Appartement Hilmers

Appartement Hilmers

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes6,0

1 review over Appartement Hilmers in het Nederlands

Heel ruim appartement voor superprijs

anneke, 2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Er zijn 2 mogelijkheden, de ferienwohnung en het appartement.

De ferienwohnung ligt op de 1e verdieping, lekker ruim. Keurige badkamer met bad. En een keuken met alles erop en eraan. 3 ruime slaapkamers.

Naar de piste is het te ver om te lopen met je spullen. Het centrum (500 meter) en de supermarkt (200 meter) is wel op loopafstand.

Het appartement ligt gedeeltelijk in de kelder.

Is iets minder luxe dan de woning. Maar wel met een prima keuken, de douche en toilet liggen aan de andere kant van de gang. (gang wordt zelden door anderen gebruikt)

Inrichting is wel heel duits, dus een beetje oubollig.

Maar het belangrijkste is wel de prijs. Onze verwachtingen waren niet zo hoog voor de prijs die wij betaalden met kerstmis (dus hoogseizoen)

maar we kregen veel meer waarde voor ons geld.

Wij betaalden voor de woning 60 euro per nacht.

Het appartement was 28 euro per nacht.

Wij vonden het zeker een aanrader voor deze prijs en de perfecte ligging t.o.v. ht gezellige centrum.

Gereisd familie in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hilmers in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hilmers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hilmers scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.