Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Niederée** bij :

1 review over Hotel Niederée in het Nederlands

nooit meer, onvriendelijk, vies

M. in 't Zand, 16-2-2009

ik heb laatst een weekeinde in hotel Niederee geboekt. Ik kwam om 14 uur aan doch de deur was afgesloten. Moest 10 minuten voor de deur staan wachten eer iemand kwam. De kamer stonk muf, was smerig: overal stof, douchegordijn was goor etc. Gelukkig viel het ontbijt mee maar daar is ook alles mee gezegd. Toen mijn partner voor de deur stond om binnen te komen zat weliswaar iemand in de receptie doch deze deed niet open: ich habe es nicht gehört, dus een duur telefoontje met de gsm zodat ik van de 2e etage de deur kon openen. BESLIST GEEN AANRADER!!!!!
    Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niederée in Bad Breisig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niederée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Niederée scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.