7,8

4 reviews over Hotel GHOTEL hotel & living Essen-Velbert in het Nederlands

ex kongres/meeting hotel

H.Talen, 26-11-2008

GHotel in Velbert/Essen voorheen kongres Hotel Velbert. Het vila gedeelte bestaat uit een aantal kamers die zeker geen 4 sterren waard zijn. De aanbouw/dependance lijkt op ziekenhuis vleugel.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Maaltijden op de menukaart bestaan uit plate service gerechten.Het ontbijt is eenvoudig maar okay.

Gereisd met partner in november 2008

Desmet David, 5-5-2008

We verbleven 1 nacht met 2 personen en onze hond in kamer en ontbijt.

Slechts een bezetting van 6 personen in een hotel met 59 kamers.

Alles was zeer net alhoewel het interieur van de kamers sterk aan een ziekenhuis doet denken.Ontbijt was wel zeer uitgebreid en het personeel super vriendelijk.De omgeving is er ook super.

Gereisd met partner in mei 2008

anoniem, 9-12-2007

Vorig jaar hier verbleven voor € 57,- per nacht. Zeer vriendelijk personeel. Ruime schone kamers en prima ontbijt. Er ontbrak het e.e.a. maar werd na ons verzoek meteen aangevuld. Je zit hier midden in de natuur maar toch onder de rook van Essen. Dit jaar hotel in centrum Essen verbleven voor ruim 2 keer zoveel geld maar volgend jaar hier weer heen want perfecte prijs-kwaliteit verhouding en voor dergelijk prijsverschil (circa € 170,- incl. parkeren) rijden we volgende keer wel weer een stukje. Hotel had ook vele malen meer sfeer dan waar we nu verbleven. Kortom echt een aanrader!
Gereisd met partner in december 2007

Sandra, 6-8-2007

Wij zijn zaterdag voor 1 nacht in dit hotel geweest en het was een hele belevenis! Wij zaten in het hoofdgebouw op de tweede verdieping. Het was eigenlijk een tweepersoons kamer, maar met de twee extra bedden erbij had je nog een zee van ruimte.

Alles zag er tot in de perfectie uit.

Het ontbijt was goed; roerei, spek, worstjes, zalm, franse kaas, verschillende soorten honing broodjes etc.. Schitterende ongeving en dit alles-via touroperator-voor maar 66,50 (kinderen gratis)!!!! Een echte aanrader.

Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel GHOTEL hotel & living Essen-Velbert in Velbert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel GHOTEL hotel & living Essen-Velbert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel GHOTEL hotel & living Essen-Velbert scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.