Vakantiehuis Schneekäp

Schneekäp
8,8

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schneekäp bij:

2 reviews over Vakantiehuis Schneekäp in het Nederlands

supermooi huis !

van stein callenfels, 3-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

we zijn hier geweest met 5 personen het is een zeer groot prachtig huis en de ligging is perfect!! er lag zoveel sneeuw dat we zo van de piste naar het huis konden skieen wat ook voorzien was van een groot/warm skihok. met wasmachine en droger,

het was er schoon en van alle gemakken voorzien , alleen de inrichtig was wat gedateerd maar daarom wat het geheel wel erg gemutlich we hebben een prachtige vakantie gehad! doordat het huis bij de kappe ligt en dat er nu allemaal nieuwe liften zijn en een brug over de weg is gekomen konden we zo naar het grote skigebied heerlijk!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

mooi groot huis

A.Brouwer, 31-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Was een mooi groot huis,veel privacy, kelderslaapkamer wat muffig, was gezellig versierd met kerst , fijne woonkeuken enigszins gedateerd interieur.
Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Schneekäp in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Schneekäp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Schneekäp scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: