Hotel Drei Kronen

nooit meer

freddie, 17-8-2017

slechte hygiene.

prijs /kwaliteit slecht

tv stuk kamer niet schoon

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk weekend weg!

Familie Petit, 9-5-2016

Wij hadden bovenin het hotel een soort appartement. Wel wat verouderd maar ideaal voor ons vieren. Enige minpuntje: er waren geen gordijnen. Die hebben we zelf gefixt met wat dekens en handdoeken. Prima ontbijt, heerlijk terras en vriendelijke bediening. Locatie is geweldig: midden in het pittoreske plaatsje met vakwerkhuizen.

Met de kinderen naar het 'Sommerrodelbahn- park' geweest in Ibbenburen, eigenlijk meer ingericht voor de wat kleineren, maar onze jongens van 9 en 11 hebben zich er prima vermaakt. Daarna 300 mtr verderop een wandeling gemaakt naar de Dorenther Klippen.

Verder gewandeld naar de burcht in Tecklenburg en heerlijk koffie gedronken op het idyllische pleintje, alwaar er voor de gelegenheid een blazerorkest van een nabijgelegen school zat te spelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Drei Kronen in Tecklenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Drei Kronen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Drei Kronen scoort een 5.38 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: