Hotel Landhotel Tal-Cafe ***

Hotel Landhotel Tal-Cafe ***
6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Landhotel Tal-Cafe*** bij :

61 reviews over Hotel Landhotel Tal-Cafe in het Nederlands

Zeker om over te doen !

Van Eeckelen-Cornelis, 1-1-2011

We verbleven in volpension en hadden een comfortkamer gekozen.Die was prima in orde.

Het onthaal en bediening was zeer vriendelijk.

Een gezellige inrichting die je een thuisgevoel geeft.

Ontbijt was uitgebreid en de andere maaltijden waren zeer gevarieerd en lekker.

's Middags was er de mogelijkheid om in het hotel te eten of een lunchpakket te vragen.

Het hotel is ook hondvriendelijk.

Vanuit het hotel kan je direkt de natuur in om te wandelen of fietsen.

Ideale omgeving om inspanning en rust te combineren. Een echte aanrader !!!

Gereisd met partner in januari 2011

idyllisch gelegen

De Cock, 31-12-2010

Het eten 's morgens en 's avonds is goed,de volpensionformule stelt niet veel voor(1 bord spaghetti of een lunchpakket met 1 broodje)Dus je moet zeker niet voor volpension gaan maar wij kregen het er gratis bij door een promoactie.De kamer was ok.Je hebt al wat je nodig hebt en het was netjes.De service en klantvriendelijkheid is niet altijd ok..'s Morgens bij het ontbijt kregen we dikwijls veel te laat onze koffie of eieren) Het hotel is mooi gelegen en de vele sneeuw was het echt idyllisch.Het zwembad was niet open(een lek)en we zijn bij de buren(hotel Eifelgold)gegaan waar we van de wellness konden genieten aan 7.50euro pp.Maar voor de 196 euro die we betaalden,konden we zeker niet klagen.
    Gereisd met partner in december 2010

Even eruit

Marianne, 17-10-2010

ik had van mijn vriend een heerlijk weekendje eruit gekrijgen - het was alles perfect! Lekker eten, mooie kamers, en vriendelijk personeel - een kortom perfect weekend.

Wij gaan zeker nog een keer terug!!

Gereisd met partner in september 2010

heerlijke ligging

eddy nicole, 14-10-2010

het eten was heel lekker,heel rustig gelegen en prijs kwaliteit heel goed kamer is wel wat te donker wat klaardereverlichting op de kamer is gewenst
      Gereisd met partner in september 2010

heerlijke dagen een echte aanrader!

Jeaninne, 12-10-2010

Wij hadden heerlijke dagen in het hotel tal. Hebben de promotie actie via Jet Air geboekt en waren helemaal tevreeden!!

Uitstekend eten, groote en mooie kamers, prachtige ligging en prima service.

Kortom: wij hebben niks te beklagen en gaan zeker volgend jaar, als alles is reneoveerd, terug!!!

Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

We gaan zeker niet meer

JPC, 11-10-2010

De kamer waar we verbleven was vuil (we hadden wel een comfortkamer). Ze was zeker al lang niet meer gestofzuigd. Er gingen zelfs drie soorten overgordijnen. De badkamer is verouderd. We hebben zelf de douchebak moeten kuisen, want de haren van de vorige mensen zaten nog in de afloop. Het bakje van de toiletborstel stond vol vies water.

Het positieve was dat we een ruime kamer hadden.

Het eten was wel OK.

Gereisd met partner in oktober 2010

Hotel Tal; mit spinnenkopfen....

karine, 7-10-2010

We boekten er een 4-daags verblijf eind september. Als je een gerenoveerde kamer kan bemachtigen, valt het nogal mee, wij verbleven in kamer 30 die een nieuwe badkamer had. De kamer zelf was vrij groot, alleen vond ik het raar dat er dan een aftandse salon in stond. Mijn schoonmoeder, die een 1-persoonskamer had, was minder goed af! kamer 19, piepklein, geen komfort... Over het algemeen waren we vrij enthousiast, tot aan ons laatste diner! We namen een karaf rode wijn, en toen het laatste ingeschonken, én bijna uitgedronken was, bleek er onder in mijn glas een grote langbeenspin te liggen!!! Onmiddellijk gaan klagen, dit werd weggelachen... De dag erna dit probleem nog eens besproken met de eigenares, die antwoordde gewoon:'tja, dat kan voorvallen, hé'... Niét meer bij ons...!!! Spijtig, want voor de rest viel alles goed mee. Prachtige omgeving ook...
      Gereisd met vrienden in september 2010

aangenaam hotel

ronny, 3-9-2010

we hebben het hier naar onze zin gehad. voor wie houd van natuur zeker een aanrader. wij hadden een comfort kamer en kunnen op geen enkel vlak klagen, het eten was ook heel lekker. de mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam.

de ligging is wat minder als je eens winkeltjes wilt zien. dan moet je, je wel verplaatsen.

hadden ook wat shrik na het lezen van al die negatieve beoordelingen maar, het is reuze meegevallen. je kan echt wel in ieder hotel iets nedatiefs vinden als je dat wilt .......

Gereisd met partner in augustus 2010

een leuk familiehotel

Conny en Richard, 3-8-2010

Voor de 2 x naar hotel tal geweest. De ontvangst was zeer hartelijk, door de bazin en haar dochter. Kamers inderdaad veroudert, maar je gaat niet op reis om van 's mogens tot 's avonds op je kamer te zitten. het nodige is aanwezig. Misschien wel jammer dat er geen verlichting is op het balkon, maar de volgende keer voorzien we gewoon iets ( is dus simpel op te lossen) Het zwembad was gesloten wegens werkzaamheden, maar dat wisten we bij boeking en er was een compensatie voorzien. Niemand bekeek je als je 's avonds een gezelschapspel speelde. Het eten was lekker, en voldoende. ook voor onze tieners die toch wel een ferme portie opkunnen.Niet enkel tegen onze gezinsleden waren ze vriendelijk, de hond was eveneens meer dan welkom. En zal ook graag terug gaan op hotel waar ze immers een koekje krijgt van de bazin. We kijken alvast uit naar volgend jaar OPNIEUW IN HOTEL TAL HOOR Waar kan je immers nog voor die prijs op reis gaan, een B&B is zelfs duurder
      Gereisd familie in juli 2010

heerlijke dagen

Mirjam, 31-7-2010

Ik ben met mijn echtgenote weer terug naar het hotel tal geweest. En het was weer heerlijk!!

Het eten smaak uitstekend, echte duite gerechte - zo als ik het ook verwacht in een duits hotel.

Heel uitgebreid ontbijt buffet, het woord gevraagd als je verse eitjes wilt hebben! Waar krijgt je dat nog?

De kamer zijn in der daad niet nieuw, maar elke dag schoon gemaakt. Ik ben al de 3de keer hier geweest - en ik snap echt niks van die negative beoordelingen. Wij hadden altijd een haartelijke ontvangst, met vrindelijk personeel en bediening.

Ik denk dat die mensen die ons al negative opgevallen zijn bij het eten nu ook hier zo slecht schrijven. Ik vraag mij soms echt af, wat deze mensen t'huis hebben?!

Wij kunnen ons over niks beklagen, het zwembad was dicht maar met een schaden in het bekken kan het ook niet anders. De prijs die je betaalt voor wat je hier krijkt vind je nergens!!

Tot de volgende keer!

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Tal-Cafe in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Tal-Cafe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Tal-Cafe scoort een 6.88 uit 10 op basis van 65 reviews.