Hotel Arcadia Wuppertal

Arcadia Wuppertal

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arcadia Wuppertal bij:

2 reviews over Hotel Arcadia Wuppertal in het Nederlands

Een okay Hotel

Jur, 4-2-2009

Hotel is saai en zakelijk maar heeft alles wat je nodig hebt. Kamers basic maar schoon. Zou het zelf geen vier sterren geven. Wuppertal zelf is wel helemaal top. Leuk stadje en een treinstation vlakbij om naar de grotere steden te gaan zoals Dusseldorf en Keulen.
Gereisd met partner in februari 2009

Bas en Tamara, 11-12-2007

1 op 2 december hebben wij een nacht doorgebracht in het hotel. Zeer mooi en luxe voor een leuk bedrag. Ligt tegen het centrum wat lopend of met zweeftrein (1 halte) te bereiken valt.

Ontbijt is prijzig en hebben wij daarom ook niet genomen. Volgend jaar in de kerstperiode zijn wij er weer!

Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcadia Wuppertal in Wuppertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcadia Wuppertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arcadia Wuppertal scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: