Beoordelingen Camping Regenbogen Camp Tecklenburg****

Regenbogen Camp Tecklenburg****
46 beoordelingen
Beoordelingen Camping Regenbogen Camp Tecklenburg****
Grafenstraße 31, 49545, Tecklenburg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Regenbogen Camp Tecklenburg scoort een 7,2 uit 10, op basis van 46 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Regenbogen Camp Tecklenburg****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen). Vergelijk Camping Regenbogen Camp Tecklenburg**** met andere accommodaties in Tecklenburg.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,4
7,7
7,2
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Prima camping"vertalen
Natalie
9,0

22-10-2014 Reeds enige jaren is het bij ons traditie om in de herfstvakantie deze camping te bezoeken. Waarom omdat hij dichtbij huis is Enschede Osnabrück het zal 70 km zijn. Reden 2 het heeft ja en dat komt niet zoveel voor in Duitsland een volwaardig binnen zwembad met een glijbaan die ook weer niet het nivo duinrel heeft maar kinderen vermaken zich er prima.
Verder reden drie sanitair huis nummer 1 is van een uitstekende moderne kwaliteit als bezoeker buiten het hoogseizoen wordt je daar altijd geplaatst.
Schoon zeker en als je het nog schoner wil dan kan dat voor 6€ huur je een privé badkamer. Kamperen als het zwaar regent ja dat geeft overal zooi van de zomer bij de bodensee zakten we ook diep in de drek.
Overigens op deze camping nog nooit vast komen te staan en we hebben ook wel eens een buitje gehad.

Juli 2014
"Camping wat verouderd maar mooie omgeving"vertalen
Jacelyn Gruppen
8,0

18-08-2014 Wij verbleven met drie personen in een Holli. Deze staan wat achter op de camping waardoor je wat minder van de rest van de camping mee krijgt, want er waren veel lege plekken. De camping is wat verouderd, maar wij hebben ons er prima vermaakt. De negatieve punten zijn: de midgetgolfbaan is in zeer slechte staat terwijl je er wel voor moet betalen en in het weekend kunnen er ook luidruchtige groepen staan. Daarentegen is er wel veel ruimte op de camping en vanaf de camping kun je mooie routes fietsen en wandelen. Wij hebben vooral veel gefietst en hardgelopen wat met behulp van een kaart erg goed mogelijk is. Het zwembad is aan de kleine kant maar wel lekker om even af te koelen. De Holli's zijn niet heel ruim maar beschikken wel over alle benodigdheden.

Met een groep, Juli 2014
"Fantastische plek net over de grens"vertalen
bart
9,0

03-08-2014 Ik wil toch even reageren op de negatieve reacties op deze camping want wij hebben juist een supervakantie hier gehad.
We hadden een week van tevoren gereserveerd. Waren met 3 caravans en kinderen in de leeftijd van 12,10,7,5 en 2. Vriendelijke ontvangst.
Op de plattegrond-idd zonder nummers- werd aangewezen waar we moesten staan. Als we niet tevreden waren mochten we andere plaatsen uitzoeken. Op de velden staan bij de ingang houten paaltjes met de nrs. en op de velden stenen tegels met de nrs. dus plaatsen zo gevonden.
We hadden hele grote plaatsen.
Er is een mooie speeltuin, mooi zwembad, erg schoon sanitair, dames zijn hele dagen aan het poetsen.
En ja als het regent wordt het sompig en wat drekkig maar waar niet!
Er is een winkeltje waar je lekkere broodjes kunt bestellen.
Restaurant ook lekker en betaalbaar. Imbiss voor afhaal.
Het personeel was supervriendelijk.
Net over de grens maar een hele andere omgeving.
Kortom twijfel niet want dit is een echte aanrader!

Met oudere kinderen, Juni 2014
"Ze kunnen de camping beter "Am Drek" noemen"vertalen
Anne V.
2,0

11-06-2014 Bij de poort aangekomen krijgen we een plattegrond zonder nummers. Een vage omschrijving waar we ongeveer moeten zijn. Na een half uur zoeken eindelijk de plek gevonden. Er stonden nml. geen plaatsnummers op de veldjes aangegeven. Een rondje draaien met de auto met caravan had tot gevolg dat de auto in de modder vast kwam te zitten. Wachten op de trekker, die overuren moest maken, trok ons er weer uit. Na een regenbui sopte je op je plek door de drek. Ook na een dagje zonneschijn met 25 graden nog niet droog. Het bleef sompig. De toiletgebouwen zijn schoon, maar niet meer modern. Verder hadden wij het idee dat er op twee plekken wel drie caravans stonden. De vooraf ontvangen brochures doen een heel andere camping vermoeden. Achteraf een afknapper. Het zwembad is klein en in de hoeken van het bad was het groen. Kortom een camping op zijn retour en voor ons nooit meer.

