Hotel Sonneneck ***

8,3

144 reviews over Hotel Sonneneck in het Nederlands

zeer aangename ervaring

joost vermeulen, 26-4-2017

zeer vriendelijke uitbaters lekkere keuken,je voelt je hier thuis
Gereisd met partner in april 2017

Gemoedelijk hotel met uitstekende keuken

Dhr. Schrama, 21-3-2017

Wij waren hier om een paar dagen te wandelen.Wandelingen kunnen direct vanuit het hotel worden gemaakt.

Hotel is heel schoon. Een hele goede keuken. Maaltijden zijn bereid met verse producten. Wij hadden een prachtige kamer. Het hotel is heel gemoedelijk. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2017

Mooie plek

Rayon van capelleveen, 6-2-2017

Goed hotel met zeer aardige eigenaar. Goed ontbijt en mooie kamer

R aard

Gereisd met partner in februari 2017

Perfect voor 1 overnachting

Julie en Mitch, 4-2-2017

Het restaurant is zeker een aanrader! De black angus met perperroomsaus en frieten en de scampi's in kruidenboter met pasta waren heerlijk!

Het ontbijt is niet luxueus maar er is wel voldoende keuze.

De kamer is aan de kleine kant maar alles is aanwezig (buiten een haardroger). Het hotel is rustig gelegen en ligt slechts op 7 min rijden van de piste.

Gereisd met partner in februari 2017

Waardeloze eigenaren!

Zorge, 1-12-2016

Dit weekend hebben wij gelogeerd in hotel Sonneneck. We kregen een klein vies kamertje toegewezen met vlekken in het tapijt en een mini badkamer met ontzettend vieze kitranden. Ook de douche werkte niet goed. Na een klacht kregen we een nieuwe, grotere, nette kamer. Bij uitchecken werd niet gevraagd hoe ons verblijf was en bij aankomt ook niet hoe de reis was verlopen. Toen we op denkbaarste dag vroegen waarom wij eigenlijk zon vies klein koud kamertje hadden gekregen werd de eigenaar ontzettend boos en onfatsoenlijk, hij sloeg met z'n handen op de balie en zei dat we zeurden en dat we moesten wegwezen. Hij heeft ons letterlijk de deur gewezen. De vrouw komt behoorlijk verstrooid over.

Wij zijn echte tukkers, dus ook de moeilijkste niet. 'Aar dit sloeg alles!

Gereisd met partner in november 2016

fantastisch! Voor herhaling vatbaar.

Jolanda Lania, 4-10-2016

op maandag rustdag, alles dus dicht. verder zijn de winkels dagelijks in Zuschen tussen 1 uur en half 3 gesloten. houd daar rekening mee. veel winkels zit daar niet, dus ga voor meer naar Winterberg zelf.

eten op half pension in Hotel Sonneneck was iedere dag fantastisch! heerlijk! ontbijt ook goed.

soms wel gebrek aan personeel overdag, vooral wanneer je net even iets te drinken wilt bestellen of om iets te vragen. en ze mochten om ons wel iets meer info geven bij aankomst, zoals dus die rustdag dat alles dicht is, en wat er in de buurt te doen is.

Kamer was ruim, badkamer was ruim. allemaal netjes. elke dag schone handdoeken.

vanuit het hotel meteen prachtige wandelroute.

genoeg bezienswaardigheden vlakbij. zoals de Kahler Asten(hoogste punt) , panorama brug Winterberg en stoeltjesliften (belevenis park geloof ik) zeker de moeite waard om te doen en van de uitzicht te genieten!

verder gewoon een gezellig hotel waar je heerlijk tot rust komt met prachtige natuur voor de liefhebber.

Gereisd met partner in september 2016

In één woord : "Een aanrader"

Felix, 26-9-2016

Het hotel/restaurant wordt gerund door een Nederlands koppel en die mensen doen dit met hart en ziel. Alles was tot in de puntjes verzorgd. 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet, met op simpele vraag een vers gebakken eitje en 's avonds telkens een verrassingsdiner, gewoon fantastisch.

Buitengewoon prettig en goed

M.G. de Boer, 19-9-2016

Wij hadden 7 nachten een goede tweepe5rtsoonskamer met toilet, bad en douche. Alles buitengewoon goed schoongehouden. Het ontbijtbuffet had een goede keuze en kon naar believen in overleg worden aangevuld. Het diner was elke keer een verrassing. Het was duidelijk dat de eigenaren grote liefhebberij in koken hebben. De schotels waren ieder keer attractief opgemaakt, goed van kwaliteit en heerlijk om te nuttigen.. Kortom, het verblijf hier is een aanrader.

Goed, echt een aanrader

Fam. Kragten, 16-9-2016

Net terug van 6 dagen (5 nachten) in het gezellige hotel Sonneneck. We hadden een 2 persoons-kamer geboekt. Heerlijk geslapen, prima bedden goed van lengte en alles super schoon, prima toilet / douche ruimte. Ook heerlijk en verrassend gegeten, 's ochtends ruime keuze aan broodjes/crackers/cornflakes e.d, beleg zoet, kaas en veel vleeswaren, sapjes en zelfs nog heerlijke cake erbij. Ook een gebakken of gekookt eitje erbij was geen enkel probleem. Goed verzorgd en heerlijk om verwent te worden! Ook het 3 gangen diner was telkens verrassend en tot in de puntjes verzorgd. Heerlijk gegeten, verse producten, veel afwisseling! Ook kan er rekening worden gehouden met allergieën.Super!!! Parkeren op eigen terrein. Complimenten voorde eigenaren. We komen zeker nog eens terug!!

super hotel!

Catharina, 12-8-2016

Sonneneck vinden wij een super hotel in een erg mooi gebied in Duitsland. Aan al onze verwachtingen is voldaan. Goede tips qua bezienswaardigheden, heerlijk eten, goed bed en een gemoedelijke sfeer. Aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sonneneck bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonneneck in Winterberg-Züschen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonneneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonneneck scoort een 8.29 uit 10 op basis van 148 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: