Uitstekend

4 reviews over Vakantiehuis Flucke in het Nederlands

Geweldig

Ditsie, 22-8-2017

Prachtig groot huis alles er op en aan.in het dorp zelf niks te doen.wel een klein buurt winkeltje.maar in de omgeving veel te doen Bitburg.. Viande. Prachtig
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een vakantie HUIS. Voldoende Ruimte

Ina Schoester, 29-7-2017

Gastvrij. Voldoende parkeermogelijkheid. Goed centraal in de eifel
    Gereisd familie in juli 2017

Top huis en super vriendelijke eigenaren!

Nicole, 26-4-2017

Wij zien hier als motorgroep heen geweest voor een weekend! Wij hebben heerlijk wat kilometers gereden en zijn van plan om weer terug te komen volgend jaar. Het is een ruim huis en netjes onderhouden. Het was ook erg schoon! Wij raden dit zeker als groepsaccommodatie aan. Zeker met de motoren aangezien je een garage hebt waar ze in kunnen staan!
    Gereisd met vrienden in april 2017

geweldig

Carola, 4-3-2011

We hebben een geweldige week gehad. Een gloednieuwe accomodatie (bestaande uit de onderverdieping, de bovenverdieping is van 'oma' en de eigenaren wonen ernaast), veel ruimte, ook om het huis heen. We hebben veel gewandeld met onze hond rondom het huis: in het bos (dan moet je wel dezelfde weg terug omdat je anders dreigt te verdwalen) en door de heuvels, akkers, dorpjes en weiden. Ook kun je je prima vermaken in Trier, een prachtige stad met een Romeinse overblijfselen. Met de hond zijn we in het toeristen-treintje geweest en hebben we rondgewandeld. Daarna zijn we nog een dag gegaan, de hond hebben we in het huisje achtergelaten, dan kun je fijn shoppen. Bitburg is fijn om je boodschappen te halen. Een dag Luxemburg is ook goed aan te rijden, daar was alleen niet zo veel te beleven. Cochem was daarintegen geweldig! Lekker gewandeld langs de Mösel en over de bruggen, door het centrum gelopen en gezellig gegeten. Van natuur tot de stad, alles is mogelijk. We hebben het heerlijk gehad!
      Gereisd met partner in oktober 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Flucke bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Flucke in Balesfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Flucke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Flucke scoort een 9.95 uit 10 op basis van 4 reviews.