Camping Regenbogen Tecklenburg ****

6,9

52 reviews over Camping Regenbogen Tecklenburg in het Nederlands

Geweldig

Stephanie, 8-4-2017

Wij hebben hier een super vakantie gehad. In tegenstelling tot ander reviews hebben wij niks vernomen van verkeer buiten de camping of op de camping ook douch/wc keurig meerder keren per dag werd er schoongemaakt.

Animatie voor kids en volwassen was super. Wij hadden kids mee in de leeftijd van 4 t/m 11 en zij hebben zich heerlijk kunnen vermaken op het park. Ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer geboekt hebben....we hebben er weer zin in!!!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Geen aanrader!

Ulli, 26-9-2016

De camping ligt tussen twee snelwegen die je heel duidelijk hoort. Ook het vliegverkeer verstoort de rust. Heel slecht waren de douches. Je krijgt 3 minuten héét water wat je stop kunt zetten. Er is een kraan met koud water om bij te mengen. Dat moet ook wel, want als gezegd, het water is heel erg heet én de stralen zijn zo extreem hard dat ze zeer doen op je huid. Het putje kan het water dan ook absoluut niet aan. Stop je de tijd, dan staat de koude kraan wel aan. Waardeloos! Ondanks het feit dat je maar zo kort kon ( en wilde) douchen stond je tot overmaat van ramp ook nog eens elke keer na enige minuten in het donker. De sensor gestuurde verlichting slaat dan af. We zagen er tegenop om te douchen.

De kleine wandelpaadjes zijn erg ongelijk en niet verlicht. De vaste gasten vieren feest tot ver na middernacht met veel mensen en gasten van buitenaf en harde muziek. Dat mag schijnbaar gewoon.

Het zwembad was mooi, het sanitair op zich netjes en schoon.

Gereisd met partner in september 2016

Prima als voordelige overnachting op doorreis

Marjon, 4-8-2016

Voor de hoofdingang is rechts een prima overnachtingsveld. De slagboom daarvoor gaat vanzelf open, smorgens 10 Euro in de betaalautomaat en je kunt vertrekken. Dus geen gedoe met aanmelden/inschrijven Je kunt gewoon gebruik maken van de faciliteiten op de (zeer grote) camping met veel faciliteiten. Goed sanitair en een prima restaurant met beperkte menukaart. Winkel voor broodjes en andere boodschappen. +/- 5 km rijden vanaf de afrit van de snelweg, staat aangegeven. Snelweg hoor je wel in de verte, maar niet hinderlijk.
Gereisd met partner in juni 2016

Leuke gezinscamping

D. Haase, 8-5-2016

Leuke gezinscamping (vooraan). Achteraan waar de vaste plaatsen staan oogt het een beetje rommelig.

Mooie speeltuin, leuk zwembad en midgetgolfbaan. Ruime plaats en goede douche gelegenheid. Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Nooit meer!

Bert en lous, 21-8-2015

Bij aankomst regende het pijpenstelen, wij zochten een plek met onze camper voor 1 nacht, en kregen een plek toegewezen waar 10 cm water stond, daarna terug naar receptie waar wij vroegen om een andere plek werden wij zeer onvriendelijk werden behandeld en ze geen zin hadden om moeite te doen voor een droge plek te vinden. Ook hebben ze geen wifi en dat in deze tijd, weinig afwasplaatsen. Geen sfeervolle camping!
Gereisd met partner in augustus 2015

Website doet beter overkomen dan daadwerkelijk is

francine, 12-8-2015

Bij aankomst, hoog niet gemaaid gras, veel onkruid. Eerste indruk... Slordig rommelig. Geen mooie veldjes. Stonden bij speeltuin maar was geen gezelligheid aan. Sanitair was redelijk maar mag met veel meer regelmaat worden schoongemaakt. Meerdere malen ochtend zonder wc papier. Zwembad was mooi maar persoonlijk weinig te doen en veel te diep voor peuters. Her en der tegels weg van bodem. Restaurant, pizza margeritha, zou geschikt moeten zijn voor kinderen. Helaas gebruiken ze sambal saus oid. Niet te eten! Augustus wespenmaand, prima, maar een nest in een elektriciteitskast waar iedereen bij moet, daar moet je wat aan doen en niet zeggen dat dat de natuur is. Voor ons niet weer, sfeer ontbrak en voldeed niet aan onze eisen. Jammer omgeving is prachtig! We zijn ook eerder vertrokken door het wespen nest die Zich recht tegen ons bevond.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

In werkelijkheid mooier dan t op de site lijkt

kuipers, 15-6-2015

We hadden eerst twijfels, vanwege de mega grootte v d camping. Maar zo voelde t niet. Diverse velden, de mooiste rondom de speeltuin.

