Hotel Fontana

Fontana

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fontana bij:

1 review over Hotel Fontana in het Nederlands

2x geweest: 'de eerste en de laatst keer

C.R., 23-5-2014

Het is geen hotel, zoals de naam doet veronderstellen, maar een B&B met een te krappe en benauwde ontbijtruimte. Ontbijt goed, maar lauwe koffie. Wij kregen een zolderkamer op de derde etage, veel trappen lopen dus. De kamer had een linoleum vloer. Op het matras lag een dikke beschermhoes met veel molton en plastic, dat slaapt voor geen meter. Achter de tv waren de kabels grijs van het stof. Hoe hier uit te komen als er brand ontstaat is een raadsel en dit terwijl er ook roken-kamers beschikbaar zijn. De eigenares was niet vriendelijk, omdat wij 26 minuten voor 15.00uur wilden inchecken. Geen aanrader, wij komen hier nooit meer terug!
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fontana in Bad Breisig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fontana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fontana scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.