Met partner, Mei 2014
"Niet weer."vertalen
M.Wedman
8,0

01-06-2014 Woensdagmiddag 28 mei aangekomen,8 weken terug gereserveerd en een week later de bevestiging met daarbij gevoegd een platte grond en geel gemarkeerd plaats 176 op veld kotten. Dit veld was donker,lag onder de bomen,er was geen verlichting en bleek later een veld voor groepen te zijn. Binnen een paar meter zaten we vast in de bagger met de combinatie maar daar was op gerekend. Een trekker kwam ons los trekken en op de plaats zetten. Helaas was de chauffeur niet zo stress bestendig. Later nog diverse caravans te plek gesleept en rond ons stonden diverse auto,s vast.
Andere velden waren na een dag zon weer droog. Hadden licht en lagen aan een pad. De laatste dag hebben we dit gemeld waarop we kregen te horen dat wanneer we meteen hadden geklaagd een betere plek hadden gekregen.
Daarnaast ligt de kamping ver van Tecklenburg, te ver en teveel klimmen om daar even gezellig een avond naartoe te gaan op de fiets
Wat wel gezegd mag worden is dat het personeel uiterst vriendelijk is.
Niet weer!

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Top camping in het Teutoburgerwald"vertalen
w vd meer
9,0

12-08-2013 Mooie camping met zeer vriendelijk personeel.niet ver over de grens maar toch een heel andere omgeving. Restaurant met kleine kaart maar erg lekker en veel voor weinig geld. We hadden een privé badkamer en dat was top maar ook de andere toilletten en douches waren schoon en fris. De schoonmaaksters zie je ook de hele dag poetsen. Mooi binnen en buitenzwembad en een grote speeltuin. Onze kids (leeftijd 14-12-9 ) willen de volgende keer weer hierheen.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke rustige camping"vertalen
Familie G.
7,0

13-08-2013 Leuke camping met een mooie binnen- en buitenbad. Mooie omgeving om te wandelen. De animatie was alleen Duits-talig, jammer want de helft van de kinderen was Nederlands. De bediening in de snackbar duurde erg lang. Het eten in het restaurant was goed.

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooie camping.. de moeite waard"vertalen
Negerman
10,0

26-09-2012 Voor het eerst in Tecklenburg met vrienden gekampeerd. Personeel was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. We hadden een zeer gezellig veld en supermooi weer..... Sanitair was keurig verzorgd en het binnen en buitenzwembad was zeer in trek bij onze kinderen die de leeftijden van 15, 13 en 10 hebben. Dus voor elk wat wils. Wij zijn dan ook van plan deze camping volgend jaar weer te bezoeken!!

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Waar is iedereen???"vertalen
marcel
7,0

25-07-2012 Camping (500 plaatsen) naar schatting voor slechts circa 10% bezet. Raar maar waar in de vakantieperiode. Is de regio niet in trek? Had zelf een van de 18 stacaravans en die waren wel goed bezet. Camping is ruim van opzet en geheel tussen de bomen opgezet. Winkel beperkt maar het nodige is aanwezig. Restaurant goed voor 1 keer, de 2e keer is lastiger gezien het menu. Faciliteiten stammen duidelijk uit eerder tijden maar dit is niet bezwaarlijk. Zwembad binnen en buiten in zeer goede staat, niet overdreven groot maar wel leuk met zowel binnen als buiten een grotere en een peuterglijbaan. Kinderclub volop actief. Jammer voor de kinderen dat de animatie zo dicht bij huis alleen duits spreekt. Hele week slecht weer gehad en dan wordt het toch een vetzooitje en wat saai, maar is dat niet op elke camping? Kinderen vermaakten zich desondanks goed met zwembad, kinderclub eb speeltuin. Stacaravan is vrij nieuw en goed uitgerust. Opvallend: alle medewerkers zijn erg vriendelijk.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Eerste keer, en ook de laatste"vertalen
Rene de Wildt
7,0

24-07-2012 Dit jaar voor het eerst geweest. Hoog seizoen, en toch zo goed als lege camping. Hadden gereserveerd, en stonden als enige op het veld. Wel voldoende stroom en water aan+afvoer, maar de staat van het veld na een regenbui is absoluut niet comfortplaats waardig. Hebben in de regen opgebouwd maar zakten zo 8-10 cm in de grond weg. Sanitair schoon maar kan ook niet anders met zo weinig gasten. Hooguit 20 caravans op de gehele camping, en dat is buiten de vaste plaatsen om. Zodra er meer gasten kwamen zag het sanitair er meteen niet meer uit.Schoonmaken 1x per dag. Douchen: gratis- 3 minuten warm water daarna 2 minuten niets, vervolgens weer 3 minuten warm water. Niet van deze tijd.
Nooit meer deze camping.
Duidelijk een camping die zijn gouden glorie-jaren al lang geleden heeft gehad en verspeeld.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?