Hotel Landhaus Müller

Hotel Landhaus Müller
Landhaus Müller
6,7

21 reviews over Hotel Landhaus Müller in het Nederlands

Een geweldig verblijf en waar voor je geld!!

Gerard en Els, 24-8-2017

Uitstekende bediening en een heerlijke Duitse keuken.
Gereisd met partner in augustus 2017

Voor dit geld was het prima!

Masselink, 5-8-2017

Voor het geld dat wij betaald hebben was het prima.

Toen wij er waren was het personeel vriendelijk! Niet heel spraakzaam maar daar zaten wij ook niet op te wachten.

Wij hadden eten erbij en dat was prima, wel beetje heel erg zout, minpuntje is wel dat je niet kan kiezen wat je wilt eten.

Het restaurant is oud en gedateerd, echt Duits. Maar wel schoon en netjes. Het ontbijt was simpel maar prima.

De kamers waren klein, warm en gedateerd. Onze kamer had een nieuwe badkamer en de douche was super fijn! Wel hele kleine badkamer. Ons uitzicht was een muur van een ander huis dat erachter stond.

De ligging van het hotel is in een rustig dorp, waar niets te doen was maar cochem is op 20 minuten rijden, mooie weg langs de moezel.

Koblenz en trier zijn ook goed te doen qua afstand.

Gereisd met partner in augustus 2017

geweldige omgeving

irma, 29-4-2017

lekker eten . De eigenaar is wel heel snel met de bediening . Beetje te snel. Oubollige kamers maar netjes , in de omgeving veel te doen super leuk voor een paar dagen

Fantasties het was heerlijk

Ella en Hans R. Gouda, 3-4-2017

Wij hebben zoveel negatieven reacties gelezen en zo onterecht dat wij toch even wat willen schrijven, wij zijn heel goed ontvangen door de eigenaar wij moesten gelijk lekker gaan zitten wij kregen gelijk koffie met vier heerlijke plakken cake en slagroom erbij daarna mochten wij nog niet weg we kregen een heerlijk glas goed wijn uit de streek daarna kregen wij twee sleutels om een kamer uit te zoeken nu die waren bijna het zelfde maar goed alles wat je nodig had hier geen klachten over in de avond een heerlijk diner je kon kiezen uit vis of vlees nu wij gingen voor vlees nu het kon niet op en toe heerlijk ijs de volgende ochtend een eenvoudig ontbijt maar goed alles wat je wenst kon niet beter, en ja wat wil je nu voor dat geld het is ons goed bevallen en gaan zeker nog een keer terug. De omgeving is prachtig het is zeker voor dat geld aan te bevelen dus niet zeuren ga dan naar een vijf steren hotel.

Wil de eigenaar compliment geven ga zeker door zo.

Een grote aanrader

Marize van der schee, 20-3-2017

Heel betrokken en.Leuk behandeld
Gereisd met partner in maart 2017

waardeloos hotel met onvriendelijk personeel

anjah_1, 7-3-2017

De ober was bij aankomst nors, onbeschoft, gehaast en zeker niet klantvriendelijk. Sleutel werd op tafel gegooid en wij mochten het uitzoeken.

Slechte ervaring met omwisseling kamer gehad. Een kamer met constante bromgeluid van een aggregaat was voor ons geen pretje.

De enigste die aardig was is de ontbijtdame.

Eten= slecht en zeer sober te noemen. Thuis eet je vele malen beter.

Ober= onvriendelijke man die zo snel mogelijk naar huis wil.

Ons zien ze daar niet terug. Waardeloos. We zaten er voor niet al teveel geld maar zelfs dat was het niet waard.

Enige pluspunten;

Ontbijtdame, super vriendelijk.

Mooie omgeving

Wij begrijpen niet dat dit hotel nog in gebruik is.

Nooit meer!

Roestenburg, 28-2-2017

Hotel was echt leuk, kamers klein maar netjes, zonde van het personeel/eigenaars!

Ontvangst/personeel ronduit onbeschoft! Nog nooit zijn wij in al onze jaren in Duitsland zo ontzettend slecht behandeld, de bedden waren echt vreselijk, 2 uur geslapen en konden niet meer lopen 's morgens.

De bediening en het eten was zo vreselijk vandaar dat wij na een volledig in klonten geserveerde soep uit een pakje en een blik op het uitgedroogde en verkleurde "saladebuffet" weg zijn gegaan en elders zijn gaan eten. Overigens van keuzemenu is geen sprake, eten wat de pot schaft en toen ik aangaf geen varkensvlees te eten was de eigenaar zo geïrriteerd maar hij kon dan nog schnitzel veranderen in kipschnitzel maar dat was het dan ook. We kregen vier dunne plakjes oud stokbrood op tafel gesmeten en daar zet een smeersel bij gemaakt van reusel, zo smerig niet normaal.

Bij aankomst geen koffie met gebak alleen een mierzoete cocktail en de eigenaar gooide twee sleutels op tafel we moesten maar kijken wat we wilden.

Geen twee nachten gebleven uiteraard en voor het ontbijt vertrokken, wat een drama voor onze huwelijksreis, wat we ook nog naar hun gemaild hadden en we hadden gevraagd om een parterre kamer vanwege recente herniaoperatie van mijn man. Wel beloofd niet gekregen, dus al met al Een Onbeschofte, Smerige Bende, Geen Cent aan Uitgeven!!!!!!!!

Gereisd met partner in februari 2017

Mooi uitzicht

G de Vreugd, 5-11-2016

Schoon hotel maar met een humeurige bediening.Kan er niet pinnen beneden de 20€ teveel gedoe zei de mannelijke bediening,liep daarna boos weg.
Gereisd met partner in november 2016

nooit meer

LvH, 17-9-2016

Het hotel is prima, eten was ook goed, maar de ontvangst was niet gastvrij,een op het gezicht geplakte lach. We hadden een arrangement, en bij aankomst werd de koffie met gebak voor je gezet,zodra dit op was direct de mosel Cocktail , want dan je alles maar gehad. De ligging is ook prima, maar als je je niet welkom voelt ga je daar niet voor een 2e keer meer naartoe.
Gereisd met partner in september 2016

voor herhaling vatbaar

Lisette, 12-6-2016

Vriendelijke ontvangst, eten was goed, alleen een beetje vreemd dat we wel in dit landhaus moeten eten, maar we moesten overnachten in Hotel Burg-cafe, iets verderop. Eten in Landhaus Muller was goed, het overnachten in Burg-cafe was ook goed, sober, maar wel schoon.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhaus Müller bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Müller in Alken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Müller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Müller scoort een 6.66 uit 10 op basis van 21 reviews.