8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ring Teutoburger Wald**** bij :

8 reviews over Hotel Ring Teutoburger Wald in het Nederlands

Heerlijk hotel met vriendelijke bediening

jgmorsink, 12-7-2013

We zijn hier met 6 volwassenen en 2 kinderen een lang weekend geweest.

Uitstekende kamers, vriendelijke bediening, goede service, goed eten.

Hotel beschikt over mooie ligweide, binnenbad en wellness gedeelte.

Komen hier beslist weer terug.

Gereisd familie in juli 2013

Goed, erg rustige omgeveving

Johanna, 24-11-2012

Al weer even geleden: eind april 2 nachten in dit hotel geweest (om Kon.dag te ontvluchten)! Prima hotel. Aardige mensen, echte Duitse ‘netheid’. Fijn terras; het was net redelijk zonnig, rondom 20 gr. die 2-3 dagen. Hadden HP; uitstekende diners; goed, niet al te uitgebreid ontbijt. Jammer dat je de op eerste avond toegewezen tafel, rest van verblijf moest houden; zaten beetje achterin. Wilden volgende ochtend graag in lichte serre Zitten maar ‘mocht’ niet. Kamer goed; zaten achterkant (44); op zich o.k, maar net te laag waardoor direct uitzicht op geparkeerde auto’s. Badkamer goed, helaas geen bad.

In de buurt weinig te doen, behalve wandelen (+ golfen?); is goede uitvalsbasis voor Osnabrück waar wij 30 apr gewinkeld en dierentuin bezocht hebben. Als we weer eens in die omgeving iets willen doen, zouden we dit hotel weer kiezen, alleen goede uitleggen welke kamer we willen.

Gereisd met partner in april 2012

Grote tegenvaller

Els, 21-11-2009

Het hotel ligt aan drukke doorgaande weg, zeer lawaaierig. Kamer aan de straatkant, zogenaamd deluxe!! kamer. Wellnes is fantastisch. Het eten is zeer matig, nog geen 3 sterrenhotel waardig, laat staan een 4 sterren hotel. Dat moet echt verbeteren. Een Ringhotel onwaardig. Vanuit het hotel zijn hele mooie wandelingen te maken, maar dat is natuurlijk geen verdienste van het hotel.
Gereisd met partner in november 2009

Perfect hotel, grote klasse

Toon van Dijk, 14-10-2009

Fantastisch hotel, komen hier al meer dan 25 jaar. Vriendelijke bediening en een uitstekende accomodatie
Gereisd met partner in oktober 2009

aanrader

fam Spinder hoogeveen, 21-7-2009

dit hotel is een aanrader voor een kort verblijf b.v. midweek, uitstekende kamers en super schoon. keuken is goed maar niet erg culinair, overigens een prima ontbijt. zwembad en sauna zijn prima en aan te raden. personeel vriendelijk en behulpzaam

minpuntje het hotel ligt aan een doorgaande weg met redelijk veel verkeer

wij komen in elk geval terug

Gereisd met partner in juli 2009

R. Sterk, 21-10-2007

Wij hebben met mijn ouders een weekend in dit hotel doorgebracht. Degelijk Duits gebouwd, heerlijk zwembad en vriendelijke benadering van de gasten. Mijn vader moet zoutloos eten en hiermee zijn ze goed en plezierig omgegaan. Zeker in vergelijking met de Nederlandse prijzen een uistekende prijs-prestatieverhouding. Grappig is dat als je een glas wijn bestelt een glas van 25 cl krijgt! Absoluut aan te raden.
Gereisd anders in oktober 2007

van Putten, 11-8-2007

Prachtig hotel, geweldige kamers (wij hadden de familiekamers) lekker eten, lief voor ons kleintje, je kunt fijn buiten zitten en lekkere Kaffee mit Kucken drinken, al met al heerlijk. En dan heb ik het nog niet gehad over de welness met zalige massages, prachtig zwembad, sauna, etc.etc.

Een mens komt tot rust !

Gereisd anders in augustus 2007

jalikolomawo, 4-5-2007

ruime moderne kamers.

uitgebreid ontbijtbuffet

zeer vriendelijk personeel

culinair perfect

-/- Lawaaierige zgn twentse "bobogroep"

met dronken vrouw op het terras.

jammer

Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ring Teutoburger Wald in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ring Teutoburger Wald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ring Teutoburger Wald scoort een 8.64 uit 10 op basis van 8 reviews.