Vakantiehuis Ferienweingut Keifer *****

9,7

6 reviews over Vakantiehuis Ferienweingut Keifer in het Nederlands

fantatische en clinetvriendelijke plek

ernst verbeek, 5-5-2009

vriendelijke ontvangst, veel luxe voor het geld en een perfect ontbijt
Gereisd met partner in april 2009

Klasse bij Keifer

Wouter en Annemiek, 8-7-2008

Geweldige bed and breakfast! Kosten noch moeite zijn hier gespaard om het de gasten naar de zin te maken. Alles even mooi, kennelijk zijn dit jaar alle kamers opnieuw ingericht. Sfeervolle aankleding, splinternieuwe badkamer, prachtige ligweide, zwembadje en op en top verzorging. Waar krijg je, voor dat geld gerookte zalm met een glaasje sekt bij het ontbijt? Waren graag wat langer gebleven, maar helaas zat Evelyne Keifer de volgende dagen vol. Gelukkig konden we nog bij haar zuster terecht ( Weingut Port in Kues) waar het overigens ook geweldig en nog iets gemoedelijker was. Beide dames dus absolute aanraders.
Gereisd met partner in juni 2008

Veronique en Braham, 20-12-2007

zijn zopas terug van enkele dagen bij de familie Keifer. alles was in orde zoals vorig jaar.

we verbleven terug in de ferienwohnung. de hotelkamers waren ze aan het renoveren.

Gereisd familie in december 2007

Angélique & Bertrik Murk, 4-9-2007

Weingut Keifer is een uitermate gemoedelijk en vriendelijk onderkomen. Wij hebben in een hotelkamer overnacht, die als goed beoodeeld mag worden gezien de prijs kwaliteit. De gemoedelijke sfeer en de gastvrijheid van de Familie Keifer heeft ons lekker tot rust gebracht in deze Moezelweek. Het bijboeken van het ontbijt is ook zeer de moeite waard.
Gereisd met partner in augustus 2007

Marleen Agema, 1-8-2007

Wij komen al jaren. Er wordt regelmatig gerenoveerd. De omgeving is geweldig en er is genoeg te doen.

Wij gaan in augustus 2007 weer.

Gereisd familie in juli 2005

Veronique en Braham, 19-12-2006

Zeer verzorgd vakantiehuis, met alles erop en eraan. Zeer vriendelijke gastvrouw. Ook is er mogelijkheid om hotelkamers te boeken. Zeker een aanrader en wij gaan er zeker nog terug !!!
    Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferienweingut Keifer in Bernkastel-Kues (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferienweingut Keifer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferienweingut Keifer scoort een 9.71 uit 10 op basis van 7 reviews.