Hotel Landhotel Büker ***

• Ligging t.o.v. pistes7,7

20 reviews over Hotel Landhotel Büker in het Nederlands

Prijs kwaliteit prima

Lava, 17-8-2017

Wij zijn net terug van 1 week in dit hotel. Prijs kwaliteit prima. Wij waren met dochter en hond. Hondvriendelijk. Ruime en heel nette kamer met mooi balkon. Rustig. Badkamer heel netjes. Dagelijks wordt alles goed gekuist. Zwembad heel proper en mooi en gezellig. genoten hietvan. Mooi relaxgedeelte. Ontbijt ok, vriendelijke en persoonlijke bediening. Avondeten was ok, maar we hadden meer verwacht. Heel veel varkensvlees, geen enkele keer rund, slechts 1 keer vis. Veel frieten of kroketten. Wel lekker. Zeer behulpzame bediening.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een fantastische hotel.

Hans, 31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hier was alles goed.

de Duitse meisje achter de bar en bediening.

En een Nederlandse man die daar mee loopt in de bediening.

Wel handig dat er een Nederlander is wat de taal betreft.

Wíj komen zeker terug.

Groet van Bets en Piet.

Gereisd met partner in januari 2016

Dit hotel is geweldig op alle gebied.

OOMS Jozef PEETERS Danielle, 29-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Van bij aankomst voel je dat ze U behandelen als mens en niet als een nummer.Alles kraak net, het ontbijt en het avond eten is buitengewoon lekker en al het personeel is super vriendelijk en een dikke pluim voor de kok en zijn zuster.Wij hadden kamer met balkon prachtig zicht en de omgeving is geweldig.Hier gaan wij zeker nog eens terug.Wie hier niet tevreden is wel die moet Thuis blijven. Dit hotel verdiend zeker 4 sterren.Geweldig, super......
Gereisd met partner in juni 2015

Zalig lang weekend!

Fons, 4-5-2015

Een heel aangenaam hotel met lekker eten en supervriendelijke ontvangst. In het dorpje zelf is niets te beleven maar is wel start van prachtige wandelingen. Met de auto kan je in de omgeving veel gezellige dorpen en steden bezoeken.
Gereisd met partner in mei 2015

vriendelijk , netjes ,lekker

Lieckens Eddy, 29-8-2014

Elke morgen een heerlijk ontbijt buffet ,s'avonds een uitstekende 3 gangen menu ,uitbaters en personeel heel vriendelijk en behulpzaam , mooi groot overdekt zwembad , een rustige omgeving op 5 km van het stadje Winterberg , samengevat een Charme hotel , zijn geld meer dan waart
Gereisd met partner in augustus 2014

Rustig hotel op 5 km van het stadje Winterberg

Lieckens Eddy , 29-8-2014

Landhotel Buker voldeed aan mijn verwachtingen , na beoordelingen in zoover , deed ik mijn boeking , en inderdaad vriendelijke uitbaters en tof personeel , lekker eten s 'morgens als ook s 'avonds een mooi overdekt zwembad vrij te gebruiken en een rustige omgeving midden de natuur .
Gereisd met partner in augustus 2014

Rustig hotel in een zeer rustig dorpje

Danny, 14-11-2013

Nette kamer,maar de wc en de douche waren aan de kleine kant.

Het avondmaal is bediening aan tafel met keuze uit 2 hoofdschotels;het ontbijt is in buffetvorm.We hebben daar zeer lekker gegeten. Wel spijtig dat je 's avonds niets meer kan gaan drinken zowel in het hotel als in het dorpje. Mooi zwembad. Vlotte bediening door vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

voor ons super

Lin Van Lent, 3-10-2013

Gezellig familie hotel.

Je kan er lekker wandelen van uit het hotel.

Het hotel ligt op wande afstand van Winterberg.

Zeer behulpzaam personeel.

zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

Super restaurant, eten is van een zeer goede kwaliteit.

Mooie grote kamers en zeer schoon.

Gereisd met partner in september 2013

Eerlijk en heerlijk hotel.

Dictus Werner, 30-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wie van rust service en van romantiek houd,moet naar dit hotel...krakende proper,enorm warm en vriendelijk personeel,lekker ontbijt en het avondmaal altijd heel lekker,de prijzen van de drankjes zijn enorm prijsvriendelijk.Ook goed om mooie wandelingen te maken.Wij gaan ZEKER terug.
Gereisd met partner in mei 2013

zeer goed Hotel

Dewulf Danny, 30-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel met bijzonder vriendelijk en attent personeel.

Kamers zijn ,netjes maar eerder sober, badkamer proper

zeer ,lekker eten

Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landhotel Büker bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Büker in Winterberg-Silbach (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Büker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Büker scoort een 9.02 uit 10 op basis van 20 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: