Hotel Palatino ***

8,9

50 reviews over Hotel Palatino in het Nederlands

Echt fijn!

Trijnie, 6-9-2017

Fijne ruime lichte kamer met uitzicht op het meer. Schoon, fijne badkamer. Heerlijk bed.uitstekend ontbijtje en dinner helemaal top. Mijn echtgenoot vond tai eten niet zo, maar het was nu mijn keuze;)

Prettig ontvangst en aardige eigenaar die alles doet om het naar de zin te maken.heerlijke fiets omgeving, rond de meren vlak en in het bos pittige klimmers. Prachtige omgeving. Plaatsjes Soest en Lippstad erg leuk om rond te kijken.

Al met al een dikke 10!

Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel, fijne eigenaren, je voelt je thuis.

Hans, 4-9-2017

Wij (Koert, Cees en ik) zijn door tussenkomst van reisorganisatie van motorreizen in hotel Palatino terecht gekomen. Ontvangst was hartelijk, het eten was uitstekend (zeker de Thaise keuken). Onze kamers waren keurig en schoon. Voor onze motoren waren grote garages onder het hotel. Jeroen en Aiden zijn goede, vriendelijke gastheren. Dit hotel is zeker een aanrader voor een motorweekend Sauerland.

Mvg. Hans.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch hotel en mooie omgeving

Ad Spapen, 2-9-2016

We hebben 3 nachten in hotel Palatino geslapen.

Het ontvangst en de behulpzaamheid van de eigenaren was fantastisch.

Hadden een mooie kamer die brandschoon was.

Het ontbijt en diner waren formidabel, zelden zo heerlijk gegeten.

Omgeving is prachtig

Gereisd met partner in augustus 2016

Super mooi uitzicht

Patricia, 13-8-2016

We reden vanuit bottrop op de bonnefooi ergens heen en kwamen hier terecht. Ze hadden nog een familie kamer werd eerst netjes laten zien en het was super. Mooie kamer met prachtig uitzicht en de kamer ernaast voor de kids. Tussendeur kon open en zitje in het midden. Ontbijt was ook helemaal goed.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een aanrader!!!

Mevr. Stouten, 27-7-2016

Nette en gezellige hotelkamer, goed en uitgebreid ontbijt en heerlijke Thaise keuken.
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk genoten!

Monique, 16-5-2016

Eind april 2016 verbleven wij 5 nachten in hotel Palatino. Wat een genot! We kregen een zeer grote kamer met uitzicht op de Sorpesee. Eigenlijk waren het drie vertrekken in 1: een badkamer, de slaapkamer en een leuke zithoek met tv en uitzicht.

Elke ochtend kregen wij een heerlijk ontbijt: verse broodjes en beleg, een kan (!) koffie en verse jus. En natuurlijk een ei, want dat hoort erbij! :-)

We hebben ook meerdere malen 's avonds heerlijk Thais gegeten: lekker, vers en voor een goede prijs! Weer eens wat anders dan schnitzel of bratwurst...

Wij komen zeker nog eens terug, want zulke service vind je niet zo vaak meer! Bedankt!

Gereisd met partner in april 2016

Bij zonder goed hotel goede keuken

O.veen, 15-3-2016

De eigenaars zijn erg vriendelijk de Thaise keuken is buitengewoon goed om kort te zijn een aanrader
Gereisd met partner in maart 2016

Heerlijk en verzorgd verblijf, prachtige omgeving.

Edith Irausquin, 17-2-2016

Ons 2e verblijf bij hotel Palatino was weer uitstekend en goed verzorgd. De omgeving is prachtig in alle jaargetijden. Fraai uitzicht vanaf het hotel op de Sorpesee. De kamers zijn erg mooi en stijlvol ingericht en ook betaalbaar. Ontbijt is uitgebreid en erg smakelijk. Het Thaise eten is heerlijk, verfijnd, een echte aanrader. Ook al was de keuken eigenlijk gesloten, we mochten toch genieten van de bijzondere Thaise smaken. Vriendelijk ontvangst door de eigenaren. De hond was ook zeer welkom. Kortom, we komen zeker nog eens terug!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016
Jeroen, eigenaar, 13-3-2016
Bedankt voor de goede recensie en we zijn blij dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad. Tot een volgende keer!

Andere verwachting na het lezen hoge cijfers

Eline, 25-11-2015

Bedden van de twee kleine kamers die we hadden gekregen waren erg krakend en te klein voor ons. Het thais eten was niet echt bijzonder, weinig pit en niet zoals wij thais eten gewend zijn. Het was er wel schoon en de ligging was er mooi.
Gereisd met partner in november 2015
Jeroen, de eigenaar, eigenaar, 5-2-2016

De kamer die wij aan u gratis ter beschikking hebben gesteld (zo gek waren we ook nog) was inderdaad klein en dat hadden we u ook netjes vantevoren medegedeeld wat volgens u geen probleem was. Nu opeens dus wel een probleem.

Het eten is toch echt wel Thais hoor maar ik zal de kok een weekje naar Bangkok sturen. En als ie terug komt dan hopen we maar dat ons eten nòg beter smaakt.

SUPER

Hanneke, 19-8-2015

Erg gezellig hotel. We hadden een hele mooie kamer en een badkamer met bubbelbad. Heerlijk geslapen. Uitzicht op het meer.

Het diner was erg goed verzorgt en heel lekker. De broodjes bij het ontbijt waren vers en je had genoeg keuze in beleg.

De eigenaren waren heel vriendelijk, we voelde ons erg welkom.

Top hotel dus. We komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2015
Jeroen, eigenaar, 13-3-2016
Bedankt voor jullie goede beoordeling en volgende keer kookt de japanese kok.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palatino bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatino in Sundern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palatino scoort een 8.91 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: