Camping Kerstgenshof *****

jennie, 19-6-2016

Mooie ruime kampeer plaatsen. Goed sanitair. Alles goed onderhouden

Gereisd anders in juni 2016

jennie, 30-8-2015

Wij verbleven met 2 personen 6 dagen de nieuwe lid en het was echt een geweldige ervaring:-)
        Gereisd anders in augustus 2015

jennie, 1-6-2014

Perfect sanitair, prima service, mooie grote plaatsen! Super!
            Gereisd anders in mei 2014

jennie, 1-6-2014

Zeer mooie camping, vriendelijke bediening. Het douchesysteem was in het begin wel wat wennen (je krijgt een "krediet"kaart met 5 euro. Wanneer je wenst te douchen dien je met die kaart 3 minuten warm water te kopen (kan je verlengen). (douchebeurt van 3 minuten kost 0.60 eurocent. Je kunt terwijl je douchet de timer op pauze zetten. Idem voor het warme afwaswater (0.10cent per minuut water). Op het einde van het verblijf werd dan gekeken wat je meer hebt verbruikt of wat je minder verbruikt hebt (en dat krijg je dan terug). Douches waren zeer verzorgd, leuk kinderbad-doucheruimte (werkt niet met het betaalkaartsysteem). Camping heeft ook een klein winkeltje op het terrein (in de bar) met een minimuum aan noodzakelijke dingen (drank, wat eten). Kortrom was gezellig daar!
              Gereisd anders in mei 2014

jennie, 14-4-2014

We hebben een zonnig weekende in Maart met de camper bij deze camping doorgebracht, ontvangst en plaats was prima, dus we komen zeker een keertje terug!
                  Gereisd anders in maart 2014

Prima "campercamping".

Heidi, 18-10-2013

Het einde van onze rondreis van 2 maanden nog even uitgesteld met een paar dagen Xanten. Prima camping voor campers, met 10 speciale camperplaatsen voor de slagboom. Mooi en goed onderhouden sanitair, hoewel het douchen prijzig is. Mooie omgeving rondom de camping, lekker om na het eten een rondje te wandelen. De camping ligt aan een boerderij, de kippen en geiten in de tuin zijn erg leuk. Genoeg interessante plaatsen in de omgeving om te bezoeken. Het Archeologisch Park in Xanten is een aanrader.
                  Gereisd met partner in augustus 2013

geweldige camping dicht bij huis

hgsuers, 8-9-2013

Camping Kerstgenshof is een geweldige camping voor jong en oud.

Honden zijn toegelaten, maar voor ons was het afwachten hoe het was omdat wij geen hond hebben. Totaal geen last hiervan, superschoon en modern sanitair. En een mooie omgeving voor elk wat wils.

Gereisd met partner in augustus 2013

Leuke camping met een mooi sanitairgebouw

Harry en Mayke Rooijakkers, 13-8-2013

Het is een leuke camping met een mooi sanitairgebouw. Maar het douchen en warm water pakken is behoorlijk aan de prijs. Verder kun je niet zien waar dat de stroommeter opstaat en moet je dat maar aannemen op de receptie. Wij vonden het verbruik nog al hoog maar konden het niet controleren.
                  Gereisd met partner in juli 2013

super nette verzorgde camping

chanthals, 13-8-2013

Wij hebben hier twee heerlijke weken doorgebracht in een landhuis chalet. Prachtig. Heel verzorgd en netjes. De bedden waren super. De mensen die er werkten waren aardig. Het programma van de kinderen was geweldig. Er waren veel Duitse kinderen. Gelukkig is onze dochter vrij open en vond ze snel aansluiting. Het enige minpunt vind ik dat er duidelijker gecommuniceerd moet worden wat er in het chalet aanwezig moet zijn. Want je krijgt wel een lijst mee dat je alles moet controleren, maar niet hoe en wat. Daar stond bijv. niet op dat er 4 afstandsbedieningen waren i.p.v. 3 in ons geval. Dit gaf op de terugreis een discussie. Uiteindelijk hebben ze dat niet in rekening gebracht, maar toch. Niet leuk voor beide kanten, want het is toch hun verhaal (wij checken het chalet altijd heel nauwkeurig) en ons verhaal (wij hebben die afstandbediening écht niet)....Al met al zou ik dit chalet zeker aanraden. Onbegrijpelijk dat er in het hoogseizoen een chalet ruim een week leeg heeft gestaan.
                  Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Zeer geschikte camping voor campers.

Heidi, 14-6-2012

Deze camping heeft voor de slagboom een tiental prachtige plekken voor campers. Alles erop en eraan, gebruik van de voorzieningen van de camping, zoals het prima verzorgde sanitair gebouw. Nieuw dit jaar is Wi-Fi op de plaats, wel erg duur en let op dat je zodanig gaat staan dat je vrij zicht op de antenne hebt, anders geen ontvangst. Net achter de camping ligt een prachtige vijver, de Naturteich.
                  Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kerstgenshof in Xanten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kerstgenshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kerstgenshof scoort een 8.95 uit 10 op basis van 322 reviews.