8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SportSchloss Velen**** bij :

44 reviews over Hotel SportSchloss Velen in het Nederlands

tophotel

lampi, 30-6-2017

alles was ok , enkel de prijs van de wijn ( 8,5 euro ) voor een glas is aan de hoge kant
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastiche hotelaccomodatie in kasteel

Kees, 18-1-2017

Fantastische midweek in dit charmante kasteelhotel. We hadden een keurige kamer bovenin het hoofdgebouw. Er was een fijn zwembad en een grote fitnessruimte. Alles was er even keurig en schoon. Ontbijtbuffet was uit de kunst met alles erop en eraan. Verschillende soorten zalm, allerlei vleeswaren, gekookte eieren, roer- en spiegeleieren, warme worstjes, spek, en gehaktballetjes, diverse soorten yoghurts, muesli's met toebehoren, broodjes. In alles was voorzien. Ook het diner(vijfgangen buffet) was rijk voorzien en elke avond anders, de ene keer lag de nadruk op vis de andere op vlees. Echt fantastisch. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een echte aanrader.
Gereisd met partner in januari 2017

Gewoon doen en laat u zich verrassen

Roel, 7-1-2017

Niet goed: Niets. Wel goed: Alles. Wat een heerlijk hotel voor een gezellig en culinair weekend net over de grens. Erg mooie gebouwen met fantastische kamers. Wij verbleven in het echte kasteel. Er zijn ook kamers in de bijgebouwen. Kamers prima verzorgd met alle faciliteiten die maar denkbaar zijn. Prima bedden en goede badkamer. Culinaire hoogstandjes in de restaurants. Wij dineerden 1x in de Orangerie op ca. 100 meter van het echte kasteel en 1x in de mooie eetzaal van het slot zelf. In de Orangerie is het een uitstekend buffet waar alles wordt klaargemaakt waar men bijstaat. Het restaurant in het kasteel zelf is wat formeler en daar worden de super gerechten uitgeserveerd door erg erg goed personeel. Het ontbijt is zo uitgebreid dat de keuze vaak moeilijk is. Heerlijk zwembad, sauna etc.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Dit moet iedereen gewoon doen.

Sportschloss Velen fan, 21-12-2016

Alles was hier Super. De kamers, de omgeving, de bar en de restaurants. Hier wordt je echt verwend.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Ronduit schitterend....in nagenoeg alles!

knert, 24-8-2016

Wij zijn hier 4 dagen geweest en hebben overnacht in een Junior suite. De kamer was gewoon áf. Netjes, uitsluitend topkwaliteit materialen en bedden. Ook dagelijkse opmaak van de bedden. Het slot zelf, de gebouwen, de gracht en het park rondom ademen één grote romantische sfeer uit. Ook binnen ademt met name het hoofdgebouw stijl, allure en authenticiteit uit. Het personeel is vakbekwaam en uitmuntend. De gasten zijn zeer divers, van decadent tot sportief en groepen. Het mooie is dat deze diversiteit kán in dit hotel. Dit zie je terug bij het buffet; vermogende personen die naast mensen in sporttenues zitten te eten, absoluut niet storend aan elkaar. En dát is wat dit hotel uitademt. Allure die toegankelijk is voor een ieder. Een vermogend iemand voelt zich hier thuis, maar ook jonge stelletjes en sporters vermaken zich hier prima. Zwembad is matig/gemiddeld, de sauna prima. Het lopend buffet was, anders dan ik elders las, in hoofdlijnen goed te eten. Enige maar: het drinken is buitenproportioneel duur in verhouding met de kwaliteit van het buffet. € 8,00 voor één glas wijn bij een lopend buffet kan écht niet.
Gereisd familie in augustus 2016

mooier dan verwacht

zegues, 20-8-2016

prima verzorgd; vriendelijk personeel; alles klopt
Gereisd met vrienden in augustus 2016

fantastisch hotel

Ineke Haarman, 29-6-2016

Mooi gelegen kasteel hotel, wij logeerden in het hoofdgebouw en hadden prachtige kamers, de een persoons kamer was mooi maar warm, de mobiele toren ventilator bracht niet veel verbetering, een airco zou beter zijn.

Eten was uitstekend met name het ontbijt was zeer uitgebreid, 2 keer een buffet gehad, ook heel goed en ook 2 keer verschillend, 1 keer a la carte gegeten was ook goed.

Zwembad en sauna's heel fijn, goede verzorging.

Mooie omgeving, we waren daar 5 dagen en hebben genoten.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie locatie maar oud bijgebouw met slpkamers

François Vernaillen, 22-5-2016

De prijs voor een 1-persoonskamer is absurd hoog en zijn geld niet waard! Bovendien werden wij gelogeerd in een oud, bijgekocht bijgebouw dat buiten het domein gelegen is en vlak tegen een redelijk drukke baan ('s nachts ramen dicht houden en geen airco op de kamers!). Kamers zelf zijn wel mooi, ruim en verzorgd. Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet en goed maar gewoon avondmaal (meestal buffet). Bovendien stelden we vast dat men andere prijzen hanteerde voor bv wijnen als we in een ander restaurant (moeten!) gaan eten. Dit vonden we toch ook niet kunnen.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Super!

Mevr. de Jonge, 2-5-2016

We hebben ontzettend genoten in dit luxe hotel. De kamers zijn fantastisch en het eten was goed. Een prima uitvalsbasis voor bijvoorbeeld CentrO Oberhausen of alpincenter Bottrop. 8 Dagen is voldoende in dit stadje.
Gereisd met partner in juli 2015

nooit meer

Gert, 24-1-2016

Nadat wij de goede commentaren hadden gelezen over dit hotel, hebben we een weekend geboekt in dit Hotel.

De eerste avond hebben ze ons op het terras gedropt voor het avondeten, zonder te vragen dat dat wel in orde was. Toen het eten werd geserveerd, bleek het niet warm te zijn.

De twee volgende avonden hadden wij in het orangerierestaurant buffet met alweer koud eten.

In de bar was er sporadisch maar iemand aanwezig , soms een half uur wachten voor er iemand kwam opdagen.

Gelukkig hadden wij in het dorp een heel gezellig pensionnetje gevonden en konden wij daar iets gaan drinken aan normale prijzen en goede bediening . Wij waren trouwens niet de enige met problemen in het hotel want wij hebben zelfs gezien dat hotelgasten hun maaltijd in het hotel niet genomen hebben en in dat pensionnetje gingen eten

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SportSchloss Velen in Velen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SportSchloss Velen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SportSchloss Velen scoort een 8.39 uit 10 op basis van 232 reviews.