Hotel Best Western Parkhotel Velbert ****

Hotel Best Western Parkhotel Velbert
Best Western Parkhotel Velbert
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Parkhotel Velbert bij:

34 reviews over Hotel Best Western Parkhotel Velbert in het Nederlands

Rust en luxe

Herman, 16-8-2017

We hebben een fantastisch verblijf gehad bij Best Western Plus in Velbert. Mooie modern ingerichte kamers, heerlijk bed en een mooie badkamer. Het ontbijt is ruim in keuze. Vriendelijke medewerkers. Het hotel is zeer rustig gelegen, er is een prachtig park achter het hotel en het centrum is leuk om te shoppen. Voldoende eetgelegenheden op loopafstand van het hotel. De stad ligt aan een fietsroute over een oud spoorwegtracé en ongeveer 10 km van de Ruhrtalradweg.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk hotel

Kirsten Raijer, 14-12-2015

Perfect hotel; goede bedden (niet van die dunne kussens zoals in veel hotels), rustige, nette kamers en het ontbijt was geweldig! Alles was hierbij aanwezig; je kon zelfs wafels maken!

Oberhausen ligt op een 1/2 uur rijden, evenals Dusseldorf.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

rustig, degelijk, gewoon lekker bijkomen

Fam. Broere, 4-3-2012

Van binnen een mooi, net en schoon hotel.

Ligging is op een rustige plaats, ongeveer 1.5 km vanaf het centrum van Velbert.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Alleen het ontbijt al, geweldig, schone kamers,

f2haobroere, 18-11-2011

Parkhotel velbert kom je echt tot rust. Niks geen last van vliegtuigen, mooi zitje op de kamer, nwe schoenen vergeten - werden na gestuurd na telefoontje, werd geen rekening gestuurd, toch de porto kosten in een bedankkaartje terug gestuurd. Echt niets is de mensen in het hotel teveel. Prima sfeer en service!
Gereisd met partner in oktober 2011

Aangenaam verblijf voor een spotprijsje!

Anne Rasschaert, 31-10-2011

Dit hotel overtrof al onze verwachtingen. Mooie kamer.Gelegen aan een mooi park. Dicht bij het centrum en enkele interessante steden:

Mooi wandelgebied.

Spotprijs betaald voor een driedaagsverblijf in kamer en ontbijt!

De koffieservice op hete verdiep is leuk meegenomen.

Gereisd met partner in oktober 2011

Mooi hotel, meer waard dan betaald.

Tim, 26-7-2011

Zeer prachtig hotel. Het eten en de kamers waren echt uitmuntend, en dat voor een spotprijs!

Een nadeel is wel dat de meeste werknemers geen Engels spreken, slechts enkele uitzonderingen.

Niet aan te raden voor gezinnen met kinderen, weinig mogelijkheden tot amusement voor hen.

Gereisd met partner in juli 2011

Leuk hotel in Rustige omgeving

Marianne, 6-6-2011

Kamers zijn gedateerd, maar zeker schoon en geen vieze schimmel in de douche ook de kitranden zagen er goed uit. Bedden vonden wij te hard, maar dat is persoonlijk. Zeer aardig personeel en behulpzaam. Mooie plek om terug te gaan en zeker niet te duur. Eten in hotel is goed te doen.
Gereisd met partner in juni 2011

Mooi hotel met een fantastisch ontbijt !!

m_bv-oh5, 2-6-2011

Mooie ligging aan een park ; nette ruime kamer ; fantastisch ontbijt !!
Gereisd met partner in mei 2011

Mooi hotel in prachtige omgeving

Monique en Michel, 5-5-2011

Volledig verbaasd dat het hotel zo mooi gelegen is midden in de natuur en toch dicht bij grote steden en het stadje Velbert heeft ook het een en ander te bieden, zoals Velbert langenberg is mooi om te bezoeken. ook Wuppertal, de zoo en de omgeving van de zoo is gewoon prachtig. Het hotel heeft een goede service, mooie kamers, alles netjes onderhouden. De eetzaal is mooi en wondermooi zicht op het daarmee verbonden terras. Wij vonden een weekend te kort, zullen zeker nog eens terug gaan naar deze mooie streek en nemen dan zeker terug dit hotel
Gereisd met partner in april 2011

Weer helemaal blij!

MJW, 8-11-2010

Na onze vervelende ervaring vorig jaar, waarbij we als Nederlanders (geboekt via een reisorganisatie) geen gebruik meer mochten maken van het reguliere ontbijtbuffet, kregen onze positieve ervaringen en herinneringen aan de verschillende verblijven daarvoor toch de overhand. We zijn dus teruggegaan en we hebben daar zeker geen spijt van. We hebben echt genoten. We kregen voor het eerst een kamer aan de rustiger gelegen parkzijde. Het ontbijtbuffet is daar echt supergeweldig. Prachtige omgeving het Bergisches Land. Vlak bij steden voor de liefhebbers van winkelen. Wij zijn er van overtuigd dat we hier volgend jaar weer naar toe gaan. Personeel is overigens erg vriendelijk en aantal medewerkers is al langere tijd in dienst: bijvoorbeeld de al wat oudere barkeeper en de vrouwelijke kok op leeftijd die onder andere de vers gebakken spiegeleitjes continue moet bijvullen omdat ze zo heerlijk zijn. Met wat verse bieslook niet te versmaden.
Gereisd met vrienden in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Parkhotel Velbert in Velbert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Parkhotel Velbert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Parkhotel Velbert scoort een 8.4 uit 10 op basis van 34 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: