Beoordelingen Camping Regenbogen Camp Tecklenburg****

Regenbogen Camp Tecklenburg****
39 beoordelingen
Beoordelingen Camping Regenbogen Camp Tecklenburg****
Grafenstraße 31, 49545, Tecklenburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Regenbogen Camp Tecklenburg scoort een 7,0 uit 10, op basis van 39 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Regenbogen Camp Tecklenburg****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** met andere accommodaties in Tecklenburg.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,5
7,7
5,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juni 2014
"Ze kunnen de camping beter "Am Drek" noemen"vertalen
Anne V.
2,0

11-06-2014 Bij de poort aangekomen krijgen we een plattegrond zonder nummers. Een vage omschrijving waar we ongeveer moeten zijn. Na een half uur zoeken eindelijk de plek gevonden. Er stonden nml. geen plaatsnummers op de veldjes aangegeven. Een rondje draaien met de auto met caravan had tot gevolg dat de auto in de modder vast kwam te zitten. Wachten op de trekker, die overuren moest maken, trok ons er weer uit. Na een regenbui sopte je op je plek door de drek. Ook na een dagje zonneschijn met 25 graden nog niet droog. Het bleef sompig. De toiletgebouwen zijn schoon, maar niet meer modern. Verder hadden wij het idee dat er op twee plekken wel drie caravans stonden. De vooraf ontvangen brochures doen een heel andere camping vermoeden. Achteraf een afknapper. Het zwembad is klein en in de hoeken van het bad was het groen. Kortom een camping op zijn retour en voor ons nooit meer.

met partner, Mei 2014
"Niet weer."vertalen
M.Wedman
8,0

01-06-2014 Woensdagmiddag 28 mei aangekomen,8 weken terug gereserveerd en een week later de bevestiging met daarbij gevoegd een platte grond en geel gemarkeerd plaats 176 op veld kotten. Dit veld was donker,lag onder de bomen,er was geen verlichting en bleek later een veld voor groepen te zijn. Binnen een paar meter zaten we vast in de bagger met de combinatie maar daar was op gerekend. Een trekker kwam ons los trekken en op de plaats zetten. Helaas was de chauffeur niet zo stress bestendig. Later nog diverse caravans te plek gesleept en rond ons stonden diverse auto,s vast.
Andere velden waren na een dag zon weer droog. Hadden licht en lagen aan een pad. De laatste dag hebben we dit gemeld waarop we kregen te horen dat wanneer we meteen hadden geklaagd een betere plek hadden gekregen.
Daarnaast ligt de kamping ver van Tecklenburg, te ver en teveel klimmen om daar even gezellig een avond naartoe te gaan op de fiets
Wat wel gezegd mag worden is dat het personeel uiterst vriendelijk is.
Niet weer!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Top camping in het Teutoburgerwald"vertalen
w vd meer
10,0
9,0

12-08-2013 Mooie camping met zeer vriendelijk personeel.niet ver over de grens maar toch een heel andere omgeving. Restaurant met kleine kaart maar erg lekker en veel voor weinig geld. We hadden een privé badkamer en dat was top maar ook de andere toilletten en douches waren schoon en fris. De schoonmaaksters zie je ook de hele dag poetsen. Mooi binnen en buitenzwembad en een grote speeltuin. Onze kids (leeftijd 14-12-9 ) willen de volgende keer weer hierheen.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke rustige camping"vertalen
Familie G.
7,0

13-08-2013 Leuke camping met een mooie binnen- en buitenbad. Mooie omgeving om te wandelen. De animatie was alleen Duits-talig, jammer want de helft van de kinderen was Nederlands. De bediening in de snackbar duurde erg lang. Het eten in het restaurant was goed.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooie camping.. de moeite waard"vertalen
Negerman
10,0

26-09-2012 Voor het eerst in Tecklenburg met vrienden gekampeerd. Personeel was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. We hadden een zeer gezellig veld en supermooi weer..... Sanitair was keurig verzorgd en het binnen en buitenzwembad was zeer in trek bij onze kinderen die de leeftijden van 15, 13 en 10 hebben. Dus voor elk wat wils. Wij zijn dan ook van plan deze camping volgend jaar weer te bezoeken!!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Waar is iedereen???"vertalen
marcel
7,0

25-07-2012 Camping (500 plaatsen) naar schatting voor slechts circa 10% bezet. Raar maar waar in de vakantieperiode. Is de regio niet in trek? Had zelf een van de 18 stacaravans en die waren wel goed bezet. Camping is ruim van opzet en geheel tussen de bomen opgezet. Winkel beperkt maar het nodige is aanwezig. Restaurant goed voor 1 keer, de 2e keer is lastiger gezien het menu. Faciliteiten stammen duidelijk uit eerder tijden maar dit is niet bezwaarlijk. Zwembad binnen en buiten in zeer goede staat, niet overdreven groot maar wel leuk met zowel binnen als buiten een grotere en een peuterglijbaan. Kinderclub volop actief. Jammer voor de kinderen dat de animatie zo dicht bij huis alleen duits spreekt. Hele week slecht weer gehad en dan wordt het toch een vetzooitje en wat saai, maar is dat niet op elke camping? Kinderen vermaakten zich desondanks goed met zwembad, kinderclub eb speeltuin. Stacaravan is vrij nieuw en goed uitgerust. Opvallend: alle medewerkers zijn erg vriendelijk.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Eerste keer, en ook de laatste"vertalen
Rene de Wildt
7,0

24-07-2012 Dit jaar voor het eerst geweest. Hoog seizoen, en toch zo goed als lege camping. Hadden gereserveerd, en stonden als enige op het veld. Wel voldoende stroom en water aan+afvoer, maar de staat van het veld na een regenbui is absoluut niet comfortplaats waardig. Hebben in de regen opgebouwd maar zakten zo 8-10 cm in de grond weg. Sanitair schoon maar kan ook niet anders met zo weinig gasten. Hooguit 20 caravans op de gehele camping, en dat is buiten de vaste plaatsen om. Zodra er meer gasten kwamen zag het sanitair er meteen niet meer uit.Schoonmaken 1x per dag. Douchen: gratis- 3 minuten warm water daarna 2 minuten niets, vervolgens weer 3 minuten warm water. Niet van deze tijd.
Nooit meer deze camping.
Duidelijk een camping die zijn gouden glorie-jaren al lang geleden heeft gehad en verspeeld.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Goede en gezellige camping"vertalen
Eijpen
9,0

07-08-2012 Goede camping mooie plaatsen, zwembad in een woord TOP en gratis toegang.
Douche en toiletten keurig schoon en verzord.
Zeker een aanrader

met jonge kinderen, Juni 2012
"Mooie grote camping met duitse gemoedelijkheid"vertalen
ronny
8,0

10-09-2012 dicht bij tecklenburg gelegen camping met mooi zwembad, grote speeltuin en echte duitse broodjes.

met partner, 2012
"70er jaren camping met 2015 prijzen"vertalen
stel
3,0
3,0
4,0

27-05-2012 Camping met Hemelvaart bezocht. Alhoewel camping op dinsdag helemaal leeg was (dag eerder gekomen) wel volle hoogseizoen tarief berekend. Op zondag vertrokken na 11.00uur, kost nog even €10 extra. De camping is veels te duur voor het gebodene, veel lawaaiige groepen. Ook erg veel seizoensplekken, beetje 70er jaren camping. De omgeving is prachtig en nodigt uit voor veel wandel en fiets activiteiten.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?