Gasthof Bianka

Bianka
8,5

2 reviews over Gasthof Bianka in het Nederlands

We zullen hier zeker terug komen!

Mieke Smeyers, 7-11-2010

ästehaus Bianka is een pension liggend aan de hoofdstraat van Adenau met zeer mooie nieuw ingerichte kamers met dubbel glas, een moderne ontbijtzaal met een fantastisch ontbijtbuffet (zeer uitgebreid) voor een nette prijs. We mochten onze fietsen op het binnenplaatsje parkeren zodat ze niet op straat moesten staan. Voor het huis is een klein terrasje waar je met mooi weer ook kunt ontbijten. Er is in een zijstraat parkeergelegenheid voor de auto. De mensen waren zeer gastvrij, vriendelijk en voorkomend. We konden zelf bepalen hoe laat we wilden ontbijten en toen werd de koffie vers gezet en de (roer)eieren met spek gebakken. Er was verse fruitsalade en we konden onze thermosflessen laten vullen met koffie voor onderweg.
Gereisd met vrienden in augustus 2010

M.ooie vakantie.

Marij, 8-9-2010

Gasthof Bianka is een leuke vakantieplek in Adenau in de Eifel. Het is gunstig gelegen bij de bekende Nurnburgring. Een ideale plek om vanuit hier uitstapjes te maken in de Eifel. Het is er schoon en de bediening is erg vriendelijk. Het ontbijt is uitgebreid. We hebben hier een paar leuke dagen doorgebracht.
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Bianka in Adenau (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Bianka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Bianka scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.