Bed and Breakfast All Seasons ***

All Seasons
9,5

25 reviews over Bed and Breakfast All Seasons in het Nederlands

een parel onder de B&B's, verzorgd en gastvrij

Annet, 5-3-2017

Goede sfeer, warm en hartelijk. Zelfs als je alleen hier logeert een heerlijke plek met gezellige aanspraak. Ontbijt zeer goed verzorgd!!
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Geweldig en gezellig

Sasja, 12-2-2017

Hartstikke mooie bed and breakfast en lieve gastvrouw en heer.

Klein stukje lopen naar de piste.

Goede bedden , heerlijk ontbijt .

We hebben het superleuk gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Super. Een uitstekend B&B, vriendelijk en schoon.

Peter Knoops, 29-1-2017

We waren in een uitstekend B&B terecht komen, vriendelijk, super schoon, nette prijs, drankjes in de huiskamer. Met familie met 10 personen, 6 groot en 4 klein. Vriendelijke ontvangst super. Niveau van de B&B zeer hoog zeg maar 4 sterren hotel, met gezellige huiskamer die we goed gebruikt hebben met z'n allen. Drankjes nette prijs en 's morgens prima ontbijt en geen gezeur, terwijl de kinderen toch wel rommel konden maken. Kortom prima. Voor de auto prima plek en skiën lekker dichtbij. Bijna van huis uit heen en weer skiën van en naar de piste. Bedden en badkamer prima uitzicht vanuit onze kamer.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Top bed en breakfast

Lorette hekkert, 15-1-2017

Geweldig lieve Nederlandse eigenaars.mooie en schone kamers .

Leuke huiskamer waar je nog even fijn kunt zitten na het skiën

Heerlijk ontbijt met zalige broodjes

Vanaf deze lokatie kun je lopend naar de skipiste van neu astenberg.

Wij komen zeker weer!!

Op en top genoten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fantastisch verblijf gehad!

Jan, Mirjam en de kids, 9-1-2017

Prettig ontvangen in een prachtige omgeving door Frans en José! De kamers zijn erg netjes en zeer schoon en de bedden liggen uitstekend. Het ontbijt was perfect. We hebben ons goed vermaakt in de sneeuw.
    Gereisd met vrienden in januari 2017

Leuke plek dichtbij piste en vlakbij Winterberg

Dobbie, 29-9-2016

Zeer leuke en vriendelijke ontvangst. Je voelt je gelijk thuis. Prima kamer, lekker ontbijt. Gezellige "huiskamer" met tv beneden en een koelkast met dranken. Toen wij er waren prima skiconditres. 5-10 minuten lopen naar de piste. Heerlijk was t !!
    Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Fantastische B&B, geweldig genoten.

Ronald Both, 28-12-2015

We zijn warm onthaald door Frans en Jose, ze zijn heel gastvrij en leggen de gasten graag in de watten. de kamers zijn netjes en heel schoon, het ontbijt is heerlijk en er ontbreekt niets aan. Er heerst een lekkere huiselijke sfeer en er is een gezellige huiskamer.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Supergezellig

Ingrid Regterschot, 1-12-2015

Een hartelijke ontvangst, een gastvrij koppel, dat alle moeite doet om het je naar de zin te maken.

Mogelijkheden om te skieen en te wandelen in de directe omgeving.

Veel informatie over alles, wat er in de omgeving te doen is.

Gereisd met vrienden in november 2015

Geweldig verblijf gehad!

Marian Blaauwgeers, 2-3-2014

Wij zijn met twee stellen afgelopen weekend naar Winterbergen geweest en hebben gelogeerd bij B&B All Seasons. Na een geweldig ontvangst werden we naar onze prima, schone kamers gebracht. 's Morgens stond er een heerlijk ontbijt op ons te wachten en ook daar weer met de persoonlijke benadering die het erg prettig maakt. Winterbergen is ook een erg leuke plaats, ook als er minder sneeuw ligt. Kortom Frans en Jose runnen dit B&B met zoveel plezier dat het niet anders kan dan dat je een prettige ervaring hier hebt.
    Gereisd met partner in februari 2014

Fantastische plek

Wim enAnnemarie, 18-12-2013

Frans en Jose bedankt voor jullie gastvrijheid. We hebben een mooi weekend gehad , zelfs met sneeuw. Prima kamer met tv. Goed bed en sanitair. Balkon met zeer mooi uitzicht. Prachtige omgeving. Voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met vrienden in november 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor All Seasons bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast All Seasons in Winterberg-Neuastenberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast All Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast All Seasons scoort een 9.48 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: