Matig

1 review over Hotel Land-gut-Hotel Burg Blick in het Nederlands

Geen aanrader

i.b., 27-8-2012

Goed ontbijtbuffet. Goed bed. Ruime kamer - nummer 35. Badkamer- toiletpapier hangt achter het toilet!

Geen vitrage voor de ramen en daardoor geen privacy. De overburen konden zo onze kamer inkijken. Dunne licht doorlatende overgordijnen. Vlekken in vloerbedekking. Veel verkeerslawaai.

Beperkte parkeerruimte bij hotel. Wel een parkeerplaats ca 30 meter verderop op een rommelig terrein. Onze auto werd 's avonds vastgezet door een andere gast. Konden niet in auto komen aan bestuurderszijde, maar als dat wel gekund had konden we niet nog weg door de manier waarop de andere auto geparkeerd stond. 's Avonds gemeld aan de eigenaar van het hotel maar hij maakte er grappen over en zei dat de auto de volgende ochtend op tijd weg zou zijn. Hij ondernam geen actie om de eigenaar van de auto op te sporen en te vragen de auto anders of elders te parkeren. Gevolg: we konden niet weg de volgende ochtend.

Eigenaar is tijdens diner irritant aanwezig met zijn privéverhalen.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Land-gut-Hotel Burg Blick in Bad Münster am Stein-Ebernburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Land-gut-Hotel Burg Blick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Land-gut-Hotel Burg Blick scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.