Prachtig binnen/buitenbad met ligbedden en grasveldje. Sanitair zeer luxe, redelijk schoon. Helaas richt de camping zich niet op n doelgroep waardoor wij gezin met kleine kinderen naast 5 bierdrinkende duitsers met muziek stonden. Tip voor t management om dit anders toe te wijzen, de camping is groot genoeg om er geen hinder van te ondervinden. Animatie leuk, gedreven en gemeend. Bijkomend voordeel wat wij hadden, 2 nachten v d prijs van 1 ivm open dag op de camping. Prachtige omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Heerlijk genoten in de meivakantie

joeri, 18-5-2015

Het is een grote camping de camping is dan ook van alle gemakken voorzien. In het voorjaar is het nog behoorlijk rustig op de camping. In ons geval stonden er misschien maar 50toer caravans. En dan heb je behoorlijk wat ruimte. De plekken zijn afhankelijk van het veld waar je staat gemiddeld tot ruim. Met voldoende keuze voor een plek tussen de bomen of in het open veld. Met het hemelvaart weekend vieren de Duitsers ook een feestje en dan is de camping vervolgens meteen geheel afgeladen (echt reserveren dus). In het hoogseizoen zou de camping voor ons te groot zijn, maar dat is een kwestie van smaak. Zwembad is echt heerlijk. Buitenbad in het voorjaar niet open. Voor de kampeerders met honden zijn er maar 2 grote velden (van de 10) beschikbaar. Het zijn echter wel mooie velden. Voor de jeugd genoeg te doen en aanspraak met andere kinderen. Sanitair is kwalitatief zeer goed en schoon (bij afgeladen camping is dit mogelijk anders). Douchen met klok (3min warm gevolgd door 2min pauze)
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Prima camping

Natalie, 22-10-2014

Reeds enige jaren is het bij ons traditie om in de herfstvakantie deze camping te bezoeken. Waarom omdat hij dichtbij huis is Enschede Osnabrück het zal 70 km zijn. Reden 2 het heeft ja en dat komt niet zoveel voor in Duitsland een volwaardig binnen zwembad met een glijbaan die ook weer niet het nivo duinrel heeft maar kinderen vermaken zich er prima.

Verder reden drie sanitair huis nummer 1 is van een uitstekende moderne kwaliteit als bezoeker buiten het hoogseizoen wordt je daar altijd geplaatst.

Schoon zeker en als je het nog schoner wil dan kan dat voor 6€ huur je een privé badkamer. Kamperen als het zwaar regent ja dat geeft overal zooi van de zomer bij de bodensee zakten we ook diep in de drek.

Overigens op deze camping nog nooit vast komen te staan en we hebben ook wel eens een buitje gehad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Camping wat verouderd maar mooie omgeving

Jacelyn Gruppen, 18-8-2014

Wij verbleven met drie personen in een Holli. Deze staan wat achter op de camping waardoor je wat minder van de rest van de camping mee krijgt, want er waren veel lege plekken. De camping is wat verouderd, maar wij hebben ons er prima vermaakt. De negatieve punten zijn: de midgetgolfbaan is in zeer slechte staat terwijl je er wel voor moet betalen en in het weekend kunnen er ook luidruchtige groepen staan. Daarentegen is er wel veel ruimte op de camping en vanaf de camping kun je mooie routes fietsen en wandelen. Wij hebben vooral veel gefietst en hardgelopen wat met behulp van een kaart erg goed mogelijk is. Het zwembad is aan de kleine kant maar wel lekker om even af te koelen. De Holli's zijn niet heel ruim maar beschikken wel over alle benodigdheden.
Gereisd anders in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Regenbogen Tecklenburg in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Regenbogen Tecklenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Regenbogen Tecklenburg scoort een 6.89 uit 10 op basis van 69 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: