Hotel Schneider ***

47 reviews over Hotel Schneider in het Nederlands

geweldig

L Hoogesteger, 22-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het eten is heel erg goed en de kamer was fantastsch
Gereisd met vrienden in september 2015

Prima kamers,uitstekende ,behulpzame bediening

Pim, 27-2-2017

Goed:

kamers, bar, eten en bediening

Niet goed: -

Gereisd met vrienden in februari 2017

Herhaling Vatbaar

Bram, 12-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik kanaar 1 woord zeggen dat is: SUPER

Het eten was echt heerlijk

Kamers mooi schoon

Niets is te veel voor de eigenaar

Super als we nog een keer naar winterberg gaan zeker naar dit hotel

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Goed hotel

Wendie Schep, 7-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel, hele ruime en schone kamer. Inderdaad wat gedateerd maar doordat het zo schoon was gaf dat niet. Heel vriendelijk voor onze hond. Goed ontbijt. Voor ons was het 1 nachtje op onze terug reis. 1 minpuntje, het was warm en er was niet echt een ruim terras buiten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Pas op met het parkeren van je motor!

Jaap, 20-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren met twee motoren en werden naar de parkeerplaats achter het hotel verwezen. Op dag twee was de zijstander ineens door het asfalt gezakt en lag de motor op zijn kant. De uitbater en diens verzekering geven niet thuis en pakken geen enkele verantwoording voor de schade. Het was die dag nog geen 30 graden dus mag met normaal asfalt niet gebeuren. Verder oubollig en een zeer opdringerige kelner. Wel schoon en grote kamers. Pas op waar je je motor parkeert!
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Geweldig hotel voor een paar dagen

Jan, 16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel aardige eigenaar en bediening, goed voor een paar dagen in Winterberg, alles is lopen goed te doen en heerlijk ontbijt
Gereisd met vrienden in februari 2015

Gewoon prima

John Walraven, 23-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, gelegen tussen centrum en piste, tegenover ski en fiets verhuur.

Aardige mensen en goed verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Shortski

William, 11-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Scneider is een leuke uitvalsbasis voor een uitje Winterberg. Op wandelafstand van de skipistes en dicht bij het centrum. Het hotel, de inrichting en het meubilair op de kamers ademen de sfeer van generaties terug uit maar dit is absoluut niet storend, integendeel, het draagt bij aan de authenticiteit. Nette, ruime kamers, goede slaapvoorzieningen. Het ontbijt is verzorgd en voldoende gevarieerd.

Het onthaal en de reservatie is vlot en vriendelijk, voor herhaling vatbaar.

Het skidomein is recent nog uitgebreider wat het alleen maar aantrekkelijker maakt om eens de skilatten aan te binden. Het is allemaal wat prijziger geworden in de laatste jaartjes maar je krijgt er wel wat voor terug. Aanrader voor wie gewoon winterse gezelligheid opzoekt, de beginnende skiër , of de skiër voor wie het niet noodzakelijk de steile Alpenhellingen meer moet zijn en die gewoon van de omgeving wil genieten :-)

Gereisd met partner in februari 2014

Klant centraal

Ans en Wim, 5-7-2013

Wij hebben hier van 13 tot 17 juni 2013 een lang weekend doorgebracht. Was in een woord: Perfect! Hier staat de klant centraal! Prachtige, zeer schone en ruime kamer prima keuken en uiterst vriendelijk personeel. Bovendien dicht bij centrum gelegen. Raden dit hotel iedereen aan. Ken beslist nog eens weer! Ans en Wim
Gereisd met partner in juni 2013

Fijn hotel!!

Dita, 13-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel! Wij kwamen om 10 uur 's ochtends aan en konden eigenlijk pas om 2 uur inchecken, maar tot onze verbazing was onze kamer al klaar en konden we gelijk inchecken! top! Kamer wel oudbollig maar ruim en schoon en daar gaat het om.

Eten was prima en de gastvrouw was erg behulpzaam.

Al met al helemaal prima!

Gereisd met partner in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schneider bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schneider in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schneider zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schneider scoort een 8.53 uit 10 op basis van 48 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: