Vakantiehuis Haus Brinkmann

1 review over Vakantiehuis Haus Brinkmann in het Nederlands

Drama

winston_moes, 29-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes3

Afgelopen winter weer aantal dagen naar Winterberg. Helaas brak ik 1 dag voor vertrek mijn arm, maar toch maar heen voor de kinderen. Dit jaar voor het eerst ergens anders slapen en wel bij fam. Brinkmann. Ik kan zeggen dat was tevens de laatste keer, wat een drama.Nog nooit zulke slechte gastvrouw/heer gezien. In elke kamer hangen regels, kinderen werden door gastvrouw uitgescholden omdat 1 ziek was en s'nachts nodig naar de wc moest rennen, totaal niet vriendelijk of geinteresseerd. Af en toe dwaalde boven nog iemand rond en dat bleek een zoon van hun te zijn. Onderkomen werd gesprekstof van de dag bij de kinderen, terwijl ze leuk met skien bezig horen te zijn. We zagen er tegenop om s'avonds weer naar pension toe te gaan. Kan er niet bij dat zulke mensen er voor gekozen hebben om hun huis te verbouwen om het te verhuren aan mensen die een leuke vakantie willen hebben. Echt een afrader.
Gereisd familie in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Brinkmann in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Brinkmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Brinkmann scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.