8,7

Uitstekend

7 reviews over Hotel Bad Neuenahr in het Nederlands

Marie-Jeanne Fermont, 8-8-2007

Een zeer goed hotel. Fantastisch ontbijtbuffet. Avondeten ook zeer lekker maar na 20.30 u. werd er niet meer zoveel aangevuld. Kamers in seminariegedeelte zeer gehorig. De kamers worden gescheiden door een verwijderbare wand. Dit laat heel wat geluid door. Voor de rest wel een hele mooie goed onderhouden kamer. Niet alle kamers hebben een balkon. De dranken zijn heel prijzig. Eén fles water van 0,75 l. à € 6,90. Eén glas wijn à € 6.00. Hotel boeken via touroperator!!! Voordeliger door gratis nacht(en). Het vrij grote winkelcenrum op 10 min. wandelen. Een prachtige omgeving met hele gezellige stadjes in de buurt (max. 15 km.) De "Rotweinwanderweg!" een echte aanrader : prachtige zichten. Ik zal er zeker nog eens naar toegaan.
Gereisd anders in augustus 2007

Maritta Drooghmans, 26-7-2007

Sluit mij volledig aan bij commentaar van de heer Vandecasteele. Hotel is prima gelegen, ontbijt is uitstekend, kamers (vooral nieuwere gedeelte) zijn ok maar avondbuffet dient dringend aangepast en vooral tijdig bijgevuld te worden !

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

Wij waren hier voor de 3° keer, recent van 14 tem 17 juli 2007. Spijtig dat het niet te boeken is met enkel ontbijt service.

Alfons Cools

Gereisd anders in juli 2007

Vandecasteele Hugo, 21-5-2007

Zeer goed hotel met prachtig ligging, heeft een uitstekend ontbijtbuffet en daarom is het onbegrijpelijk dat het avondbuffet zo armtierig is.

Dit was vier dagen na mekaar zo en volgens het personneel is dat altijd zo want ze hebben geen tijd voor een menu.

Het wordt nu een Dorinth Hotel ??????

Gereisd met vrienden in mei 2007

Piet Schipper, 14-3-2007

Wij zijn er in 2005 en 2006 een aantal malen geweest. We hebben ons er erg thuisgevoeld. Erg goed ontbijt en avondeten waar ook niks mis mee was. Het zwembad nodigde elkeer weer uit om te gaan zwemmen. Alleen jammer dat er niet direct een ligweide aan gekoppelt is. Fam. Schipper, Haarlem
Gereisd anders in maart 2007

andrea, 12-11-2005

prettig hotel in rustige omgeving om een paar dagen te verblijven.alleen jammer dat diner tijdens ons verblijf uit een buffet bestond en waarbij de lekkere dingen al gauw op waren en niet bijgevuld werden (wij aten op een normale tijd) en dat er voor kinderen helemaal niets gewoons te eten was alleen "aparte" vleesgerechten in sauzen en geen friet of gebakken aardappelen.verder is er 's avonds niets te doen alleen een dansbar en een heel klein zwembad.
Gereisd anders in november 2005

C en M, 28-8-2005

We zijn hier een midweek geweest.

Het Mercure hotel Bad Neuenahr is een echte aanrader. Een keurig ingerichte kamer en een nette badkamer, tevens een ruim balkon.

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid met o.a. verse zalm en eigengemaakte jam.

Echt een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2005

Lieve Van Wijnsberghe, 12-4-2005

Dit hotel is zeer goed gelegen. Het hotel ligt naast de rivier en is gelegen in een park. Ongeveer 500 meter van het centrum van Bad Neuenahr, deze is bereikbaar via een wandelpad langs de Ahrrivier.

Het ontbijt is ronduit fantastisch met alle mogelijke keuzes. Champagne, gerookte zalm, ...

De kamers zijn zeer verzorgd en netjes.

De service in het restaurant en de bars zijn zeer goed. Er is een ondergrondse parking beschikbaar tegen 9 euro voor de eerste nacht en 8,5 voor de volgende nachten. Dit was de eerste maal dat we het hotel bezochten, maar zeker niet de laatste.

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bad Neuenahr in Bad Neuenahr-Ahrweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bad Neuenahr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bad Neuenahr scoort een 8.71 uit 10 op basis van 7 reviews.