Bed and Breakfast Millen

Millen
9,6

3 tips over Millen

Erik-Jan, 4-2-2015
Op 1800mtr van Millen ligt het dorp Tuddern met een groot (en voor Nederlanders goedkoop!) winkelcentrum en een goede keuze aan diverse restaurants. Van snack tot pizza, van Grieks tot Balkan of zelfs Indisch, alles is er eigenlijk wel en tegen zeer fijne prijzen! Je benzinetank volgooien doe je als Nederlander hier natuurlijk ook! ;o) Sittard ligt om de hoek, vanaf de B&B ben je in 9 min in een zeer ruime ondergrondse parkeergarage geparkeerd en sta je midden in het centrum.
A. de Klerk, 8-8-2013
We bevelen deze B&B zeer aan: het is rustig gelegen, we voelden ons zeer welkom en zijn echt verwend, voldoende privacy. Complimenten voor de familie Ebbeling. Ideaal voor alle pieterpadders. Leuk ook om op de fiets naar Sittard te gaan, mooie stad!
Ellen, 14-8-2011

In Selfkant vind je het Bauernmuseum (Kämpchen 16a, 52538 Selfkant-Tüddern), een historische treinbaan: de Selfkantbahn,

Am Bahnhof 13a, 52538 Gangelt-Schierwaldenrath. Zie ook http://www.derselfkant.de/. Het plaatsje Millen heeft een historise kern en is daardoor leuk om doorheen te wandelen. Sittard, Heinsberg, Maastricht en Aken, maar ook Belgie (o.a. Maaseik) liggen op korte afstand. Fietsen is er goed te doen: de omgeving is vlak.