7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dorint Parkhotel Bad Neuenahr**** bij :

9 tips over Hotel Dorint Parkhotel Bad Neuenahr

leys, 30-9-2014
Een pluspunt is de "gastenkaart". Gratis gebruik gemaakt van de trein tussen Remagen en Altenahr (alle 30 minuten). Tip: neem de trein naar Remagen aan de Rijn.Kortingen in de heerlijke thermen van Bad Neuenahr en gratis inkom in de Spielbank. Ik zou iedereen aanraden om de fiets mee te nemen: je kan zalig fietsen langs de Ahr of de fiets op de trein naar Remagen......
Henny, 17-4-2014
Als Dorintgast korting op mooie golfbaan in Bad Neuenahr.
hfjpennings, 18-9-2013
Wandel naar Ahrweiler, centrum Bad Neuenahr of bezoek de Thermen in Bad Neuenahr: heel betaalbaar en goed verzorgd. Rondrit met het treintje vonden wij saai omdat het gewoon over de doorgaande weg ging. Vergelijk de prijzen van aanbieders: wij ontdekten verschillen van zo'n 35% in prijs voor 3 nachten!

Fennie Pat, 15-2-2013
Ahrweiler is een echte tip
J.G., 12-9-2012
De omgeving is werkerlijk schitterent, en er loopt een mooi fietspad langs de Ahr, richting Adenau. Bij het hotel de brug over en je bent na 500 mtr. in het gezellige centrum. Er zijn hele mooie wandelingen te maken vanuit het hotel naar Ahrweiler of langs/over de wijnbergen.Ook rijd er een soort Bello treintje door de stad.
Vandenbroucke Chris, 3-7-2012

De omgeving is er perfect om te fietsen en te wandelen.

Je kan er heel rustig en gemakkelijk fietsen op het fietspad (Radweg) langs de Ahr (65 km lang) en is ook langs Dorinthotel gelegen.

Er is ook hogergelegen een "rodewijnwandelweg" tussen de wijngaarden , waar je een prachtig uitzicht hebt over bvb Ahrweiler.

Het stadje Ahrweiler moet je zeker bezoeken. Een mooi romantisch stadje.

In Bad Neuenahr is er een bron nl de Apollinarisbron. Deze stad is bekend om zijn kuuroorden.

Norbert, 19-6-2012
Boek een kamer met ontbijt (meestal 2 + 1 gratis) en ga eten in een restaurant in Bad Neuenahr zelf. Informeer U goed over de parkeerkosten en sta erop dat de garage gratis is indien ge geboekt hebt via een touroperator. Vraag ook een kamer die te bereiken is via lift 1 want er zijn nog 3 andere complexen die uitkijken op "niets".
De Keulenaer Norbert, 18-6-2012
Indien ge boekt via een touroperator (meestal 2+1 gratis (niet op half pension)) mag je uw wagen gratis in de overdekte garage zetten, maar sommige bedienden aan de receptie weten dit niet of willen het niet zeggen. Ik heb dit pas vernomen bij het vertrek omdat ik het overdreven vond dat ze hotelgasten laten betalen voor de ondergrondse parking, daardoor heb ik mijn wagen 2 dagen moeten/willen parkeren op een zekere afstand van het hotel. De parking achteraan is ook betalend van 9 uur tot 17 uur
jdevries, 20-11-2011

Boek alleen kamer met ontbijt en ga bij de uitstekende Italiaan in Neurenahr eten.