Hotel Herrloh

Herrloh
9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,6

139 reviews over Hotel Herrloh in het Nederlands

Een hotel waar je het gevoel hebt thuis te komen!

Lilian, 10-9-2017

Ontzettend gastvrij, maar wel voldoende privacy. Alles is netjes en schoon. Bedden slapen prima. In de badkamer zijn zelfs washandjes. Eten is a la Carte en ontzettend lekker. Elke dag nieuwe Chef's Specials. Het is een klein hotel, waardoor je als mens wordt gezien en niet als nummer. Je krijgt tips als je er om vraagt om de omgeving te verkennen. Nederlandse eigenaren, dus een praatje is makkelijk gemaakt. Kortom, Thomas, Rona en personeel, een dikke tien van ons en graag tot een volgende keer. Oh en Thomas houdt van Croky Bolognese chips, die is daar niet te koop. :-)
Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig enthousiast en gemotiveerd team

Gos., 31-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goede ontvangst en heerlijk eten, spareribs aanrader.

Bedden iets minder, maar november 2017 wordt alles vernieuwd.

Gereisd met partner in augustus 2017

Dé plek om te verblijven in Winterberg!

Joe en Na'omi, 9-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Thomas en Rona (en kids): we hebben het gewoonweg heerlijk gehad tijdens ons verblijf van 4 dagen in jullie hotel Herrloh! De service die jullie bieden is uitmuntend. Eerlijk, vriendelijk, enthousiast en met net dat beetje extra. De kamer was groter dan verwacht, netjes en fris en het eten is erg goed (naar onze mening beter dan de gemiddelde restaurants hier, dus daar hoef je de deur niet voor uit). Bijboeken was geen enkel probleem, dus dat hebben we dan ook gedaan!

BEDANKT, succes met het opknappen van de toko en we komen heeeeel graag nog een keer terug! (Kunnen we het resultaat zien ;)

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel.

Wilma, 24-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Herrloh is een kleinschalig hotel waar de gast nog echt koning is.

Prima kamer...heerlijk ontbijt.

Ook voor je diner hoef je de deur niet uit, want de gerechten zijn heerlijk bereid.

Het Nederlandse echtpaar, dat het hotel runt, zijn vriendelijk, hebben echte know how over de omgeving en activiteiten, maar bovenal staan ze continue klaar voor hun gasten. Niks is hun teveel.

Wij komen zeer zeker nog een keertje op herhaling.

Gereisd met partner in juli 2017

Ontspannen, verzorgd, gemoedelijk en zeer netjes.

Fam. te Molder, 14-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De eigenaren zijn mensen met passie voor hun werk. Het welkom is uitermate vriendelijk, het eten voortreffelijk, de kamers goed. We zijn genoodzaakt nog eens te gaan, er zijn plannen voor het aanpassen van de kamers en die maken ons nieuwsgierig.
Gereisd met partner in juli 2017

Werkelijk perfect, van ontvangst tot vertrek!

Fietsploeg Triple D, 7-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het was een zeer geslaagd lang weekend (4 dagen) ondanks de 2 minder mooie dagen met regen.

Hartelijk ontvangst van de eigenaren Rona en Thomas, het mee denken over de fiets routes (Thomas heeft zelfs nog een dag mee gefietst), het heerlijke eten waarvan de porties soms voor volwassen kerels nog te groot waren, de uitmuntende verzoriging van Lisanne en Peter achter en voor de bar, het verrukkelijke ontbijt waar niets teveel was als er iemand weer wat vroeg om bij/aan te vullen en de extra verzorging omdat wij een zieke hadden was ook geen enkele moeite.

Voor de fietsen en motoren hebben ze de beschikking over een mooie grote garage waar alles keurig droog staat en afgesloten kan worden.

Als laatste om te vermelden is dat je ook je fietskleding gratis kan laten wassen die dan de volgende ochtend weer keurig droog beneden in de kelder klaar hangt!

Kortom, als je iemand een 10 moet geven dan is het hier zeker op zijn plaats!

Fietsploeg Triple D

Gorinchem

Prima

Dick Middendorp, 4-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed Hotel, Prima gerund. Keuken is heerlijk.

minpuntje. TV deed het niet tijdens ons weekend en verlichting in de kamer was defect.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heel goed!

Verweij, 8-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Klein gezellig hotel. Rustige ligging. Prima kamer met kleine, maar schone badkamer. Goede bedden. Eten is uitstekend; voor ons, ouderen, grote porties, maar je kunt om kleinere vragen. Eigenaar hielp ons om wandel-app te installeren, en gaf suggesties.

Dit hotel is een echte aanrader.

Helemaal super !!

Frits Prins, 4-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontzettend vriendelijke, behulpzame mensen.

fantatisch eten!

annet van dam, 19-5-2017

Bij pure toeval op onze 1ste vakantie dag hier terecht gekomen omdat we niet konden vinden waar we zijn moesten. We zijn later terug gegaan om te eten en hier absoluut geen spijt van gehad wat hebben wij heerlijk gegeten en wat een super vriendelijke mensen. Mochten wij ooit nog eens in de buurt zijn komen we zeker weer langs.
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Herrloh bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herrloh in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herrloh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herrloh scoort een 9.24 uit 10 op basis van 139 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: