Hotel Gut Funkenhof ***

7,6

53 reviews over Hotel Gut Funkenhof in het Nederlands

Mooie omgeving,matig eten.

Opaenomabos, 18-8-2017

We hadden na een upgrade ..20 euro per nacht extra..een bijzonder mooi appartement met een klein balkon..maar verder zeer ruime kamer ,badkamer en keuken ,kamer 210. Personeel zeer vriendelijk...ontbijt prima..avondeten was echt niks bijzonders..niet eens groentes en echt alles minimaal aan hoeveelheid...dat is voor duitse begrippen echt onder de maat!

Kamer niet echt superschoon,maar ook niet smerig,wel het balkon..overal spinnewebben en de stoeltjes waren ook niet schoon,mag meer aandacht aan geschonken worden. Asbak buiten in 3 dagen nog niet 1 x leeg gemaakt .

Zwembad is niet groot,maar water prima een ook leuk ingericht met fijne stoelen,,sauna klein.

Dorpje zelf is niks..maar voor ons heerlijk rustig. Met de auto kun je alle kanten uit.

Gereisd met partner in augustus 2017

goed voor de prijs die je er voor betaalt.

truus, 18-2-2017

Voor wie van rust houdt is het prima. Er is in de direkte omgeving weinig te doen voor mensen die van uitgaan houden maar om te wandelen is het goed.

Het eten is goed behalve de soep die is erg zout. Het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2017

een aanrader

Rita, 13-2-2017

heel compleet, super ontbijtbuffet, prettige bediening.jammer dat er weinig verlichting op de kamer was.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Redelijk

Rob, 30-12-2016

Grote en mooie kamer, goede ligging voor wandelingen in de omgeving. Vriendelijk personeel.

Kamers zijn erg koud. De verwarming is niet toereikend gelukkig had ik een straalkacheltje bij. Zwembad is matig tenzij je koud water geen bezwaar vind. Sauna voor maximaal drie personen dus waardeloos.

Het ontbijt was goed, wel beter gewend in Duitsland, koffie bij het ontbijt van slechte kwaliteit. De maaltijden bij half pension waren niet bijzonder. We waren er drie dagen waarvan twee dagen we heel lang op het eten hebben moeten wachten. Keukenmanagement klopt niet, zeker als er ook nog grote groepen zijn.

Gereisd met partner in december 2016

Niet aan te raden

Cor, 24-12-2016

Het eten zowel het ontbijtbuffet als diner waren matig.

De bediening was vriendelijk.

Het zwembad bezocht om te zwemmen boven water was het warmer dan in het water.

Al met al zaten wel met nog een echtpaar in het hele hotel. De periode was van 21 dec. Tot 23 dec.

Gereisd met partner in december 2016

Redelijk

Maja, 23-10-2016

Prima kamer grote bedden , matras is te doen.

jammer dat de badkamer niet zo groot was en s,ochtend voor 8 uur geen warm water(zou naar gekeken worden)

Sauna mooi, zwembad voor ons iets te koud om gewoon in te zwemmen maar om af te koelen na de sauna prima,

Rondom de fitnessapparaten was het nogal vuil.

Restaurant,loge ,receptie ziet er goed uit evenals rondom het hotel

Ontbijt heel erg goed, en ons 4 gangen diner ook.

Het jongere personeel was aardig, ontbijtdame ook

De sfeer s'avonds in de bar niet bijzonder maar kan aan de gasten liggen, maar ook niet een gezellig muziekje.

Prima omgeving voor wandelingen

Gereisd met partner in oktober 2016

Zeker voor herhaling vatbaar.

2 koppels (BE), 2-8-2016

Gezellig domein - wel veel gangen trapjes en deuren in het hoofdgebouw.

Zeer vriendelijk en attent personeel (1 persoon in ons gezelschap vierde haar verjaardag en werd extra in de watten gelegd). Mooie wandelpaden in de direkte omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2016

we hadden een leuke tijd

Toon&Carine, 29-7-2016

Goede ligging voor bv.wandelingen en verkenning van de streek.
Gereisd met vrienden in juli 2016

gezellig wandel/fiets hotel

hugo hoedemaekers, 11-7-2016

badjas en slippers is handig om naar sauna en zwembad te gaan. Vraag bij aankomst naar wandel en fiets kaart voor ruime omgeving 7.5€ dat loont de moeite.

Hennesee bezoeken en rond het meer wandelen mag je zeker niet vergeten.

zeer ruim ontbijt buffet. avond maal sober maar lekker. Stadjes in de omgeving Arnsberg (Altstad, Neheim winkelstraat) ook het lunchpakket is zeer schappelijk van prijs.

Gereisd met partner in juli 2016

Aardig Hotel.

Jacques, 13-6-2016

Eten was prima zolang er geen stinkende honden in de buurt waren, wat soms het geval was, helaas!!
Gereisd met vrienden in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gut Funkenhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gut Funkenhof in Sundern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gut Funkenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gut Funkenhof scoort een 7.59 uit 10 op basis van 54 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: