Hotel Parkhotel Hochsauerland ***

7 reviews over Hotel Parkhotel Hochsauerland in het Nederlands

super gezellig

arrie cremers, 17-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes4

Zijn al 2 keer in dit hotel geweest. heel simpel maar wel gezellig. Overdag dingen ondernemen en savonds lekker eten. als de kids op bed liggen ga je gezellig in de kelder aan de bar zitten en maak je er een fijne avond van. aanrader als je f een paar dagjes eruit wil.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2006

Prima hotel . rustig en gezellig

a.bosselaar, 11-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

als je disco en polonaises zoekt ben je hier inderdaad aan het verkeerde adres
Gereisd met partner in januari 2009

On gezellig en zeer grof nee niet meer

tjade, 19-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes1

Slecht ein Zinn na twee nachten. Naar Winterberg Gehsan Haar het nederlandse Parkhotel Winterberg waren blij Dat ein dit hebben gedaan veel spontaner em in het de centrum
Gereisd anders in september 2008

Jan Eite, 9-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes1

Het Parkhotel in Siedlinghausen ligt 10 kilometer van het stadje Winterberg. Wij dachten ook dat we in het Parkhotel in het stadje Winterberg zouden terechtkomen, het blijkt dat de gehele regio Winterberg genoemd wordt. De schoonmaak was niet geweldig, ik vond nog een kurk van vorige bewoners van de kamers. De omgeving is mooi, leuke wandelingen gemaakt.
Gereisd met partner in februari 2008

Dick en Wil, 3-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Dit hotel is niet Parkhotel in Winterberg maar Parkhotel Hochsauerland wat in Siedlinghausen ligt dus 10km buiten Winterberg. Wij waren niet de enige mensen die dachten dat ze Parkhotel in Winterbeg geboekt hadden. Er gaat wel een treintje 1 x per uur naar Winterberg.Het eten in dit hotel is prima.Voor de rest kun je daar wandelen, wandelen en wandelen. Schoonmaak matig.
Gereisd anders in januari 2007

nickey, 31-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn er geweest van 25/12-29/12-2006.

Hotelkamer was prima, niets op aan te merken. Netjes, compleet en verzorgd.

Vanuit het hotel kon je rechtstreeks naar het Marketdome, je hoef zelfs niet naar buiten. Zwembad was goed, sauna ook. Restaurant in buffet vorm was goed maar het eten was niet warm.

We hadden 2 hotelkamers, 1 voor ouders, en 1 voor de kinderen. Er was een tussendeur zodat de kinderen niet over de gang naar hun ouders toe moesten, ideaal. Wij hebben genoten van een paar daagjes er tussenuit, met ontbijt. Heerlijk. Wij gaan er beslist nog eens terug.

Gereisd anders in december 2006

H.Poorthuis, 3-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel met een mooi subtropisch zwembad.Wij hadden geboekt met ontbijtbuffet,dat was super,kamer was mooi ruim.TIP kijk even op teletekst pag.582 van sbs 6 voor een lastminute,kan veel geld schelen.
Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Hochsauerland in Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Hochsauerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Hochsauerland scoort een 6.43 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: