gedrag van die 2 campinggasten was bizar. Dank jullie wel familie van der Horst!!
        Gereisd familie in mei 2017

Mooie rustige camping

Fam Nijland, 9-9-2016

Na het lezen van de recensies op Zoover, gingen we met enige schroom op vakantie richting camping Bleialf. We waren op alles voorbereid. Maar wat werden we gastvrij en vriendelijk ontvangen door de schoondochter. Zij heeft ons duidelijk en op een vriendelijke manier uitgelegd waar alles te vinden is en wat er te doen is. Er wordt ook direct aangegeven, dat we de inventaris moesten nakijken en als er iets niet aanwezig is of er zijn gebreken in de caravan, we dit door kunnen geven en dat dit dan z.s.m. verholpen wordt. Dit gebeurd ook, is onze ervaring. De caravan zag erg goed, schoon en volledig ingericht uit. Dat er hier en daar wat kraakt, dat is normaal voor een caravan. Over de camping baas is ook het nodige geschreven, wij hebben hem als een vriendelijke aardige man ervaren. Maar als men de humor van deze man niet weet te waarderen, dan ligt dat aan de persoon zelf. Ook zijn vrouw , schoondochter en zoon stonden ons altijd vriendelijk te woord. De camping ziet er goed uit, wordt goed onderhouden, als er rommel o.i.d. te zien is, dan zijn dat ook vaak mensen die dat er neergooien. Vuilnis wordt dagelijks opgehaald. Wat ons betreft, wij zouden deze camping aanbevelen voor mensen die van rust houden. Ook mensen die van fietsen en wandelen houden is dit een mooi startpunt.
        Gereisd met vrienden in september 2016

Prima vakantie gehad!

Niels, 6-9-2016

We zijn eind augustus met onze 10 maanden oude dochter geweest. We hadden een sta-caravan die in het uiterste hoekje van de camping stond. Hierdoor lekker veel schaduw tijdens de hittegolf, maar de ondergrond bleef nat en modderig.

De eigenaar is inderdaad niet het zonnetje in huis, maar als je je gewoon aan de regels houdt heb je met hem niets van doen. Rest van het personeel bijzonder aardig en behulpzaam!

Het zwembad is niet erg groot, maar wel schoon en lekker warm. Helemaal voor een baby van 10 maanden erg lekker!

De caravan is wat krap (6 personen? No way!!!), maar wel compleet en schoon.

Je bent even aan het rijden om ergens te komen, maar de omgeving maakt een boel goed! Supermarkt EDEKA op enkele autominuten of 10 minuten wandelen. Compleet assortiment en ruime openingstijden.

De bakker die elke ochtend komt heeft heerlijke broodjes en lekkernijen.

Niet de modernste camping, maar voor dit geld is het echt prima!

Echt vakantie! En dat op een paar uurtjes rijden vanuit Nederland!

Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Bleialf**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bleialf in Bleialf (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bleialf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bleialf scoort een 6.75 uit 10 op basis van 268 reviews.