Hotel Gute Quelle ***

Gute Quelle
8,3

20 reviews over Hotel Gute Quelle in het Nederlands

Een mooi en zeer goed verzorgd hotel/b&b. Zeer aan

Cleeren, 20-8-2017

De sfeer, service, ontbijt en zeer nette kamer was goed. Op een sfeer vol pleintje kun je lekker rustig eten en de avond door brengen. Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

super!!

jose, 20-6-2014

Hotel Gute Quelle super verblijf.

heel goed ontvangen mooie kamer , prachtig uitzicht op het pleintje.

Veel trappen naar de kamer is goed te doen.

Kan mij geen beter verblijf wensen zelfs de gehuurde fiets kon men veilig weg zetten. Attente gastvrouw die alle vragen beantwoorde; iedere dag een ander menu kaart. Kom zeker terug voor een langer verblijf.

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Mooi vakwerk hotelletje

rtvd, 21-10-2013

Mooi vakwerk hotelletje in het midden van het prachtige plaatsje Beistein. De kamers in het Gästehaus zijn groot, schoon en nieuw. En met een prima badkamer. Dit Gästehaus ligt 50 m van het hotel. De medewerkers (waaronder de familie van de eigenaren) zijn vriendelijk en voorkomend. De prijzen van de kamers en het eten zijn ook vriendelijk te noemen.

Min

Het ontbijt is aan de eenvoudige kant. Dat maken wij in Duitsland vaak beter mee. Meer variatie en een uitgebreider assortiment zou op zijn plaats zijn. Bij het hotel parkeren is er in dit kleine dorpje natuurlijk niet bij. Maar vanaf de gratis parkeerplaatsen is het nu toch wel een flink eind lopen met de koffers. Twee jaren geleden hebben wij hier een keer gegeten. Dat was toen goed en mede om die reden hebben wij deze keer een weekeinde hier geboekt. Nu echter was van ons beiden de avond maaltijd niet om over naar huis te schrijven. We zijn de volgende avond dus maar ergens anders gaan eten.

Gereisd met partner in oktober 2013

Geweldig hotel en perfecte schone kamers

Jan, 3-8-2012

Ligging in het plaatsje Beilstein met diverse restaurantjes en terassen.

Ligging op 1 minuut lopen van de Moesel.

Gereisd met partner in juli 2012

prima hotel, met een uitstekende keuken.

g.bekkers, 8-9-2011

wij zijn juist terug van een heerlijke week verblijf, op basis halfpension. Kwaliteit van eten was zeker even goed als bij à la carte. De chef staat zelf in de keuken. Bediening is ronduit hartelijk. Prima service qua fietsenstalling , rustige ligging. Kortom, ZEER aan te bevelen !!!!!

Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2011

Goed hotel, netjes verzorgd en met prima kamers

Paul, 11-7-2011

Dit hotel is goed verzorgd. De kamers zijn prima, het biedt wat je er van verwacht. Douche, wc, tv en het belangrijkste; heerlijke bedden. Wij hadden een kamer met balkon. We hebben heerlijk ontbeten, de bediening was echt super. Je krijgt er alle aandacht! Een echte aanrader, Beilstein is heel leuk en je hebt er gezellige weinstuben.
Gereisd met partner in juli 2011

Heerlijk gegeten

Harco, 8-5-2011

We hebben niet overnacht maar wel heerlijk gegeten in het restaurant van dit hotel. Erg mooi gelegen in pittoresk dorpje aan de Moezel.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

je blijft er terug naartoe gaan

Van de Poel W, 18-8-2010

wij als kind, onze kinderen en nu onze kleinkinderen hebben geen vakantie gehad als ze niet in Beilstein geweest zijn bij Gertrude en haar familie
Gereisd met vrienden in augustus 2010

perfect stay in Beilstein

flor, 11-7-2010

In search of a pleasant stay in the Mosel regio?Hotel Gute Quelle is in my opnion thye foremost place to stay .Friendly owners , very cosy, cleaan rooms with all neccesary furniture even in the small bathrooms . Exceptionnaly good breakfast , good kitchen (German !)A shadowy terrace and a great terrace on the market place of lovely Beilstein invites to eat outside !The place to be to enjoy a restfull vacation with a perfectprice/quality ratio !
Gereisd met partner in januari 2010

TOP

Fam Van de Poel - Breugelmans, 7-7-2010

Geen jaar gaat voorbij zonder dat een lid van onze familie of schoonfamilie op hotel geweest is bij Holger of Elke die we al kennen van toen ze zelf nog kinderen waren en toen hun oma (Mutti) er nog toezicht hield.

We blijven gaan en nog altijd of zelfs met meer plezier dan vroeger, we voelen ons alsof we op familiebezoek zijn, telkens opnieuw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gute Quelle in Beilstein (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gute Quelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gute Quelle scoort een 8.31 uit 10 op basis van 21 reviews.