Vakantiehuis Ferien bei Hoffman

Ferien bei Hoffman

1 review over Vakantiehuis Ferien bei Hoffman in het Nederlands

Een heerlijk vakantiehuis voor weinig geld!

NeilY, 26-2-2011

Wij zijn hier begin februari 2011 geweest, en we waren de derde gasten in dit nieuwbouwhuis. We hebben nog nooit in zo'n mooi huisje op zo leuke plek gezeten voor zo weinig geld. Echt top. Je kunt in de omgeving heerlijk wandelen, nooit geweten dat er ook een Limburg zo vlak over de grens is in Duitsland. Leuke eigenaar die je vriendelijk ontvangt. Het huisje is goed ingericht, en heeft een leuk ontwerp.

Je kunt hier evnt met 4 mensen heen (2x 2pers slaapkamer). Als je met kinderen gaat wel even navragen of de afbouw helemaal klaar is, nu waren er nog een paar electrische draden die nog niet helemaal veilig waren voor kids.

We betaalden 40 euro per nacht voor het hele huis, 20 euro schoonmaakkosten, en 10 euro p.p. voor bedlinnen (optie). Een weekendje weg voor 140 euro in een luxe huis op een goede plek, waar vind je dat nog?

Gereisd met partner in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferien bei Hoffman in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferien bei Hoffman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferien bei Hoffman scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: