Camping Hammer

8,8

22 reviews over Camping Hammer in het Nederlands

Schitterende camping

Pascal, 6-8-2017

Zeer net sanitair en mooie plekken aan de rivier.

Schitterende wandelroutes vanaf de camping om wild te spotten.

Restaurant is prima voor nette prijzen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk schone camping

Fleur Steffen, 3-8-2017

Fijne rustige camping aan een beekje (Rur) tussen de bergen in het kleine plaatsje Hammer. Schoon en goed sanitair. Verder zijn er een magnetron, fleswarmers, koelkast en vriezer aanwezig welke gebruikt kunnen worden. Tegen betaling staan er een wasmachine en -droger en inductieplaat. Leuke speelplek voor kinderen. Wel wat regels die op het eerste moment een beetje vervelend overkomen; zoals niet voetballen op de speelplaats, bbq op 70 cm hoogte en met een pasje krijg je pas toegang tot het sanitair en de afwasbakken. Maar daardoor blijft het wel schoon en heeft niemand "overlast" van voetballende kinderen. We hadden een mooi plekje langs het water. De staanplekken zijn wel wat aan de kleine kant.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Volgend jaar (dus dit jaar) weer!

Fam. Meijer, 12-2-2017

Wij hebben vorig jaar met familie en vrienden op deze camping gestaan met Hemelvaart en Pinsteren. Camping was mij aangeraden door een collega. Wij waren al een paar jaar op zoek naar een camping waar we ieder jaar met Hemelvaart/Pinsteren naar toe konden ter vervanging van een camping in de Ardennen, waar we 12 jaar ieder jaar hebben gestaan.

Volgens ons hebben we 'm gevonden. Zeer vriendelijke ontvangst, ruime plekken (Komfortplaz met eigen electra, water en afvoer), mooie ligging, mooie wandelomgeving, zerr schoon sanitair (verboden toegang met straatschoeisel, dus badslippers apart mee!) met rustgevende muziek, goed eten voor 'n zeer schappelijke prijs (beperkte kaart). Al met al 'n plek waar wij dit jaar weer geboekt hebben met Hemelvaart/Pinksteren als start voor het nieuwe kampeerseizoen. We kijken er nu al naar uit!

Gereisd met vrienden in april 2016

Aanrader!

Wieteke, 5-9-2016

Mooie ligging, het riviertje nodigt uit om in te spelen en dammen te bouwen. Rustige camping met een mooie kampvuurplaats. Voor de kinderen waren er genoeg andere kinderen om mee te spelen.

Een nadeel was dat er niet met een bal gespeeld mocht worden. Ook mag het sanitair iets uitgebreid worden op het veld bij het kampvuur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een heel fijne camping!

Fam. Uitslager, 25-8-2016

Prima camping voor kampeerders met kinderen in de tiener leeftijd. Vooral het kampvuur was geweldig, iedere avond werd er weerwolven van wakkerdam gespeeld. Sanitair is heel schoon en dankzij de newage muziek is douchen een rustgevender ervaring. Wij willen nog een keer gaan, want er valt nog genoeg te wandelen in de omgeving.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Schoon, vriendelijk en mooi gelegen

Jeroen, 19-8-2016

Mooi wandelgebied. Zeer gastvrij ontvangst. Het sanitair is bijzonder schoon. Heerlijk pootjebaden in de Rur.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig

carolienadriaanssen@Gmail.com, 7-8-2016

Wil je tot rust komen, en hou je van wandelen of fietsen of gewoon van de natuur dan is dit de juiste plaats. Katja en Mike doen hun uiterste best voor deze camping. Wij staan hier, nu twee jaar en het bevalt nog steeds geweldig. Heb je een druk leven en wil je even op rust komen dan is dit de juiste plek, echt zen........ Ook super schoon, altijd is het netjes en fris op toilet en douches ik heb zelden zoon schone camping gezien. Ik zou zeggen zeker de moeite waard!!!!
Gereisd met partner in januari 2016

Fantastische camping

Marleen Corbey, 20-6-2016

In juni een weekje op deze camping gestaan. Ondanks het weer met vele buien hebben we een heerlijke week gehad.

Vanuit de camping veel wandelingen mogelijk die stuk voor stuk schitterend zijn.

De eigenaren heel vriendelijk. Broodjesservice elke ochtend top!

Het dorpje Hammer is meer een verzameling van wat huizen. Er is daar verder niks. Dus als je van levendigheid houdt, dan moet je daar niet zijn. De rust overheerst op deze camping en in dit gebied.

Voor een supermarkt heb je wel je auto nodig, maar in Simmerath op 10 min rijden is een heel groot winkelcentrum met allerlei supermarkten.

Heel veel mogelijkheden tot uitstapjes in de omgeving. Het lijkt alsof je ergens ver van huis bent (de Alpen ofzo), maar voor ons is het maar 130 km.

Sanitair is werkelijk top, schoon etc. De bistro op de camping heerlijk eten voor weinig geld.

prachtige plaatsen aan de rivier of eventueel wat hogerop op de camping langs het kleine beekje.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2016

Hier kun je gerust vaker komen

Jack, 5-8-2014

Camping Hammer in Simmerath-Hammer: *****!

Een prachtige camping met superschoon sanitair, een kabbelend beekje en enorm positieve, enthousiaste en gastvrije Maik & Katja. Zij geven goede tips voor trips in de omgeving. En absoluut top: het eerste zen-sanitairgebouw dat ik ooit ben tegengekomen.

Bovendien grenst de camping zo ongeveer aan het National Park Nord-Eiffel. Goed voor lange wandeltochten en rust.

Camp Hammer - daar kun je gerust je vakantie vieren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

mooie camping

Myriam Van Den Bremd, 4-11-2012

Er was een vriendelijk ontvangst.De camping is rustig gelegen en vanuit de camping starten mooie wandelingen.campingplaatsen naar de kleine kant maar wel mooi gelegen langs de rivier.Het sanitair is zeer proper,mooi en goed verwarmd.In de bistro kan je lekker eten en prijselijk.We komen zeker terug.Johan en Myriam
Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hammer in Simmerath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hammer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hammer scoort een 8.83 uit 10 op basis van 23 reviews.