Camping Woffelsbach

5,5

3 reviews over Camping Woffelsbach in het Nederlands

Goeie service

Ismene, 13-7-2009

De locatie is geweldig, beter dan verwacht. De gastheer is duidelijk in zijn uitleg en beschikt over genoeg inlevingsvermogen. Hij was op vriendelijk verzoek bereid zich 100% voor ons in te zetten. Ik kan me niet voorstellen dat deze accomodatie een 3,2 krijgt op Zoover. Ik heb het samen met mijn collega's prima naar mijn zin gehad tijdens mijn verblijf in dit gasthuis. Volgend jaar ga ik zeker terug! Kortom; een aanrader.
Gereisd met vrienden in juni 2009

beheerder wantrouwend

joop, 27-7-2008

Verplicht vooruit te betalen en dus de aantal dagen te blijvenstaan betaling moet achteraf

Teveel caravans campers tenten vouwwagens op een gedrukt.

Auto's wegzetten daar er dan nog een tent camper enz kan staan

geen campwinkel die lekker vroeg open is

De toegangspoort altijd gesloten.

Afvalbakken in het douchgebouw staan telang ondanks dat ze niet vol zijn en wel stinken

Mijn indruk nee nooit weer naar deze camping

Gereisd familie in juli 2008

A.J. Vorselman, 26-7-2007

Last week, we were at this camping. The surroundings are very beautiful. There was one major downside to our stay here. The manager hasn't got a clue to what hospitality means. His only way of communicating is to yell at his guests. Whenever a tent was 10 cm out of place (according to this manager) you had to replace it. He falsely accuses us of throwing away our garbage without sorting it out. We denied it. Then he started to threaten us that he could see anything with his surveillance system.

To be short, don't go to this camping site. There are two others in the same town. You'd better choose one of those.

Gereisd met vrienden in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Woffelsbach in Woffelsbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Woffelsbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Woffelsbach scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.