Gasthof Wüllner ***

• Ligging t.o.v. pistes6,4

125 reviews over Gasthof Wüllner in het Nederlands

Aanrader super genoten

Fam van Heumen, 14-8-2017

Vriendelijk personeel, ontbijt en diner voldoende echter nadeel dat je met andere gasten aan tafel ingepland wordt.

Geen apart kindermenu's maar wij hadden geen kids bij. Lunch bij all in stelt niks voor. Advies maak elke dag een lunch pakket. Alles is er wel in kleine schaal, en wat verouder zoals sauna fitness. Nette kamers zeer schoon, wij hadden kamer aan achterzijde met bankstel erin aan voorzijde is direct aan de weg. Prijzen van drank zijn netjes. Wij gaan zeker nog terug

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig goed en een aanrader!

Wil, 10-8-2017

Wij hebben in Gasthof Wullner 8 dagen doorgebracht.

Het ontbijt en warme maaltijd was geweldig goed.

Personeel vriendelijk.

Kamers waren eenvoudig maar schoon.

We waren met 3 personen. 1 tweepers. kamer en een 1 persoonskamer.

Gereisd met partner in juli 2017

Dit NOOIT meer

Froukje Reinders, 31-7-2017
    • Ligging t.o.v. pistes7

Ontbijt: waardeloos

Avondeten: vieze zooi. En je moest er snel bij zijn bij het buffet want op is op. Ik heb in betere accommodaties gezeten voor een lagere prijs met fantastisch eten

Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Wüllner*** bij :

Ga er nooit meer naar terug

De maat, 31-7-2017
      • Ligging t.o.v. pistes4

Het ontbijt buffet slecht om 9 uur niks tot heel weinig aanwezig.

Het avond buffet zwaar waardeloos. Weinig keuzes, voor kinderen totaal geen kinkermenu aanwezig.

Dinner is het zelfde als het buffet, een menu wat de kok kiest en daar moet je het maar mee doen. Het is te niet altijd gaar. Uit eten is beter als je hier logeert. Heel jammer dat je bij allin toch extra kosten moet maken anders eet je in de avond niks. Heel jammer dat je geld verspild gaat aan hun

Gereisd met vrienden in juli 2017

Voor herhaling vatbaar !

Joke Becue, 23-5-2017

Het eten was lekker en verzorgd. Vriendelijke bediening. Mooie ruime en verzorgde kamer.

Mooie omgeving om te wandelen.

Gereisd met partner in november 2016

Ouwe jongens krenterbrood hotel

Rutger, 23-5-2017
      • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel waar je goed en drinken krijgt voorgeschoteld, bij aankomst een wandelkaart gekregen.bij terugkomst van de wandeling word je ontvangen met koffie met appelgebak met slagroom
      Gereisd met partner in mei 2017

Goed en veel waar voor je geld.

Tulpje, 20-2-2017
      • Ligging t.o.v. pistes8

Weekend hier geweest en waren verrast door de grote kamer/badkamer. Ook hadden we kamers naast elkaar terwijl we hier niet om gevraagd hadden. Vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt buffet, voor ieder is er wel wat. Heerlijk ook dat er een kan koffie al klaar stond op onze tafel. Grappig dat je je lunch mee mag nemen in een zakje. Diner buffet was erg goed en lekker dit hadden wij niet verwacht maar het was heerlijk! Lekker met een drankje erbij. Voor ieder wat wils en heerlijk klaargemaakt.In de middag heerlijk koffie met gebak, het smaakte goed. Het enige min puntje; als we niet met ons vieren waren hadden we met andere, vreemde mensen aan een tafeltje moeten zitten smorgens en avonds, dat zou ik niet prettig vinden. Verder is het een beetje oubollig maar dat heeft ook wel iets. Heerlijk kegelen op een ouderwets kegelbaantje! Kamers waren erg schoon.
      Gereisd familie in februari 2017

Totaal geen info bij aankomst of vriendelijk

Rich, 18-2-2017
      • Ligging t.o.v. pistes7

Wij kwamen net aan zagen heel veel dode vissen liggen in de vijver. Waar je langs loopt erg om te zien haal toch weg gaf al geen goede indruk. Bij binnenkomst niet echt vriendelijk totaal geen info over hoe laat eten en ook nix over de omgeving totaal geen folders. Er stonden planten van de kerst voor het raam helemaal verdord. De bedden lagen zo hard. De kussens slap. Toen we weggingen van gooi de sleutel maar neer. Nix van goede reis of zo. Als ze het meer morderniseren en de luch kaart uitgebreid maken zou t wat leuker zijn. Maar goed verders hebben we ons vermaakt in winterberg. Daar is alles aanwezig. Alleen t volk daar erg duwerig in de winkels. Vonden t leuk maar ga er niet zo gouw meer na toe. Vr
      Gereisd familie in februari 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Johnd, 4-2-2017
      • Ligging t.o.v. pistes5

Gezien diverse negatieve reacties, bij deze een positieve tegenpool. Wullner is een prima accommodatie, een beetje oubollig, en niet ingericht volgens de laatste state of art. Veel ouder publiek wat het niet direct aantrekkelijk maakt voor jongeren. Kamers zijn verouderd maar wel ruim en voorzien van een goede badkamer (met ligbad) en tv (weinig interessante zenders) Bedden zijn groot en redelijk hard. En manco vind ik het rubber onderlaken, dit geeft plooien en ligt niet lekker. Heeft vermoedelijk te maken met de leeftijd van de gemiddelde gast die wel eens een beetje "lekkage" hebben.

Ontbijt, lunch en diner in buffetform met meer dan voldoende keuze uit de aangeboden etenswaren. Als iets op is komt er binnen no time aanvulling. Het aangeboden vlees is niet van de hoogste kwaliteit en bestaat veelal uit worst, hamburgers en schnitzels. Als je mager rundvlees of biefstuk wil hebben zit je daar verkeerd en moet je een duurdere locatie uitkiezen. Circa 18 km rijden van Winterberg.

Gereisd met partner in januari 2017

Prima hotel

Danny, 29-1-2017

Gasthof Wüllner is een prima hotel voor een kort verblijf. Het hotel en de kamer zijn schoon en netjes. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt in buffetvorm is prima, heerlijk verse broodjes en voldoende beleg e.d. Het avondeten, ook in buffetvorm, is ook prima, maar wel beperkt in keuze. Het smaakt goed, maar je hebt niet het idee van een geweldige maaltijd. Prijs/kwaliteit is meer dan voldoende tot goed.
      Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Wüllner*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Wüllner in Winterberg-Altenfeld (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Wüllner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Wüllner scoort een 7.71 uit 10 op basis van 129 reviews.