Appartement 4 jaargetijden

4 jaargetijden
9,5

• Ligging t.o.v. pistes9,2

8 reviews over Appartement 4 jaargetijden in het Nederlands

Top appartment op top locatie.

Ine, 22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn met 5 personen een lang weekend gaan skiën. Heerlijk appartement om te vertoeven. Dicht bij de piste. Lopend zeer goed te doen. Tip, maak gebruik van de lockers bij de skiverhuur aan P2. Heel gemakkelijk! Nergens mee 'sjouwen'.

Het appartement is van alle gemakken voorzien.

Een top appartement op een top locatie dus.

Wij komen terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Ontzettend genoten!

Melanie van Oers, 5-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement 4 Jaargetijden is het appartement bij uitstek voor je vakantie in Winterberg. Het appartement is erg ruim. Zelfs met 6 personen was het ruim genoeg, goed vertoeven en van alle gemakken voorzien!

Of je nu gaat voor een wintersport vakantie of om van de omgeving te genieten, het appartement is een perfecte uitvalbasis. De pistes, skiverhuur en rodelbanen liggen op een paar meter lopen van het appartement. Maar ook het centrum, horeca en verschillende wandelroutes zijn op loopafstand.

Wij kunnen niets anders dan dit appartement aanbevelen!!

Gereisd met vrienden in februari 2016

Geweldig appartement

schellens, 20-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig appartement op een fijne locatie. Op loopafstand van de piste en het centrum. Zeer nette appartement. En van alles voorzien. Ruime kamer en slaapkamers. Mooie badkamer. Fijne keuken met vaatwasser en oven. Voor kinderen is er speelgoed en spelcomputer aanwezig. Ski's kun je netjes opbergen onder in de kelder. Zo'n ruim appartement zie je bijna nergens. Wij zijn half februari daar geweest en het was goed weer en de sneeuwkwaliteit was perfect. Ook vorig jaar in voor seizoen geweest, en hebben we ons prima vermaakt. Dan is er ook genoeg te doen in het mooie winterberg. Zoals de zomerroddelbaan, bikepark of gewoon wandelen. Wij gaan zeker is terug naar winterbergen en dan weer naar dit geweldig appartement.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Heerlijk appartement

Ineke jansen, 8-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

In februari een paar dagen in het appartement geweest. Zeer goed bevallen. Alles is aanwezig. Complete inventaris. Zelfs een afwasmachine en oven. Dvd's voor de kinderen en leesmateriaal ed. Heerlijke bedden en mooie ruime badkamer. De afstand tot de piste's is ook ideaal. Je kunt ski's dichtbij huren. WIj hadden alleen niet veel echte sneeuw maar gelukkig deden de sneeuwkanonnen hun werk prima. En met een heerlijk winterzonnetje was het goed vertoeven.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Zowel binnen als buiten geweldig!

Petra, 14-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit appartement is werkelijk van alle gemakken voorzien, volledig ingerichte keuken, flink wat ruimte en riante bedden met super-lekkere Duitse dekbedden.

Ook de ligging is geweldig, voor ieder wat wils op loopafstand: prachtige natuur, schitterende routes, restaurantjes, de bakker voor het verse brood 's morgens, de indrukwekkende fietscrossbaan, zwembad...... en nog veel meer.

Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2010

ruim appartement op een FANTASTISCHE ligging

Sylvia, 25-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben met 5 dames een weekend in dit appartement vertoeft. Het appartement is heerlijk ruim en voorzien van alle gemakken. Het servies is meer dan ruim aanwezig. De badkamer is prachtig waarin ook weer veel ruimte. Heb je geen zin om af te wassen dan heb je geluk er is een vaatwasmachine aanwezig! Maar ook zijn er verschillende restaurantjes op loopafstand.Wij vonden de ligging schitterend. We hoefden maar een straat over te steken en we zaten midden in de bossen waar je prachtige wandelingen kunt maken en waar in de winter de pistes met een snowboardfunparkje is. Het dorp is op loofafstand en het zwembad is in dezelfde straat. Al bij al een super appartement op een schitterende plek en zeker aan te bevelen.
Gereisd met vrienden in januari 2011

onverwacht groot en mooi

Jeannette, 20-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

niks kleine kamer en stapelbedden zoals op veel plekken.. een prachtig ruim mooi en compleet ingericht appartement! super op loopafstand van piste en nabij alle voorzieningen.

voor kinderen alles aanwezig en zelfs met 6 personen hoef je niet meteen na elke maaltijd af te wassen voor nog n kop koffie.

meer dan compleet en een heerlijk ruim appartement en dito douche.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

deze keer in de zomer ook fantastisch!!!

frank, 23-8-2009

Waren we in februari onder de indruk van de hoeveelheid pistes en voorzieningen op en rondom de pistes.

Deze zomer zijn we met onze twee jongens van 4 en 6 jaar twee heerlijke weken in winterberg geweest. Helemaal geweldig was het zwembad aan het einde van de straat. Bij slecht weer is het binnenbad open en bij goed weer (zoals wij dit hadden) het buitenbad met een ligweide en speeltuintje!

Voor nog geen 8 euro konden we daar met ons hele gezin de hele dag zwemmen!

Ook de wandelpaden in winterberg zijn geweldig en ook goed te doen met de kinderen. Daarnaast zijn de bekende voorzieningen zoals het bikepark, de panoramabrug de zomerrodelbaan en iets minder bekend maar zeker zo leuk het natuurpad (voor kinderen!!) op loopafstand.

Door de bossen naar het centrum wandelen om heerlijk te eten in een van de vele restaurantjes..

kortom we hadden het enorm naar ons zin de afgelopen weken![100][5]

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 4 jaargetijden in Winterberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 4 jaargetijden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement 4 jaargetijden scoort een 9.52 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: