Landhuis Schloss Wissen

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhuis Schloss Wissen bij :

1 review over Landhuis Schloss Wissen in het Nederlands

Edwin Achterhoek, 28-5-2007

Schitterend hotel in een mooi omgeving. Ikzelf vind dit geen hotel maar meer een "appartementen-complex". (In de vriendelijke zin van het woord). Zeer vriendelijk personeel. We hebben ook een rondleiding gehad in het slot. Ontbijt was veelzijdig en goed (Gingen er voor ons eerder uit omdat we moesten vliegen 6:15uur ....) Kamers ook zeer mooi en ruim.

Ligging is perfect voor mensen die vliegen vanaf Niederrhein. Deze Schloss ligt er maar 7 km vanaf. Ook een bezoek aan Kevelaar (+/- 5 km) is de moeite waard! Enigste nadeel is dat ze er zelf geen restaurant hebben. Je zult dus elke avond iets moeten opzoeken, maar met Weeze en Kevelaar in de buurd is dat geen probleem! Al met al een heerlijk hotel die zeer zeker de moeite waard is.

Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Schloss Wissen in Weeze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Schloss Wissen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Schloss Wissen scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.