Hotel Panoramablick Wildewiese ***

8,5

74 reviews over Hotel Panoramablick Wildewiese in het Nederlands

Super genieten

Fam van den Berg, 1-5-2017

Heerlijk weekend gehad . Bij aankomst gastvrij ontvangen door Eric en Sonja gezellig drankje aan de bar gedaan.

Avondeten was heerlijk verrast met een maaltijd om je vingers bij af te likken.

S'ochtends lekker verzorgd ontbijt .

Overdag genoten van de prachtige omgeving.

Al met al een heerlijk weekend gehad!!!

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar ook voor motorijders met een zeer ruime inpandige garage onder het hotel.

Eric en Sonja bedankt voor een top weekend

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Genieten met groote G

Rimco de Rooij, 24-4-2017

Sonja en Eric geven je een gevoel van thuiskomen. Vriendelijke lach, lekker eten en gastvrijheid. 's morgens lekker onttbijten, bij terugkomst lekker biertje drinken en daarna heerlijk 3 gangen diner.
Gereisd met vrienden in april 2017

Gastvrijheid met hoofdletter G

Emile en Brigitte, 7-4-2017

Bij aankomst een gastvrij en warm onthaal door Sonja. Tijdens ons verblijf heerlijk gewandeld door de omgeving en het stadje Soest bezocht. 's Avonds genoten van de heerlijke 3 gangen diners van Erik (Spijt dat we het verrassingsdiner op de dag van aankomst niet hadden bij geboekt). Naderhand gezellig gekletst rond de haard. Na een lekker geslapen te hebben genoten van een goed ontbijt.

Wij willen jullie nogmaals bedanken en wij gaan jullie vaker bezoeken!

Gereisd met partner in maart 2017

reuze gezellig

Betty van Klaveren, 4-3-2017

De vriendelijke ontvangst en gastvrouw/heer
    Gereisd met partner in juli 2016

Een gezellig en een leuk hotel

Roman, 2-1-2017

Dit leuke hotel met de aardige eigenaren is zeer geschikt om enkele dagen heen te gaan om te wandelen. Met voldoende sneeuw kan je direct uit het hotel gaan skieën. Het ontbijt is ruim voldoen en het avondeten is gewoon zeer goed te noemen. Verder zijn de kamers ruim. Er zijn wel twee kleine verbeterpunten. De beluchting in de badkamer zou iets beter moeten en het internet op de kamers kan beter. Maar bovenal hebben we een zeer leuke en gezellige tijd gehad.
    Gereisd met vrienden in januari 2017

3 dagen gezelligheid en goede verzorging.

Fam.de Jongh, 1-1-2017

Gastvrije ontvangst en gezellige sfeer rond de jaarwisseling. Uitstekend verzorgd buffet op oudejaarsavond. Kamers netjes en schoon met prima bedden. Prachtige ligging en mooie wandelroutes.
    Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Zeer gastvrij

Marjolijn, 16-9-2016

Heerlijk rustig, ideaal voor wandelliefhebbers. Prima kamer en lekker ontbijt. Eigenaren nemen de tijd en zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Enige nadeel zou kunnen zijn dat het hotel niet vlakbij een dorpje is. Maar in het hotel kun je heerlijk dineren en verderop is ook een prima restaurant.
    Gereisd met vrienden in mei 2016

Wij komen zeker weer!

Rens Kleyn, 16-8-2016

Heerlijke verblijf gehad! Ontbijt en diner heerlijk, gevarieerd en meer dan voldoende. kamer is eenvoudig maar netjes en schoon. Geweldig kunnen wandelen en fietsen. Het ontbreken van de tv op de kamer was voor ons totaal geen probleem, in de bar hangt een een tv en een scherm waar we konden kijken naar de verrichtingen van het Nederlands Olympisch team.

Kleine tip voor de eigenaren een douche matje.

Wij komen zeker weer,

dank Rens en Monique

Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer

Dinie, 16-8-2016

Dit hotel kent geen prijs en menulijst.

Geen tv en radio aanwezig.

Gebak en hapjes kon je niet bestellen.

8.30 s'morgens een simpel ontbijt.

De beheerders waren erg closes met bepaalde gasten.

Gereisd met vrienden in juli 2016

prachtige plek

Gert Boschker, 6-8-2016

hotel Panoramablick doet zijn eer aan, het ligt op de hoogte berg van het Sauerland wat ook betekent, bij slechtweer vliegen de wolken langs je ramen.

de eigenaren hanteren een strak "hollands op z'n zuinigst" beleid. als je niet 's morgens of de avond er voor hebt aangegeven dat je wilt eten, is er geen alternatief, letterlijk: "ga maar naar de buren". lunchen is er niet mogelijk en het ontbijt is uitermate zuinig.

ze zijn eer oud hotel aan het renoveren wat betekent; grote kale kamer met 1 stopkontakt, alleen een bed, kast en buro, geen tv en zitje, badkamer nog oud met ledenradiator waarvan de boven helft roestig is, douch gedeelte kitranden moeten worden vervangen, sommige vol schimmel, deur kaal van het vocht van al die vele jaren.wc bril zit los.

ze zijn wel heel vriendelijk en bedoelen het goed maar een lesje hoe verwen ik een gast is uitemate welkom.

Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Panoramablick Wildewiese bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panoramablick Wildewiese in Sundern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panoramablick Wildewiese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panoramablick Wildewiese scoort een 8.49 uit 10 op basis van 74 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: